Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58154)
Perversioita ja limapullia.
Vierailija wrote:
Setämiehille taas uusi teinityttö🤣
Mä ainakin haluan syynätä uuden teinitytön perseen. Tissit on jo melko isoiksi havaittu. Ettekö ole laittanut merkille, sarjasta saavat paremmin roolin naiset jolla isot tissit kuin ne joilla ei ole. Erika on vähän Nellan olemus.
Noel Axelsson
Hehehe! Axelsson Sex Company on pystyssä vielä pitkään 😜
Miksi Susu ei vastaa puhelimeen?
Vierailija wrote:
Miksi Susu ei vastaa puhelimeen?
Susulla on prepaid-liittymä.
Saga Korkiakoski
Puhelinlangat laulaa ja pörssikurssit nousuun
Hissillä kulkien kun johtoryhmä käy
Puhelinlangat laulaa ja yhtiöstä katsoo Noel
Dahlian suunnitelmalla on valoisa tulevaisuus
Vierailija wrote:
Dahlia Mustavaara
Kartanon remonttimiehillä viiraa pahemman kerran, katselevat jotain tyttökalentereita työajalla! 😡
Aamu Korhonen
Mä oon yrittänyt sanoa niille että jotain rajaa, mutta ne juntit ei kuuntele yhtään mitä sanon!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksei ismo keskity nyt siihen hänen ja Ullan catering-palveluun? Hänellähän olisi Delismon pyörittämisestä vapautunutta aikaa ja energiaa? Valtterin hautajaistarjoilut olisi voinut olla Ismon ja Ullan järkkäämät, jos se muistotilaisuuskin pidetään Ismon luona. Ullaa voisi aina silloin tällöin näyttää kiireisenä leipomassa jotain catering-tilausta varten, saisi hahmo vähän vaihtelua repliikkeihin.
Tämä catering tai pitopalvelu on samaa kuin unohdetut kartanon remontti, Beige, Sadi, Taalasbisse. Kaikki kesken jääneet jutut joilla ei tunnu olevan enää mitään merkitystä.
Jos pitopalvelufirman toimitilat ovat vielä olemassa, kiinteät kulut (vuokra, sähkö, lämmitys jne.) juoksevat koko ajan, mutta Ullalla ja Ismolla tuskin on rahasta tiukkaa, joten heille asia on yhdentekevää.
Pari tilausta muistan pitopalvelun tehneen.Toinen oli Amandassa jotain ja toinen Mustavaarojen yhtiökokous (tms.). Sinne toimitettiin ihan tavallisia pullia, joita saa nykyään joka Alepasta ja K-marketista. Mutta eiköhän Ullan ja Ismon firma ole yhtä lailla historiaa kuin Beige, Sadi ja kaikki muut sarjassa "unohdetut" jutut.
Tässä tämä Aida Fanfani kun sillä ei ollut vielä ketunneniä https://sporttech.io/api/uploads/02b0ee3bb467ee1bda3e4770a4fd8694d34232…
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mä ainakin haluan syynätä uuden teinitytön perseen. Tissit on jo melko isoiksi havaittu. Ettekö ole laittanut merkille, sarjasta saavat paremmin roolin naiset jolla isot tissit kuin ne joilla ei ole. Erika on vähän Nellan olemus.
Erikan näyttelijä on puoliksi italialainen.
Nellalla on olematon rintamus, mutta hanuria senkin edestä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksei ismo keskity nyt siihen hänen ja Ullan catering-palveluun? Hänellähän olisi Delismon pyörittämisestä vapautunutta aikaa ja energiaa? Valtterin hautajaistarjoilut olisi voinut olla Ismon ja Ullan järkkäämät, jos se muistotilaisuuskin pidetään Ismon luona. Ullaa voisi aina silloin tällöin näyttää kiireisenä leipomassa jotain catering-tilausta varten, saisi hahmo vähän vaihtelua repliikkeihin.
Tämä catering tai pitopalvelu on samaa kuin unohdetut kartanon remontti, Beige, Sadi, Taalasbisse. Kaikki kesken jääneet jutut joilla ei tunnu olevan enää mitään merkitystä.
Jos pitopalvelufirman toimitilat ovat vielä olemassa, kiinteät kulut (vuokra, sähkö, lämmitys jne.) juoksevat koko ajan, mutta Ullalla ja Ismolla tuskin on rahasta tiukkaa, joten heille asia on yhdentekevää.
Pari tilausta mu
Ne laatikot oli niin kämäsiä, joku leikattu a4-lappu liimattu niihin pullarasioihin missä on se logo. Sitten Mustavaaran tarjoilija laittaa niitä paljain käsin tarjottimelle 😂
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Erikan näyttelijä on puoliksi italialainen.
Nellalla on olematon rintamus, mutta hanuria senkin edestä.
Nellan hanuri on kyllä aika massiivinen 😜
Onhan tuo naurettavaa, että kukaan ei sarjassa noteeraa sitä, että Karilla on lapset Lauran ja Sallan, eli serkusten kanssa.
Daniela Honkanen
Mä olen vahva ja itsenäinen nainen. Mä en ole miesten ohjailtavissa.
Siis ihan järkyttävän huono näyttelijä tuo Erikaa näyttelevä. Vai kuuluuko rooliin olla yksinkertainen?
Vierailija wrote:
Onhan tuo naurettavaa, että kukaan ei sarjassa noteeraa sitä, että Karilla on lapset Lauran ja Sallan, eli serkusten kanssa.
Piitua ja Saraa vaikea saada enää sarjaan niin parempi olla noteeraamatta.
Dahlia Mustavaara
Chardonnay ei sekään maistu miltään enää tässä kammottavassa majatalossa!
Kypärä.