Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58112)
Karin niemen kartano on saatava näkyviin 😡
Jaksokuvia on tyyliin loppukuuhun asti ja siksi myös itesti tuntuu, että täällä on kovasti puhuttu kaikista jutuista mutta todellisuudessa jaksoissa näkyy vasta todella pitkän ajan päästä.
Dahlian kartanon remontti on ikuinen. Paska sarja hukkuu ahtaisiin halpalavasteisiin ja paskoihin hahmoihin.
Mä järjestän sairaalan kokouksessa Dahlualle julkisen nöyryytyskohtauksen! Hahhaa!!!
Jodelin teoria siitä, että JP on salaviestinä Joannan Poika. Ihan hauska mutta en kyllä usko mitään kaksosteoriaa. Toisaalta Joanna sekä JP ovat sarjassa, mutta ilmeisesti Mira lähtenyt pois kokonaan.
Jutta Korhonen kirjoitti:
Mä järjestän sairaalan kokouksessa Dahlualle julkisen nöyryytyskohtauksen! Hahhaa!!!
Minä nöyryytän sinut ulos vanerisairaalasta ja poistun surkeasta hallituksesta kohti yhtiön hallitusta!
Toivottavasti Karinkin tulee samalla oven avauksella. Veikkaan, että kyseessä oleva nuorempi henkilö on Henrikin sisko. Aika jännää ettei siitäkään olisi puhuttu. Samallahan sekin olisi myös Akin serkku.
Miehenä suututtaa millainen tossukka Lasse Sievisestä on tehty. Itse en suostuisi edes rahasta esittää tuollaista sönköttäjää. Suututtaa! 😡
Roskasarjan käsikirjoittajilla viiraa pahemman kerran tekee halpaa käsikirjoitusta kiireellä ilman järjen käyttöä!
Minka takia käsikirjoittajat tekevät surkeaa käsikirjoitusta, silkkaa pahantahtoisuuttaan!! Minäkin olen joutunut moittimaan heitä moneen kertaan 😡
🥒💦 Aina kun näen kallen niissä ylisuurissa beigeissä housuissa 😜
Axelsson Companyn ruma logo 😡
Nyt kyökkipiiat, puratte ne ahtaat vanerikopit heti!! 😡
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkareihin-uusi-hahmo-henrikin-pi…
Erika Ekholm. Henkan alaikäinen pikkusisko. Ihan kiinnostava. Tästä alkaa spoilerit. Lähtenyt karkuteille ja tulee oven taakse. Ei halua matkustaa vanhempiensa luokse Singaporeen. Karinkin ilmaantuu oven taakse. Erika paljastaa veljelleen olevansa raskaana ja aikoo tehdä abortin. Kukaan muu ei tiedä. Isä ilmeisesti satunnaisheila. Paljostako vetoa, että Olli tai miksei Matiaksellakin voisi olla omat salatut elämät. JP varmaan liian vanha
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkareihin-uusi-hahmo-henrikin-pi…
Erika Ekholm. Henkan alaikäinen pikkusisko. Ihan kiinnostava. Tästä alkaa spoilerit. Lähtenyt karkuteille ja tulee oven taakse. Ei halua matkustaa vanhempiensa luokse Singaporeen. Karinkin ilmaantuu oven taakse. Erika paljastaa veljelleen olevansa raskaana ja aikoo tehdä abortin. Kukaan muu ei tiedä. Isä ilmeisesti satunnaisheila. Paljostako vetoa, että Olli tai miksei Matiaksellakin voisi olla omat salatut elämät. JP varmaan liian vanha
Uuh...makee muija! Alkaisin oleen sen kanssa, jos mulla ei ois Hania.
Niin, jos ihmettelette, miksen mä maininnu Lindaa. Meidän suhde on jo pitkään voinu huonosti syistä ja toisista, ja Lindakin se haikalee vaan Karin perään, joten se on vaan ajan kysymys, milloin mun ja Hanin suhde alkaa virallisesti.
Uusi hahmo pilataan heti alkuun sillä, että on raskaana. Ei enää jaksa näitä itseään toistavia teiniraskauskuvioita! 🥱 Tuleekohan Henkan pikkusiskosta Lailan uusi bestis.
Täällä kovasti toivottiin sarjaan lisää Ekholmeja (tai Mustavaaroja). Niin minäkin, mutta tarkoitin aikuisia. Mieluiten Henrikin isää, äitiä tai vielä vanhempia Ekholmeja. Ekholmien yritystoiminta ja rikkaat suvut seurapiireineen kiinnostaa. Ei kiinnosta teinien kuviot. Mielummin ottaisin Karinin pysyväksi hahmoksi teini-Ekholmin sijasta.
Vaneristen koirankoppien sarja.