Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58055)
Ismo Laitela kirjoitti:
Pipsa Tiilikainen kirjoitti:
Yks ja kaks Dahlian sarjan tunnusmusiikin tahdissa:
Oh, yes, sir, I can boogie
But I need a certain song
I can boogie, boogie-woogie
All night long
Yes, sir, I can boogie
If you stay, you can't go wrong
All night longHuh huh Pipsa, sä viet meidät nestehukan partaalle!!
Tämä oli melkoisen vauhdikas tunti. Sain itsellenikin pienen hien pintaan.
Ismo Laitela kirjoitti:
Yks ja kaks Dahlian sarjan tunnusmusiikin tahdissa:
Oh, yes, sir, I can boogie
But I need a certain song
All night long
Yes, sir, I can boogie
If you stay, you can't go wrong
All night longHuh huh Pipsa, sä viet meidät nestehukan partaalle!!
Tämä oli melkoisen vauhdikas tunti. Sain itsellenikin pienen hien pintaan.
Pipsa on suunnitellut minullekin oikein hyvän ohjelman.
Kuule Tanja, mä en ole arkena tällainen mies ollenkaan!
Akin jälkeen minä lauloin näin!
Mä vahva oon
Löydän uuden rakkauden ja jälleen katson aurinkoon
Uuden syntymän mä koin, antaa paljon vielä voin
Oon voimissain
Minä ole Dahlian sarjan toinen päätähti!
Tuo on jännä miten 1998 kerrottiin ulkokuvauksien alkavat joulukuussa. Miettikään kuinka myöhään, kun jaksot alkoivat tammikuun puolessa välissä. Sarjan alussa oli varmaan lyhyin kuvausväli koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jännä miten 1998 kerrottiin ulkokuvauksien alkavat joulukuussa. Miettikään kuinka myöhään, kun jaksot alkoivat tammikuun puolessa välissä. Sarjan alussa oli varmaan lyhyin kuvausväli koskaan.
Niitä ulkokohtauksia on myös aika paljon jo ensimmäisissä jaksoissa että on ollut kiire alle kahden kuukauden sisällä saada ensimmäiset jaksot ulos. Toisaalta sisäkohtaukset on saatu nopeasti valmiiksi monikameran ansiosta.
Ei ole varmaankaan ollut pitkää joululomaa kun sarjaa aloitettiin tekemään. Kuinka monta osaa on edes kuvattu kun ensimmäinen jakso tuli ulos telkkarista?
Kyllä tuo Masked Singerin Bulldog on aivan selkeästi Esko Kovero. Ainakin todella suuri yllätys mikäli kyseessä on joku muu julkkis. Lauluääni ainakin on ihan kuin Eskolla. Aiemmilla kausilla mukana ovat olleet Sami Uotila, Maija-Liisa Peuhu, Sara Parikka, Susanna Laine sekä Esko Eerikäinen.
Musiikit oli ainakin erilaisia ihan alussa. Sellainen erilainen piano mitä ei ollut myöhemmin. En tiedä mitä siinä oikein tapahtui sitten. Vesa Mäkinen on creditoitu ihan alusta asti, vaikka ei virallisesti lopputeksteissä näy. Jossain niissä kesäisemmissä jaksoissa kuultiin ensikertaa niitä sävellyksiä mitä käytettiin myös vuosienkin päästä.
Vanhat kuvat on näissä jutuissa ihanimpia. En koskaan aikaisemmin ollut törmännyt näihin, että Venlan ja Jasperin lisäksi ainakin Sanna ja Pete olivat juhlimassa Miian ja Sakun kirjan ilmestymistä. Vanha porukka.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat kuvat on näissä jutuissa ihanimpia. En koskaan aikaisemmin ollut törmännyt näihin, että Venlan ja Jasperin lisäksi ainakin Sanna ja Pete olivat juhlimassa Miian ja Sakun kirjan ilmestymistä. Vanha porukka.
Haluaisin nähdä kaikki vanhat jutut 🥺
Sata kertaa laadukkaampaa oli silloin aikojen alussa kaikki. Budjetti varmasti vaikutti, mutta jokainen osa-alue oli ihan eri tasoa kuin nykyään. Pienemmälläkin budjetilla pystyisi tekemään parempaa jos oikeasti haluttaisi, mutta voiton tavoittelu tuntuu olevan tärkeintä.
Mitä hitaammin kuvataan, sen laadukkaampaa sarjaa ulos pukataan!
Seppo Taalasmaa kirjoitti:
Mitä hitaammin kuvataan, sen laadukkaampaa sarjaa ulos pukataan!
Näin juuri! Roskasaippuaa ei voi laadustansa kehua!
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/e/e5/Seppo_Taalasmaa.jpg
Sepon Kittilän koti oli tehty kuulusteluhuoneeseen? :D
Miksi Jutan huone ei ole HALLINTOSIIVESSÄ vaan aulan ilmoittautumistiskin vieressä, siinä vaneriseinän takana?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jutan huone ei ole HALLINTOSIIVESSÄ vaan aulan ilmoittautumistiskin vieressä, siinä vaneriseinän takana?
Miten niin vaneriseinän takana? Eikös se ole ihan siinä oikeassa huoneessa?
Huh huh Pipsa, sä viet meidät nestehukan partaalle!!