Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58183)
Vierailija wrote:
Kävikö Hanin toosa Mikin naamalla?
Missä muka?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Rämpyttääkö sarjan tekijät aina ovikelloa hulluna kun menevät jonkun luokse?
Ja aina asunnossa oleva kääntyy katsomaan ovelle, AINA!
Salkkareissa tosiaankin rimputetaan ovikelloa kuin se haluttaisiin hengiltä 😂
Karinillakin oli jämäkkä tuplarimputus 😂
Rehellisesti tämä uusi päivitys piilottaa aika hyvin roolipelit. HYvä koska mua ei enää häiritse ne.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kävikö Hanin toosa Mikin naamalla?
Missä muka?
Kun käveli Mikiä päin käytävässä. Miki sitoi kengännauhoja.
Jutta Korhonen
Hyvä että annoin Dahlialle potkut. Marjut kertoi että sen kaltaiset henkilöt tietävät ikävyyksiä sairaaloille.
Karin sanoi että Akilla on ollut huonoa tuuria naisten kanssa. Olisipa mainittu, että myös Karinin itsensä kanssa! Eikös Aki ollut aikoinaan menossa Karinin kanssa naimisiin rahan takia? Se ei sitten mennyt putkeen. Eikös siinä samalla Aki hypännyt jostain veneestä veteen eikä sen koommin nähty Akia pitkään aikaan?
Vierailija wrote:
Karin sanoi että Akilla on ollut huonoa tuuria naisten kanssa. Olisipa mainittu, että myös Karinin itsensä kanssa! Eikös Aki ollut aikoinaan menossa Karinin kanssa naimisiin rahan takia? Se ei sitten mennyt putkeen. Eikös siinä samalla Aki hypännyt jostain veneestä veteen eikä sen koommin nähty Akia pitkään aikaan?
Joo. Markus tuli häät keskeyttämään ja paljasti Akin olevan hänen veljensä. Aki myi Elinalle Barbaarin ennen pakoaan mitä muisteltiin Elinan paluun aikoihin. Karin ei edellisen paluunsa aikoihin kuulemma kantanut enää kaunaa Akille.
Vierailija wrote:
Jutta Korhonen
Hyvä että annoin Dahlialle potkut. Marjut kertoi että sen kaltaiset henkilöt tietävät ikävyyksiä sairaaloille.
Dahlia Mustavaara
Sinulla taitaa olla muistikatkos! Minä tunnen Marjut Blomin ja hän kyllä arvostaa minun näkemyksiä.
Miksi nämä Syke ja Putous hahmot pitää sotkea tänne? Päälle kaikki kuvitteelliset hahmot.
Vierailija wrote:
Miksi nämä Syke ja Putous hahmot pitää sotkea tänne? Päälle kaikki kuvitteelliset hahmot.
Koska sarja on niin huono.
Henrikin ja muiden poikien jöllikät.
Saga Korkiakoski
Roskasarjan tulevaisuus on vaakalaudalla surkean käsikirjoituksen takia!
Vierailija wrote:
Saga Korkiakoski
Roskasarjan tulevaisuus on vaakalaudalla surkean käsikirjoituksen takia!
Dahlia Mustavaara
Tämä on erittäin hälyttävä tilanne! Olenko minä turhaan maksanut veroja koko elämäni!!
Onko Seilis soittanut Susanna Snellmanille ja Nina Jääskeläiselle? 😡
Ansa Kynttilä
Apapap! Opettaja puhuu! Älkää koskaan antako kenenkään väittää, että minun kaltaisellani sketsihahmolla olisi oikeus haukkua tätä sarjaa. Sillä onhan tämä hyvä ja vakavasti otettava sarja. Tai no, tämä on sarja! Shut up fuckers!
Sanna Sepponen, tuottaja on vaihtunut. Nyt on tilaisuuteesi!!!
Vierailija wrote:
Erika Ekholm
Olipa tämä raskaudesta valehtelu hyvä idea. Nyt saan varmasti jäädä Akin ja Henrikin luo ilmaiseksi asumaan.
Valehteliko Erika raskaudestaan jotta voi jäädä Akin nurkkiin? Mä arvasin, arvasin! Kirjoitin tästä aamulla. 🌞
Karin ja Jere tunnistivat toisensa, koska olivat Uudessa päivässä, joskin eri nimillä. Mirja Mäkimaa taas oli sekä Uudessa päivässä että Kivikadussa. Joten eiköhän Sykekin ole samaa maailmankaikkeutta. Ja Putouksessa on ollut Riku Niemisen pikahahmona Seppo Taalasmaa.
Ullan sisko
Hellurei! Voin minä näinkin puhua, jos nimeni kerran ärsyttää.
Typerää ettei niillä vanhoilla nimimerkeilläkään ole mitään merkitystä, kun uudistus poisti ne näkyvistä. Nyt ainakin pysyy kun ne on kommentissa.