Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit ovat erittäin rahvaanomaista kulttuuria.
Hihattomat paidat myös!
Apapap! Opettaja puhuu. Seilis, sinä olet hyvä tuottaja. Tai no, sinä olet tuottaja!
Tanhupallo kirjoitti:
Salla Mattila kirjoitti:
Tanhupallo kirjoitti:
Mä meen isona Salkkareihin!
Mitäs se mun serkkutytön ihana pimpula pampula?
Karvamato on raskaana! Mut me ei tiedetä kuka on isä.
Pantiinko karvamatoa seinälle?
Evaa voisi panna seuraavaksi sairaalan käytävälle niin että ahdas käytävä heiluu.
Pas kanmarjat se kulahtanu kotka mikään paras ole. Haistakoon saa ta na se lehmä vi tun!
Mä perustan uuden strippibaarin!
Enhän mä ede s ole hu malassa!!!11!!!1
Jutt kirjoitti:
Pas kanmarjat se kulahtanu kotka mikään paras ole. Haistakoon saa ta na se lehmä vi tun!
Itse olet, kun yrität varastaa koko shown!
Se on asbest
Aine joka kaiken kest
Se pystyy mihin vaan
Se ei syty palamaan
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Jutt kirjoitti:
Itse olet, kun yrität varastaa koko shown!
Kuule, kuu les, mun ei ees... tart te varastaa ees mit ään. Ku tiäätkö... sulla sitä showta ei oo nim eksikään.. saa tana tää kirjott aminen ei suju!!!!11111!!!111!! Mut se n mä hal uun sanoo et painu Dahlllia vtttuuuuuuuuunnnnnn
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo Nellan selkätatuointi oli? Erikoinen vai oliko se keskeneräinen/piirros.
Katsoin samaa ettei kaukaa katsottuna erottanut mitään. Voi olla, että lähempää paremman näköinen. Toisaalta en ymmärrä sitä Petenkään tatuointia. Mitä mahdollisesti esittää? Vaikka eihän se minulle kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Tanhupallo kirjoitti:
Salla Mattila kirjoitti:
Tanhupallo kirjoitti:
Mä meen isona Salkkareihin!
Mitäs se mun serkkutytön ihana pimpula pampula?
Karvamato on raskaana! Mut me ei tiedetä kuka on isä.
Pantiinko karvamatoa seinälle?
Ja kuka sitä pani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle on tosi hyvä hahmo.
Kuivahtanut. Dahlia on paras.
No se on mun mielipide. Halusin sanoa kun Dahliaa hehkutetaan. Vissiin pidän jatkossaki suuni kiinni.
Dahlian kartanon tieltä voisi jyrätä kaikki lavasteet
Henrikin ja muiden poikien jöpöttävät jöflickät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle on tosi hyvä hahmo.
No se on mun mielipide. Halusin sanoa kun Dahliaa hehkutetaan. Vissiin pidän jatkossaki suuni kiinni.
Ei kannata välittää. Täällä selvästi aina halutaan tuoda samoja ajatuksia väkisin esille. Siis ihan vastaamalla kaikkeen Dahlian tai jotain muuta, joka ei liity mihinkään. Kaikilla saa olla mielipide mutta tätä ketjua lukemalla kieltämättä välillä jää mielikuva, ettei saisi olla kuin yhtä ja samaa mieltä, joka olisi hemmetin tylsää.
Tommi Tiihosen kannattaisi tulla heilumaan bensakanisterin kanssa uudelleen. Ulkolavaste syttyisi hyvin.
Apapap! Opettaja puhuu. Nyt kaikki jonnet ja trollit nukkumaan, palsta menee kiinni. Todella kauniita unia kaikille. Tai no, unia kaikille!
Iltakonjakit ja huomenna suuri kyökkipiikojen käskytys! 😡