Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (60993)

Vierailija
40021/60993 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku siinä yhtiössä on turha niin se kiero Axelsson. Minun pitää palauttaa yhtiö taas huipulle, sillä tässä on kyse maineesta ja kunniasta! Minä järjestän se Noelin satimeen!

Vierailija
40022/60993 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään pano kohtauksista. Alkaa yleensä muna seisomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40023/60993 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara kirjoitti:

Jos joku siinä yhtiössä on turha niin se kiero Axelsson. Minun pitää palauttaa yhtiö taas huipulle, sillä tässä on kyse maineesta ja kunniasta! Minä järjestän se Noelin satimeen!

Hei vaan rouva Mustavaara! Minä en itsekään oikein pidä siitä Axelssonista ja pörssikurssitkin on lähteneet jyrkkään laskuun nimenvaihdoksen jälkeen. Olen valmis kanssasi sotaan Noelia vastaan!

Vierailija
40024/60993 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi panot pitää näyttää? Riittää että niihin vihjataan. Seksiä voi katsoa muualta. Kiusallista katsottavaa tv-sarjassa.

Vierailija
40025/60993 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, Ismo lyökin ne kolme hammasta Hanilta eikä Susulta.

Vierailija
40026/60993 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne panotkin menee ku on vähän ottanu!

Vierailija
40027/60993 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni seisop heti kun Noel on ruudussa. Varsinkin seksikkäissä toimistovaatteissa.

Vierailija
40028/60993 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit Salin kirjoitti:

Kyllä ne panotkin menee ku on vähän ottanu!

Minä en tajua mitä sinä näet siinä rasvaisessa Kari Taalasmaassa!?

Vierailija
40029/60993 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän tuo Elinan ja Noelinkaan kohtaus ole kuin K7. Jotain pientä pusuttelua tapahtunee. Joka johtaa sänkyyn. Innahan on raskaana niin sekin jo rajoittaa kuvakulmia. 

Vierailija
40030/60993 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga Korkiakoski kirjoitti:

Hei vaan rouva Mustavaara! Minä en itsekään oikein pidä siitä Axelssonista ja pörssikurssitkin on lähteneet jyrkkään laskuun nimenvaihdoksen jälkeen. Olen valmis kanssasi sotaan Noelia vastaan!

Tämä kuulostaa järkevältä! Dahlialla leikkaa varmasti paremmin kuin minulla!

Vierailija
40031/60993 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gunnar Mustavaara kirjoitti:

Saga Korkiakoski kirjoitti:

Tämä kuulostaa järkevältä! Dahlialla leikkaa varmasti paremmin kuin minulla!

Enhän minä ehtinyt saada edes suunvuoroa! Totta kai me etenemme Mustavaara-yhtiön hyväksi ja poistamme tämän mauttoman Axelssonin logon ja nimen. Olemme valmiina suureen sotaan! Mutta on parempi että se nousukas siipeilijä ei näe minua yhtiöllä.

Vierailija
40032/60993 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo on ikuisesti väkivaltainen mies. Hakannut Kallen nuorena homoksi ja nyt hakkasi Hanin lähes hengiltä. Tälläinen mies on Laitelan Ismo.

Vierailija
40033/60993 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinkin miksi Ismo ja Hani seisovat ruusut kädessä Munkkiniemeläisessä puistossa :D

Vierailija
40034/60993 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietinkin miksi Ismo ja Hani seisovat ruusut kädessä Munkkiniemeläisessä puistossa :D

Onko Miian hautakin siirretty Munkkiniemeen 😡

Vierailija
40035/60993 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkasihan se Ismo sen geelin asiakkaankin tajuttomaksi. Sairasta.

Vierailija
40036/60993 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksokuvien perusteella olen tullut siihen lopputulokseen, että "Rummukaisen Raisa" tarkoittaa väärää nimeä isyystestissä. Salla saa Kallen vastaanotolla kirjeen mutta ehkäpä miehet avaavat sen myöhemmin. Tulokset on jonkun muun ihmisen. Kolmikko päätyy Laiteloille Kallen puheille selvästi tuohtuneena. En keksi muutakaan syytä. Mutta liittyykö tuokin jotenkin tähän, kun Salla, Gunnar ja Kari ovat poliisilaitoksella Lindan kuultavana. Kari myöhemmin pitää vauvaa. Siksi olen ajatellut että Taalasmaa sen lapsen isäksi vahvistuu.

Vierailija
40037/60993 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
40038/60993 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Miian hautakin siirretty Munkkiniemeen 😡

Ei ole. Hautaavat varmasti pesäpallomailan. Ismo kuitenkin Kalervon haudalla Kallen kanssa niin olisi hieman erikoista ettei Miian hautaa voitaisi näyttää oikealla paikalla. Jos sitä joskus ylipäätänsä näytettäisi.

Vierailija
40039/60993 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtiö takaisin ja hissit näkyviin!

https://res.cloudinary.com/dejh3mrms/image/fetch/f_auto,q_auto,ar_3:2,c…

Onkohan tuolla paljon porukkaa arkena? Mietin kun kuvauksien takia pitäisi aina sulkea paikkoja. Varmaan lähes mahdotonta. Pitäisi olla tosi aikaisin aamulla eli ennen 8 tai vasta kiinnimenon jälkeen iltaisin.

Vierailija
40040/60993 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä Kallesta (ja Samposta) värvätään Sallan lapselle uudet kummit. Mikäli Cindy kuolee ja Akin kanssa tuskin haluaa olla tekemisissä. Elinakin lähtee pois jos Karista saadaan virallisesti isä. Tuli vain mieleen, kun täällä puhuttiin että Kalle on ollut ristiäisissä. Mikään jaksokuvissa ei viittaa, että lapsi kastettaisi lähiaikoina.