Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58207)
Sara Polvijärvi
MIIKA ON MUN!
Roosa Kemppainen
Jari on mun poikaystävä
Dahlia Mustavaara
Aaro on minun! Se Rajala ei päihitä mua koskaan, ei missään tilanteessa!!
JP Kokko
Henu on mun seksiorja!!
Seilis
Lavasteiden purkutalkoot huomenna kello 12.00 alkaen. Tervetuloa
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Käärijällä on ollut "Rakasi" koru, joka kai viittaa Roosaan joka sano jollekin, että Rakasi, Rakasi Jaria tms. Ihan hauska.
Olet nyt jo hiljaa.
Selvä, oon hiljaa. Tänään on varsin suorasti tehty viimeistään selväksi etten kelpaa tänne.
Ihan oikeasti. Sen kun kirjoittelet muiden joukossa. Alkaa ärsyttää tuo jatkuva uhriutuminen ja "nyt minä lähden" hokema. Kyllä täällä muutkin saa osansa. Roolipelaajia haukutaan mielisairaiksi mutta ei se maailmaa kaada.
Jos teiniminä olisi saanut tuollaisia viestejä oisin varmaan juossut peiton alle itkemään :D En tiedä kuka hän on tai taustoja, mutta jos nämä ilkeilyt nyt on sattuneet osumaan juuri hänen kommentteihinsa, niin saatan ymmärtää. Käsittääkseni roolipelaajia on monta.
Tamara
Taivaallista antaa rangaistuksia rikollisliigan velallisille!!
Vierailija wrote:
Kenellä tulee mieleen tulla jankuttamaan jotain käärijä pskaa salkkari ketjuun????? Voi hyvänen aika !!!
Näköjään sinulla.
Mistä sellaisen rakasi korun saa?
Vierailija wrote:
Dahlia Mustavaara
Maarit tosiaankin tarjosi tälle remonttiporukalle juotavaa. Ehkä menenkin sitten hänen juttusille että häiritsee työajalla minun työntekijöitä!
Maarit Salin
Se oli heidän päätöksensä juoda!
Vierailija wrote:
Seilis
Lavasteiden purkutalkoot huomenna kello 12.00 alkaen. Tervetuloa
Ulla Taalasmaa
Mä otankin kaulimen ja rautakangen matkaan!
90% täällä sisällöstä on pelkkää kakkaako, kikkareilla. Löysämunien lätinää. Keskustelua ja spekulointia ei enää juuri lainkaan. Finninaamojen itkua Kallen löysästä munasta tai rikkipieruista. Onnetonta.
Noel Axelsson
Hehehe! Sebastian on mun!! 😜
Ens yönä uudet ennakot. Mielenkiinnolla odotetaan ainakin Ainon kohtauksia
Ulla Taalasmaa
Me löydettiin Pasin kanssa toisemme koronan jälilt!
Vierailija wrote:
Ens yönä uudet ennakot. Mielenkiinnolla odotetaan ainakin Ainon kohtauksia
Dahlian kohtauksia vasta odotetaankin. Tapahtuuko sviitissä Ekholmin ja Mustavaaran rouvan kohtaaminen mahdollisesti vuosikymmenien jälkeen.
Pamela Viljanen
Mitähän sille Ismolle mahtaa nykyisin kuulua?
Vierailija wrote:
Pamela Viljanen
Mitähän sille Ismolle mahtaa nykyisin kuulua?
Juha Viljanen
Meinaatko sä tosissas käväistä siellä Pihlajakadulla? Mä kuulin että sinne on nykyään tehty joku hirvittävä ulkolavaste.
Pipsa Tiilikainen
Tervetuloa jumppasalin lavasteen rakentamiseen huomenna kello 15!
Kenellä tulee mieleen tulla jankuttamaan jotain käärijä pskaa salkkari ketjuun????? Voi hyvänen aika !!!