Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58283)

Vierailija
43581/58283 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009869996.html

Näyttelijä Timo Jurkka tunnetaan Salkkari-Lassena, mutta ei se häntä harmita: Olen hyväksynyt asian

Sehän on tuotannon valinta tekevätkö saippuaa vai draamaa. Pystyisivät tekemään parempaa jos oikeasti haluaisivat.

Minusta Noelin tarina olisi pitäny paremmin kuljettaa.. siis että saa kunnon rangaistuksen. No jos Susun tulon myötä jäisikin kiinni, niin kaiken olisi pitänyt tapahtua paljon tiiviimmin ja ilman että pahis (psykopaatti) Noel lässähtää pehmoksi!

Vierailija
43582/58283 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks ja kaks ja ei muuta kuin hyppy parempaan laatuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43583/58283 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nella VOIMAANTUI, jos ette huomanneet. You go, girrl! Huoh...

Pitäisikö sen olla sitten masentunut? Mutta oli aika imeliä ne kohtaukset missä soi vaan musiikkia ja Nella käveli hymyssä suin kohti uutta työpaikkaa. Ei näyttänyt jännitävän tai stressaavan vaikka eihän Nellalla ole kokemusta tuollaisesta työstä tai työelämästä ylipäätään. En nyt muista missä Nella olisi aiemmin ollut töissä... liekö missään?

Vierailija
43584/58283 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskasarja 😡

Vierailija
43585/58283 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaan laatuun on monta tekijää. Ei pelkästään raha tai käsikirjoittajien oma tahdo. Laatuun tarvitaan aina aikaa. Pitäisi ensinnäkin saada käsikirjoittajille pidempi aika tekstiin, jotta voidaan paneutua asioihin. Viikossa ei ehdi tekemään kaikkea kunnolla. Lisää rahaa tarvitaan lavasteisiin tai siihen että kuvattaisiin oikeilla kuvauspaikoilla. Maikkarilla on hurjat velat joten budjetti tuskin on korkea. Ei voida tässä sanoa, että yksi tuottaja voisi muuttaa kaikkea. Pakko oli suoltaa tämä ulos kun en tykkää, että Seilistä aina syytetään kaikesta.

Vierailija
43586/58283 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempaan laatuun on monta tekijää. Ei pelkästään raha tai käsikirjoittajien oma tahdo. Laatuun tarvitaan aina aikaa. Pitäisi ensinnäkin saada käsikirjoittajille pidempi aika tekstiin, jotta voidaan paneutua asioihin. Viikossa ei ehdi tekemään kaikkea kunnolla. Lisää rahaa tarvitaan lavasteisiin tai siihen että kuvattaisiin oikeilla kuvauspaikoilla. Maikkarilla on hurjat velat joten budjetti tuskin on korkea. Ei voida tässä sanoa, että yksi tuottaja voisi muuttaa kaikkea. Pakko oli suoltaa tämä ulos kun en tykkää, että Seilistä aina syytetään kaikesta.

Minä boikotoisn Maikkaria ihan periaatteesta Siltsu-sarjan vuoksi, mutta pakko kattoo Salkkarit... jos en sitten muuta.

Vierailija
43587/58283 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä on kaikista koulutetuimpia hahmoja sarjassa? Onko Dahlialla koulutus?

Vierailija
43588/58283 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia on vain onnenonkija, jonka Gunnar valitsi kumppanikseen epätoivoisena paremman puutteessa. Ilman sitä Dahlia olisi elänyt elämänsä työttömänä kelan tuilla elävänä ja yksin masentuneena hämärässä yksiössä pelkkä välttävä peruskoulun todistus taskussaan.

Vierailija
43589/58283 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä on kaikista koulutetuimpia hahmoja sarjassa? Onko Dahlialla koulutus?

Varmaan Noel ja Kalle, koska yleisesti juristi ja lääkäri/kirurgi ovat arvostettuja ammatteja, joihin opiskellaan monta vuotta. Muistaakseni yksi syy Kallen ja Kuisman suhteen kariutumiseen oli Kuisman työt ja Kallen opiskelu eivätkä ehtineet koskaan näkemään ja siitä seurannut petos ja eroaminen.

Vierailija
43590/58283 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi sille mitään, että mulle tulee itsellenikin tyhmä ja vajaa olo, kun pidän paljon Salkkareista ja arvostan tuotantoa ja näyttelijöitä mutta nimenomaan siksi kun täällä tuntuu päätunteena aina vallitsevan viha sarjaa kohtaan. Kaikki on huonoa ja ihmiset ovat vajaaälyisiä. Vedän sen automaattisesti itseeni. Kunpa olisi paikka jossa olisi enemmän kaltaisiani. Heitä on mutta en sitten tiedä missä kirjoittelevat.

Tätä ketjua ei olisi ilman ihmisiä jotka katsovat aktiivisesti sarjaa. Nämä ihmiset myös tykkäävät sarjasta, kuten sinäkin.

Mulla on viha-rakkaus suhde sarjaan. Nykyään enemmän vihasuhde mutta en voi lopettaa katsomista.

Mulla sama juttu. Välillä ärsyttää aika paljon, mutta en voi lopettaa katsomista.

Vierailija
43591/58283 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi sille mitään, että mulle tulee itsellenikin tyhmä ja vajaa olo, kun pidän paljon Salkkareista ja arvostan tuotantoa ja näyttelijöitä mutta nimenomaan siksi kun täällä tuntuu päätunteena aina vallitsevan viha sarjaa kohtaan. Kaikki on huonoa ja ihmiset ovat vajaaälyisiä. Vedän sen automaattisesti itseeni. Kunpa olisi paikka jossa olisi enemmän kaltaisiani. Heitä on mutta en sitten tiedä missä kirjoittelevat.

Tätä ketjua ei olisi ilman ihmisiä jotka katsovat aktiivisesti sarjaa. Nämä ihmiset myös tykkäävät sarjasta, kuten sinäkin.

Mulla on viha-rakkaus suhde sarjaan. Nykyään enemmän vihasuhde mutta en voi lopettaa katsomista.

Mulla sama juttu. Välillä ärsyttää aika paljon, mutta en voi lopettaa katsomista.

Veikkaanpa, että loppujen lopuksi aika moni surisi jos sarja loppuisi tai Ismo poistuisi. Näitä tunnutaan toivovan mutta melkoisen paikan se jättäisi. Etenkin kun on yli 20 vuotta tullut katsottua. Ei enää tule mitään uutta päivittäissarjaa. On äärimmäisen vaikea saada sellaista enää suosituksi. Lyhyitä sarjoja tilalle.

Vierailija
43592/58283 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä on Sebastianilla ja Hesarilla?

- Molemmat ovat tulleet useimman Pihlajakatulaisen luukuun.

Vierailija
43593/58283 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaanpa, että loppujen lopuksi aika moni surisi jos sarja loppuisi tai Ismo poistuisi. Näitä tunnutaan toivovan mutta melkoisen paikan se jättäisi. Etenkin kun on yli 20 vuotta tullut katsottua. Ei enää tule mitään uutta päivittäissarjaa. On äärimmäisen vaikea saada sellaista enää suosituksi. Lyhyitä sarjoja tilalle.

Mustavaarojen sarjan voisi pistää tilalle. Siinä olisi osittain samoja hahmoja ja paljon myös uusia.

Vierailija
43594/58283 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo on niin naurettava hahmo nykyään että se olisi enemmän ilouutinen jos poistuisi. Niin lapsellista ja huonoa etten kestä.

Vierailija
43595/58283 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään muussa ei ole niin surkeaa lavastetta kuin ulkolavaste.

Vierailija
43596/58283 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkolavaste on lastenohjelman tai komediasarjan tasoinen.

Vierailija
43597/58283 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä haukutaan aina sarjan lavasteita, mutta Uuden päivän lavaste se vasta epäuskottava oli. Samassa liikekiinteistössä oli muka koulun tiloja, liikuntasali, kukkakauppa, kahvila, kirjasto, terveyskeskus, elokuvateatteri ja jotain toimistoja ja virastoja. Tuskin pikkukaupungissa oikeasti tuollaisia on. Tuskin oikeasti myöskään tuolla tavalla lukion tiloja ja kaupallisia yrityksiä sekä virastoja voi samassa rakennuksessa olla.

Vierailija
43598/58283 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä haukutaan aina sarjan lavasteita, mutta Uuden päivän lavaste se vasta epäuskottava oli. Samassa liikekiinteistössä oli muka koulun tiloja, liikuntasali, kukkakauppa, kahvila, kirjasto, terveyskeskus, elokuvateatteri ja jotain toimistoja ja virastoja. Tuskin pikkukaupungissa oikeasti tuollaisia on. Tuskin oikeasti myöskään tuolla tavalla lukion tiloja ja kaupallisia yrityksiä sekä virastoja voi samassa rakennuksessa olla.

Tilaa oli ainakin paremmin. Konalan studion tilat ovat hyvin matalat ja ahtaat verrattuna siihen.

Vierailija
43599/58283 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas meni suunnilleen koko päivä tätä palstaa lukiessa. Kotitöitä en jaksanut taaskaan oikein tehdä. Kärsin kyllä mielenterveysongelmista ja olen työtön.

Vierailija
43600/58283 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Korhonen kirjoitti:

Dahlia on vain onnenonkija, jonka Gunnar valitsi kumppanikseen epätoivoisena paremman puutteessa. Ilman sitä Dahlia olisi elänyt elämänsä työttömänä kelan tuilla elävänä ja yksin masentuneena hämärässä yksiössä pelkkä välttävä peruskoulun todistus taskussaan.

Eikös Dahlia ja Gunnar ole nykyään vain SEKSIKUMPPANEITA?

Gunnar asuu myös Dahlian kanssa Amandan "sviitissä" mutta missä Gunnar yöpyy siellä, jakavatko SEKSIKUMPPANIT myös saman sängyn?