Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58183)
Saga Korkikoski
Meidän on laitettava suuret pyörät pyörimään. Se Noel on saatava ulos täältä yhtiöstä!!
Vierailija wrote:
Saga Korkikoski
Meidän on laitettava suuret pyörät pyörimään. Se Noel on saatava ulos täältä yhtiöstä!!
Sihteeri
Houkuttelenko minä Noelin sinne piilopaikkaan?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Saga Korkikoski
Sihteeri
Saga Korkiakoski
Kyllä, se on sinun tehtäväsi. Sitten me saadaan hänet luovuttamaan osakkeet.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Saga Korkikoski
Sihteeri
Saga Korkiakoski
Kyllä, se on sinun tehtäväsi. Sitten me saadaan hänet luovuttamaan osakkeet.
Dahlia Mustavaara
Tämähän kuulostaa jännittävältä. Wettermannin veljekset saavat varmasti sen lurjuksen luovuttamaan ne osakkeet.
Katariina Mäkelä
Dahlian kartano, mä tiedän että sä olet täällä!! Missä sä oikein piileksit?
Dahlia Mustavaara
Kartano, se on korvaamaton
Vähän mä sain, siks valitan nyt vain
Tuotannolle vaan laulaa nyt saan
Kartanon huonoimman sain
Laadun se suo, ei kopisekaan ei
Tapetteja haluan, nyt Aamu ala tekemään
Valmiista kartanosta voimaa mä saan
Remontin parhaan ansaitsen
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eli Laiteloilla on sellaset 4-5 makuuhuonetta jos Ainokin kerran mahtuu sinne?
Veikkaan et se on ehdotus ja Aino muuttaa kommuuniin, missä on Aina asunut.
Missä Valtterin kartano joka pitäisi olla itseasiassa nyt Ainon kartano. Mitä Aino oikeastaan tekee Pihlajakadulla kun mikään siihen ei itseasiassa edellytä kuten työ tai mikään muukaan.
Tommi Tiihonen
Amandan, tulipalon mä sytytän
Voimaa niin, jotain tilalle tulee niin
Amandan, seinät helposti syttyvät
Vaneria ne on eikä kovaa seinää nähnytkään
Ne pitää saada pois!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eli Laiteloilla on sellaset 4-5 makuuhuonetta jos Ainokin kerran mahtuu sinne?
Missä Valtterin kartano joka pitäisi olla itseasiassa nyt Ainon kartano. Mitä Aino oikeastaan tekee Pihlajakadulla kun mikään siihen ei itseasiassa edellytä kuten työ tai mikään muukaan.
Alkoi tulla liian kalliiksi niiden kohtausten kuvaaminen oikeassa kartanossa. Dahlian kartanon remonttia sen sijaan voisi lavastaa studiolle.
Toivo Karhu
Isä, meidän luojamme. Hyvä jumala anna meille se Dahlian kartano!!
Rauni Koivukuja
Dahlian, kartanon ja limusiinin nimeen! Anna hänelle hänen Pupunsa ja palveluskuntansa!!
Helena Kuula
Et koske siihen parempaan käsikirjoitukseen, ei saa ta na! Tässä näin parempi lavaste, kartanon remontti!!
Seppo Taalasmaa
Ei saakeli tätä kartanon remontin vitkuttelua!!
Valtterin kartano
Vituttaako Dahlian kartano, että minulla on enemmän ruutuaikaa?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kuinkahan pitkä Valtterin kuolemasta on jo Salkkarit-maailmassa? Sampo ja Kalle avioituivat pian Valtterin menehtymisen jälkeen ja ovat nyt olleet jo hyvän aikaa naimisissa. Yleensä Salkkareissa hautajaiset ollaan järjestetty maksimissaan viikon kuluttua kuolemasta. Rantabaarissakin Lolan hautajaiset pidettiin ilmeisesti vain muutaman päivän kuluttua kuolemasta. Toki ymmärrän että Jasminin kuoleman takia tässä kuviossa ollaan jarruteltu. Ilmeisesti Valtterin kuolinsyy ei ollut luonnollinen, jos Aino kerran haetaan poliisiasemalle kuulusteluihin Joannan ja Rajalan toimesta. Tiedä sitten, epäilläänkö Ainoa mistään vai haetaan vaan kuulusteluihin Valtterin lähiomaisena (leskenä).
Tosi pitkään. Liian pitkään. Useimmat jo täällä ihmetelleet, että näinkö Valtterin kuolema siivuttettiin ja unohdettiin ja, että ei hautajaisia, eikä edes mitään puhetta niistä. Ja useimmat jo tuumineet
Vaikea nähdä mitää muuta syytä kuin tämä esitetty. Valtterin kuolema pyyhittiin ihan kokonaan pois. Ei kuolinsyytä. Ei hautajaisia. Ei mainittu mitään rikoksen mahdollisuudesta. Itseasiassa sitä ei tutkittu mitenkään. Hahmo vain kuoli ja poistui sarjasta. Myös Ainon hahmo ikään kuin siivottiin sarjasta häiden jälkeen. Ainon olinpaikka on ollut nyt mukamas Lahti. Isänsä Panun luona. Siinä toinen hahmo joka vain ja tosi ilman mitään tietoa tai selitystä häiden jälkeen. Mitä sille Valtterin kartanolle tapahtui, sehän pitäisi olla nyt Ainon kartano. Ainolla kartano, Dahlia asuu Amandassa vaneriseinä sviitissä. Todella outoa että nyt Aino tuodaan jälleen sarjaan jostain mysteeritauolta ja Valtterin hautajaiset ja nyt sitten vasta Ainoa epäillään rikoksesta.
Hotellin Pipsa
Tervetuloa Dahlian kartanon satamaan! Remonttimiehet te tuotte hyvää energiaa!!
Juorulehden Mari
Beige ja Sadi, vuoden kuumin lavastepari, sehän rimmaakin!!
Jännä juttu. Sarjassa kondomit on liitetty lähinnä teineihin, viimeksi Leoon ja Lailaan. Sarjassa harrastetaan niin kuumaa ja kiihkeää seksiä ettei siinä keritä kordareita peniksiin sovitteleen. Nyt sitten Noel joka vielä tämän päivän jaksossa oli alussa vielä lähes katonisessa tilassa, saakin hetkessä master planin että hän haluaa uuden Toivon ja nyt sitten kordomit nousee rooliin, vaikka oletus sarjassa on ollut että vakinaisessa parisuhteessa käytetään jotain muuta ehkäisyä kuin kondomia.
Sen sijaan, lakimies Axelssonia ei kiinosta hakea korvauksia sairaalalta tapahtuneista. Ei kiinosta tehdä kannetta Elinan toimista. Ei kiinosta tehdä kannetta Kallen toimista Elinan kandi-ohjaana. Jutta on pihalla näistä tapahtuneista täysin. Kalle vielä itse sanoi Noelille että se voi olla varma että Elinan toimet tutkitaan perinpohjin. Ei ole tutkittu, mitään.
Maarit Salin
Hyvä on, hyvä on! Saatoin ohikulkumatkalla tarjota Dahlian remonttimiehille pienet huikat. Kai ne silti ihan hyvää työtä aikaan saa.