Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (60755)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, jos Susu ei aio kostaa Noelille. Vaikutti jotenkin flegmaattiselta ja luovuttaneelta, ei yhtään määrätietoiselta. Varmaan Susu selittää itselleen, että minulla on nyt uusi elämä, mies ja työ. Lapsilla kaikki ok Mikin kanssa. Joten mitä turhia palata entiseen elämään, vaan parempi vaan jatkaa uutta elämää ja unohtaa Noelin teot..?
Tuli vähän mieleen Aino, joka USA:sta palattuaan oli täysin unohtanut Noelin antamat potkut ja sen, että vannoi Noelille kostoa. Ainohan oli juuri se, joka Beige-suunnitelman pisti aluille! Pyysi Akia apuun viemään Noelilta asiakkaat. Mutta aiemmin pitkävihaisena ja kostonhimoisena tunnettu Aino on uuden näyttelijän myötä muuttunut luonteeltaan täysin...
Kiinnitin huomion myös Susun fleguuteen Noelista puhuttaessa. Odotin että näytetään Susun "kostonhimoista" katsetta ja sanoo että kaikki on vielä Noelin kohdalla alkua, mutta Susu ei tiedä 😁
Susu on aina eleetön. Se on näyttelijän tapa olla. Sususta on siksi vähän vaikea saada irti mitään. Ainoastaan hymy ja itkukohtaukset ovat eri asioita. Muuten on juuri todella vähäeleetön ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi Kallen pitäisi joutua vastuuseen siitä mitä Elina teki? 😅
Jos JONKUN pitää joutua vastuuseen,
Niin se on Noel.
Psykopaatti .
Mies vailla vastuuta.
Ja järkeä.
Sitähän minäkin ajattelin, että Elina tuli sairaalalle vapaa päivänään. Valehteli Kallelle menevänsä lukemaan muutamia epikriisejä opiskelumielessä. Ei ole Kallen vika, että Elina katosi oikeasti huumaamaan työtenkijän ja muuttelemaan ex-miehensä koetuloksia. Ei todellakaan Kalle ole siinä kohtaa vastuussa Elinan tekemisistä.
Saattaa jopa vähän jännittää huomiset juonipaljastukset. Tuskin mitään suuria paljastuksia on luvassa, mutta ehkä pientä osviittaa siitä mitä saattaa tapahtua. Onko todella yliajo tulossa vai jotain muuta kamalaa?
No mä en nyt vaan tähän asiaan voi millään tavalla vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäikö muuten mitään todisteita siitä että Elina muutti tuloksia?
Periaatteessa ei mitään konkreettista Elinasta. Käsittääkseni tuloksien muuttaminen tapahtui huumaamansa labratyöntekijän koneelta ja tunnuksilla. Tietysti tämä työntekijä tajuaisi viimeistään kyselyvaiheessa, että ei oikeasti nukahtanut ja viimeinen ihminen jonka näki oli Elina. Vähän sama kuin Noelin suorittama Matiaksen yliajo. Susu voi tulla Helsinkiin ja kertoa poliisille mitä kuuli, mutta oikeudessa ei mitään tuomiota tulisi. Millä todistettaisi että yli kaksi vuotta sitten Noel on muka ajanut Matiaksen yli? Ei mikään kamerakuvaa tai autoa ole olemassa. Suomessa ei ilman todisteita tuomita. Noel kertakaikkiaan jäisi ilman tuomiota yliajosta.
Se oli huono juonokuvio. Jokainen tuntee jos joutuu huumatuksi ja kiinni jää heti. Olisi vaikka nähnyt salasanan tai käyttänyt hakkeria tai joku työkaveri olisi pyytänyt apua ja mennyt sillä välin koneelle.
Jutta Korhonen kirjoitti:
No mä en nyt vaan tähän asiaan voi millään tavalla vaikuttaa.
Älä jauha pskaa!!!!! Jumalauta!!!!
Rami on ihan kiinnostava tyyppi. Veikkaan ettei Pihlajakadulle asti tule, koska mitään pressikuvaakaan ei ole. Tämä tulee menemään jotenkin niin, että Susu päättää palata Helsinkiin tai jää kiinni ja samalla Ramille käy ilmi Pauliinan oikea nimi ja menneisyys. Varmaan tulee ero ja Rami jää pyörittämään Keravalle sitä kuppilaansa.
Dahliakaan ei tee asialle mitään vaikka kuuluu johtoryhmään.
Ilman Mustavaaran kartanoa sarja ei voi muuttua paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olikse mies vai nainen joka esitti päivän jaksossa Sallaa, näytti ihan mieheltä?
Nainen ja tuotannon työntekijä. Ilmeisesti eivät löytäneet sopivaa avustajaa. Oli avustajaryhmässä haku.
Vierailija kirjoitti:
Dahliakaan ei tee asialle mitään vaikka kuuluu johtoryhmään.
Saako varakas rouva oikein palkkaakin kunnallisen sairaalan kokouksissa olemisesta? 😆
Onko Salla re-castattu päivän jaksoon?
Mä laitan tän homman Dahlian syyksi. Hah!
Koska Pupu ja limusiini tulee takaisin?
Jutta Korhonen kirjoitti:
Mä laitan tän homman Dahlian syyksi. Hah!
Sopii yrittää! Mun lakimiehet syö sut elävältä!!
Vierailija kirjoitti:
Onko Salla re-castattu päivän jaksoon?
No ei ollut kuin tarkotuksella Kari ja Gunnar erehtyy.
Kalle rupee ryyppää kun joutuu valviran tutkinnan kohteeksi. Petri are coming...
Noel saa maistaa omaa lääkettään. Ihan samt kämmit teki Elinalle, jos muistatte.