Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
https://venuu.fi/tilat/tapanilan-urheilukeskus-kokoushuone-1-helsinki
https://venuu.fi/tilat/tapanilan-urheilukeskus-kokoushuone-2
Kunnallisen sairaalan pienempi ja isompi kokoushuone :D
Missäs sairaalan kokoushuone on oikeasti kuvattu? Se jossa Kalle sekoili kännissä?
Ehkä JP:llä on joku pakko-oire nykimiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin Ismolle saadaan uusi nainen?
Ismo on enemmän hanuripuolen miehiä kuin mitä Kalle, joten mitään naista ei tarvita.
On muuten sarjan huonoin näyttelijä tämä Kovero.
Kovero muka huonoin näyttelijä? Höpsis
JP esittää perinteistä psykopaattista huumehuurua. Aivan varmasti imuroi kokkelia nokkansa ja vähän muutakin. Tiedän ettei Miska ole tuollainen joten siksi uskallan sanoa. Sen takia en ymmärräkään miten Ismo ei nimenomaan huomaa tai kukaan muu. JP:stä näkee kilometrin päähän ettei sillä ole kaikki täysin kotona.
Sairaalan käytävä pitää purkaa.
Ain laulain työtäs tee, la la la la laaa...
Mä en voi sille mitään, että mulle tulee itsellenikin tyhmä ja vajaa olo, kun pidän paljon Salkkareista ja arvostan tuotantoa ja näyttelijöitä mutta nimenomaan siksi kun täällä tuntuu päätunteena aina vallitsevan viha sarjaa kohtaan. Kaikki on huonoa ja ihmiset ovat vajaaälyisiä. Vedän sen automaattisesti itseeni. Kunpa olisi paikka jossa olisi enemmän kaltaisiani. Heitä on mutta en sitten tiedä missä kirjoittelevat.
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi sille mitään, että mulle tulee itsellenikin tyhmä ja vajaa olo, kun pidän paljon Salkkareista ja arvostan tuotantoa ja näyttelijöitä mutta nimenomaan siksi kun täällä tuntuu päätunteena aina vallitsevan viha sarjaa kohtaan. Kaikki on huonoa ja ihmiset ovat vajaaälyisiä. Vedän sen automaattisesti itseeni. Kunpa olisi paikka jossa olisi enemmän kaltaisiani. Heitä on mutta en sitten tiedä missä kirjoittelevat.
He ovat Niuvanniemessä.🤣
Salkkarihistorian kiusallisin seksikohtaus; Nella ja se kiinteistöhemmo. Voi luoja!!!!
Mikä kiinteistöhemmo se mikä Eetu vai mikä se oli
Juonipaljastukset tosiaan ovat aika köykäiset. Cindy lähtee Sveitsiin mutta ei ollut mitään mainintaa Akista ja JP:stä. Näyttävät juttelevan maanantain jaksossa. Eikä sitä JP:n pyssykuvaa ole jaksokuvissa ollenkaan. Aikooko JP ampua Mikiä, mutta ei osu? Liittyykö "Elämästä ei selviä hengissä" jotenkin siihen? Vai ei kai Karinilla ole jotain vakavaa sairautta. Noelin ja Danielan tilanteestakaan ei pahemmin ole muuta kuin Noel näyttää masentuneelta ja mahdollisesti jotain kitkaa Danielan kanssa, jota tulee Amandaan sovittelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua ei olisi ilman ihmisiä jotka katsovat aktiivisesti sarjaa. Nämä ihmiset myös tykkäävät sarjasta, kuten sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua ei olisi ilman ihmisiä jotka katsovat aktiivisesti sarjaa. Nämä ihmiset myös tykkäävät sarjasta, kuten sinäkin.
Mulla on viha-rakkaus suhde sarjaan. Nykyään enemmän vihasuhde mutta en voi lopettaa katsomista.
Vuodenvaihteen molemmin puolin yleensä etsitään Rantabaariin porukkaa, eli siinä mielessä saattaa hyvinkin pian olla selvää ollaanko uusia kausia tekemässä. Joka tapauksessa kuvattaisi ensi kesänä esityksestä huolimatta. Jos kausi tulee keväällä niin tuleeko jaksot telkkarista ensi syksynä vai miten...
Ja sehän on vain hyvä jos edelleen pitää sarjasta. Pyyhkii siis paremmin kuin niillä joille ei kelpaa mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat Niuvanniemessä.🤣
Terveisiä siis sinne sinulle ja muille! 👋🏻
Sairaalassa on mieshoitsuja vain silloin, kun jonkun naisen täytyy flirttailla niiden kanssa. Kallen seurassa ei koskaan vaikka oikeasti miehet ovat ottaneet hyvin jalansijaa hoitoalalla.
Gunssi punssi hani munssi!!! Tuu tänne pamauttelmaan laukauksia! Sun kummipoika on Ullan luona hoidossa, täällä ei ole ketään muita. Kari kartsukka partsukka posautti patruunan jo aikaisemmin päivällä. Täällä on kaikki valmiina, hani Gun-Gun Mustavaara!
Vierailija kirjoitti:
Sairaalassa on mieshoitsuja vain silloin, kun jonkun naisen täytyy flirttailla niiden kanssa. Kallen seurassa ei koskaan vaikka oikeasti miehet ovat ottaneet hyvin jalansijaa hoitoalalla.
Sekin oli varmaan tuotannon työntekijä. Ei ollut nimeä lopputeksteissä. Eikä Sallan kaksoisolennolla. Oletin että nimenomaan siksi, koska Milla on yksi sarjan apulaisohjaajista.
https://venuu.fi/tilat/tapanilan-urheilukeskus-kokoushuone-1-helsinki
https://venuu.fi/tilat/tapanilan-urheilukeskus-kokoushuone-2
Kunnallisen sairaalan pienempi ja isompi kokoushuone :D