Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58112)

Vierailija
43881/58112 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt jouda tulemaan sarjaan kun mä olen ihanasti runkkaamassa täällä!

Vierailija
43882/58112 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isabellakin aikoinaan päätyi myös Amandan puolelle siivoamaan jotta törmäisi Sebastianiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43883/58112 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isabellakin aikoinaan päätyi myös Amandan puolelle siivoamaan jotta törmäisi Sebastianiin.

Ahtaaseen ravintolasaliin kaatui suuri jätesäkki kun Sebastian heitti suoraan kohti roskan.

Vierailija
43884/58112 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lars Ekholm kirjoitti:

Mä en nyt jouda tulemaan sarjaan kun mä olen ihanasti runkkaamassa täällä!

Minä katselen kylläkin pörssikursseja! Sinä olet väärä Lars!

Vierailija
43885/58112 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika tuli kun ei ollut varaa Larsiin Karinin lisäksi. Ullan ja Dahlian siskojen näyttelijätkin tulisi liian kalliiksi. Varsinkin jos otettaisi sopivimmat eli Seela Sella ja Eija Vilpas. Ei välttämättä edes suostuisi mukaan.

Vierailija
43886/58112 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva pesee lattiaa samalla vedellä millä se huuhtelee moppiaan. Eli ensin pestään lattiaa ja sitten se moppi huuhdellaan siinä pesuvedessä ja sitten taas pestään. Eli likasta vettä kierrätetään lattiapinnoilla.

Vierailija
43887/58112 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Evan rooli olla aina sairaalalla siivousvuorossa kun myös Nella on töissä ja aina tuon ilmoittautumistiskin edessä?

Vierailija
43888/58112 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eva pesee lattiaa samalla vedellä millä se huuhtelee moppiaan. Eli ensin pestään lattiaa ja sitten se moppi huuhdellaan siinä pesuvedessä ja sitten taas pestään. Eli likasta vettä kierrätetään lattiapinnoilla.

Uskottavampaa olisi että sellaisella lattiapesukoneella tai paremmalla mopilla siivottaisi käytävää. Mutta tuokin on epäuskottavan ahdas sairaalan käytäväksi ja aina täysin sama. Hirveä aukko tullut uskottavuuteen sairaalakohtauksissa kun siirryttiin oikeista paikoista yhden käytävän ja potilashuoneen lavasteeseen.

Vierailija
43889/58112 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit kanssa tällä uudella tytöllä. Niitä meriittejä.

Vierailija
43890/58112 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskottavampaa olisi että sellaisella lattiapesukoneella tai paremmalla mopilla siivottaisi käytävää. Mutta tuokin on epäuskottavan ahdas sairaalan käytäväksi ja aina täysin sama. Hirveä aukko tullut uskottavuuteen sairaalakohtauksissa kun siirryttiin oikeista paikoista yhden käytävän ja potilashuoneen lavasteeseen.

Eva moppaa myös huiskivasti, ehkä häntä ei kiinosta työn jälki...

Vierailija
43891/58112 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eva moppaa myös huiskivasti, ehkä häntä ei kiinosta työn jälki...

Miksi kiinnostaisi Moosen tarjoilijan paikkaakin huonompi työ. Sinnekään ei ole enää asiaa kun Nella pystyisi vaikuttamaan siihen ettei pääse. Ehkä Jirikin olisi täysin Nellan puolella.

Vierailija
43892/58112 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amandan kokki jos joku olisi pitänyt saada uutena hahmona, muttei käsikirjoittajatkaan sitä yhtään ole miettineet tässä 14 vuoden aikana mitä Amanda ollut pystyssä.

Vierailija
43893/58112 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on kuumaa. Onkohan tämä kuuma top mies. No voisinhan minä lykkiä häntä tosi raskaasti. Mulla on iso.

Vierailija
43894/58112 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karin ja Dahlia varmasti törmäävät missä muualla kuin Amandassa. Toinen rouva paukuttaa Lassen kanssa vastapäistä koppia.

Vierailija
43895/58112 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evan moppaustyyli oli erikoinen. Siivooja jutustelee lääkärin kanssa : D

Hän on laitoshuoltaja milloin on koukut käynyt siihen ammattiin.

Vierailija
43896/58112 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Cindy häipyy sarjasta. Menee Sveitsiin hoidettavaksi kuten Uuden päivän Elinakin meni :)

Vierailija
43897/58112 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evan moppaustyyli oli erikoinen. Siivooja jutustelee lääkärin kanssa : D

Hän on laitoshuoltaja milloin on koukut käynyt siihen ammattiin.

Sarjassa ei ole mitään vaatimuksia kouluihin. Elinakin opiskeli vankilassa tuota noin vain lääkäriksi. Siivoojaksi ei tarvita mitään koulutusta ja siitäkin voi edetä vaikka mihin.

Vierailija
43898/58112 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko Cindy häipyy sarjasta. Menee Sveitsiin hoidettavaksi kuten Uuden päivän Elinakin meni :)

Ingvarkin on Sveitsissä hoidettavana. Ei ole kuulunut, että onko missä kunnossa vai tekemässä jo kuolemaa.

Vierailija
43899/58112 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkiiko poliisi Cindyn yliajoa?

Vierailija
43900/58112 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös mustavaaratkin suunnitellut vai lähettikö Camillan Sveitsiin sairaalaan kooman aikana ?