Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
43481/59931 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
43482/59931 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://venuu.fi/tilat/tapanilan-urheilukeskus-kokoushuone-1-helsinki

https://venuu.fi/tilat/tapanilan-urheilukeskus-kokoushuone-2

Kunnallisen sairaalan pienempi ja isompi kokoushuone :D

Missäs sairaalan kokoushuone on oikeasti kuvattu? Se jossa Kalle sekoili kännissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43483/59931 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä JP:llä on joku pakko-oire nykimiseen?

Vierailija
43484/59931 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin Ismolle saadaan uusi nainen?

Ismo on enemmän hanuripuolen miehiä kuin mitä Kalle, joten mitään naista ei tarvita. 

On muuten sarjan huonoin näyttelijä tämä Kovero. 

Kovero muka huonoin näyttelijä? Höpsis

Vierailija
43485/59931 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JP esittää perinteistä psykopaattista huumehuurua. Aivan varmasti imuroi kokkelia nokkansa ja vähän muutakin. Tiedän ettei Miska ole tuollainen joten siksi uskallan sanoa. Sen takia en ymmärräkään miten Ismo ei nimenomaan huomaa tai kukaan muu. JP:stä näkee kilometrin päähän ettei sillä ole kaikki täysin kotona.

Vierailija
43486/59931 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalan käytävä pitää purkaa.

Vierailija
43487/59931 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ain laulain työtäs tee, la la la la laaa...

Vierailija
43488/59931 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sille mitään, että mulle tulee itsellenikin tyhmä ja vajaa olo, kun pidän paljon Salkkareista ja arvostan tuotantoa ja näyttelijöitä mutta nimenomaan siksi kun täällä tuntuu päätunteena aina vallitsevan viha sarjaa kohtaan. Kaikki on huonoa ja ihmiset ovat vajaaälyisiä. Vedän sen automaattisesti itseeni. Kunpa olisi paikka jossa olisi enemmän kaltaisiani. Heitä on mutta en sitten tiedä missä kirjoittelevat.

Vierailija
43489/59931 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi sille mitään, että mulle tulee itsellenikin tyhmä ja vajaa olo, kun pidän paljon Salkkareista ja arvostan tuotantoa ja näyttelijöitä mutta nimenomaan siksi kun täällä tuntuu päätunteena aina vallitsevan viha sarjaa kohtaan. Kaikki on huonoa ja ihmiset ovat vajaaälyisiä. Vedän sen automaattisesti itseeni. Kunpa olisi paikka jossa olisi enemmän kaltaisiani. Heitä on mutta en sitten tiedä missä kirjoittelevat.

He ovat Niuvanniemessä.🤣

Vierailija
43490/59931 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarihistorian kiusallisin seksikohtaus; Nella ja se kiinteistöhemmo. Voi luoja!!!!

Vierailija
43491/59931 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kiinteistöhemmo se mikä Eetu vai mikä se oli

Vierailija
43492/59931 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonipaljastukset tosiaan ovat aika köykäiset. Cindy lähtee Sveitsiin mutta ei ollut mitään mainintaa Akista ja JP:stä. Näyttävät juttelevan maanantain jaksossa. Eikä sitä JP:n pyssykuvaa ole jaksokuvissa ollenkaan. Aikooko JP ampua Mikiä, mutta ei osu? Liittyykö "Elämästä ei selviä hengissä" jotenkin siihen? Vai ei kai Karinilla ole jotain vakavaa sairautta. Noelin ja Danielan tilanteestakaan ei pahemmin ole muuta kuin Noel näyttää masentuneelta ja mahdollisesti jotain kitkaa Danielan kanssa, jota tulee Amandaan sovittelemaan?

Vierailija
43493/59931 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua ei olisi ilman ihmisiä jotka katsovat aktiivisesti sarjaa. Nämä ihmiset myös tykkäävät sarjasta, kuten sinäkin.

Vierailija
43494/59931 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua ei olisi ilman ihmisiä jotka katsovat aktiivisesti sarjaa. Nämä ihmiset myös tykkäävät sarjasta, kuten sinäkin.

Mulla on viha-rakkaus suhde sarjaan. Nykyään enemmän vihasuhde mutta en voi lopettaa katsomista.

Vierailija
43495/59931 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodenvaihteen molemmin puolin yleensä etsitään Rantabaariin porukkaa, eli siinä mielessä saattaa hyvinkin pian olla selvää ollaanko uusia kausia tekemässä. Joka tapauksessa kuvattaisi ensi kesänä esityksestä huolimatta. Jos kausi tulee keväällä niin tuleeko jaksot telkkarista ensi syksynä vai miten...

Vierailija
43496/59931 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sehän on vain hyvä jos edelleen pitää sarjasta. Pyyhkii siis paremmin kuin niillä joille ei kelpaa mikään.

Vierailija
43497/59931 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He ovat Niuvanniemessä.🤣

Terveisiä siis sinne sinulle ja muille! 👋🏻

Vierailija
43498/59931 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa on mieshoitsuja vain silloin, kun jonkun naisen täytyy flirttailla niiden kanssa. Kallen seurassa ei koskaan vaikka oikeasti miehet ovat ottaneet hyvin jalansijaa hoitoalalla.

Vierailija
43499/59931 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gunssi punssi hani munssi!!! Tuu tänne pamauttelmaan laukauksia! Sun kummipoika on Ullan luona hoidossa, täällä ei ole ketään muita. Kari kartsukka partsukka posautti patruunan jo aikaisemmin päivällä. Täällä on kaikki valmiina, hani Gun-Gun Mustavaara!

Vierailija
43500/59931 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalassa on mieshoitsuja vain silloin, kun jonkun naisen täytyy flirttailla niiden kanssa. Kallen seurassa ei koskaan vaikka oikeasti miehet ovat ottaneet hyvin jalansijaa hoitoalalla.

Sekin oli varmaan tuotannon työntekijä. Ei ollut nimeä lopputeksteissä. Eikä Sallan kaksoisolennolla. Oletin että nimenomaan siksi, koska Milla on yksi sarjan apulaisohjaajista.

Ketju on lukittu.