Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (60993)
Tunteisiin ja pannaan vaan, sarjan loppu lähestymään
Joo ja niin, kaikki surkeaakin on
Tunteisiin ja pannaan vaan, kaikki loppumaan
En enää jää tätä katsomaan
Hyvästien aika on!
Vierailija kirjoitti:
Amandan juhlat ovat kastetilaisuus, koska kastemalja näkyi toisessa kuvassa. Voiko Sallan lapsen kastaminen venyä sinne asti vai ilmaantuuko jollain toisella juonikuviolla sarjaan uusi taas poikalapsi? Ja kenelle?
Jonkun stooreissako nää kuvat on vai mikä juttu? Itsellä mennyt ihan ohi
Mukavasti se sunnuntai täälläkin menee. :D
Minun on lähdettävä luostarista!
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on jokseenkin kummallista että Henrik ja Daniela alkoivat epäilemään Ainoa Valtterin murhaamisesta sillä perusteella ettei Aino näennäisesti ollenkaan sure miehensä kuolemaa. Kyllähän ihminen läheisen kuoltua on usein sokissa tapahtuneen johdosta (joskus yllättävänkin pitkään) ja vasta myöhemmin tulee suruaika. Muutenkin jokainen suree omalla tavallaan. Jotkut itkevät silmät päästään ja jotkut taas ottavat asian yllättävän tyynesti, mutta ei se tarkoita etteikö surua olisi. Toivottavasti Valtterin kuolemaan vielä palataan ja selviäisi myös miksi Valtter otti Ainosta niitä kuvia. Ottiko kuvia ihan omaksi ilokseen vai jakoiko kuvia eteenpäin maksusta?
Eiköhän tuohon tosiaan palata. Ei nuo tutkimukset normimaailmassakaan heti valmistuisi .
Hehehe, reippaasti vedellään
Oh ja ah, naiset sanovat edessä
Hehehe, kahvikuppi täyteen vaan
Lastia ja maitovaahtoaa
Nyt kahvitauko on!
Gunilla kirjoitti:
Minun on lähdettävä luostarista!
Eihän sinulla olekaan muita vaihtoehtoja. Nunna ei voi harjoittaa haureutta!
Huohvanaiset sentään! Mitä suhdesutinaa sieltä töllöstä taas tulee!?
Kallen pieru ja Kallen pieru! Odottakaahan meikäläisen pierua! Terveisin Ismo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amandan juhlat ovat kastetilaisuus, koska kastemalja näkyi toisessa kuvassa. Voiko Sallan lapsen kastaminen venyä sinne asti vai ilmaantuuko jollain toisella juonikuviolla sarjaan uusi taas poikalapsi? Ja kenelle?
Lasta ei ole pakko kastaa. Lapsen nimi pitää siinä tapauksessa ilmoittaa maistraattiin kolmen kuukauden sisällä syntymästä jotta lapsi päätyy nimellään ja tiedoillaan väestörekisteriin. Ev. Lut kirkon kasteen yhteydessä kirkon edusta huolehtii että lapsi tulee ns. henkikirjoille.
Puhut asiaa. Toki mietin tuota vain siksi, kun Sallan lapsi yritettiin jo kertaalleen kastaa. Tuntuisi hassulta ajatella ettei sitä tulisi tapahtumaan reiluun pariin kuukauteen. Toivottavasti nimi sentään kerrottaisi ennen sitä. Tuntuu vähän hölmöltä kutsua vauvaa vai Sallan vauvaksi. Alkaa olemaan jo aika isokin vauva kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on jokseenkin kummallista että Henrik ja Daniela alkoivat epäilemään Ainoa Valtterin murhaamisesta sillä perusteella ettei Aino näennäisesti ollenkaan sure miehensä kuolemaa. Kyllähän ihminen läheisen kuoltua on usein sokissa tapahtuneen johdosta (joskus yllättävänkin pitkään) ja vasta myöhemmin tulee suruaika. Muutenkin jokainen suree omalla tavallaan. Jotkut itkevät silmät päästään ja jotkut taas ottavat asian yllättävän tyynesti, mutta ei se tarkoita etteikö surua olisi. Toivottavasti Valtterin kuolemaan vielä palataan ja selviäisi myös miksi Valtter otti Ainosta niitä kuvia. Ottiko kuvia ihan omaksi ilokseen vai jakoiko kuvia eteenpäin maksusta?
Ainohan oli kokenut myös edellisenä päivänä järkytyksen valokuvista ja huumaamisesta. Aino rakasti miestään mutta tunsi varmasti siinä kohtaa syvää vihaa ja hämmennystä. Ei siinä ihminen ehdi reagoida yhtä nopeasti asioihin. Tähän totta kai palataan, kun Ainoa myöhemmin näytetään. Eikös joku sanonut nähneensä Sampon jossain stoorissa ns. hautajaisvaatetuksessa. Ehkä heidät nähdään jossain kohtaa vähintään haudalla. Onhan täysin mahdollista että tapahtuma todetaankin luonnolliseksi kuolemaksi.
On yksi muisto, adoption.
Kuljen mä työtaakassa papereita etsien.
Mua vastaan kulkee, lapsonen vain.
En tunnista mä niistä sen vanhempiain.
Enkä niitä kertoa voi.
Adoptioon, Tanja Jääskeläisen.
En vaan voi, kertoa tietoja kenellekään.
Adoptioon, mä elämäni omistan,
En muuta tekis vaik maksettais
Salaisuudet mahtavia on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun stooreissako nää kuvat on vai mikä juttu? Itsellä mennyt ihan ohi
Itse näin ainakin fb-ryhmässä kuvia. Eräs fani saanut kierroksen studiolla ja ilmeisesti saanut luvan julkaista kuvia. Oletan että samoista kuvista puhutaan, koska bongasin myös itse Peten kanssa olleesta yhteiskuvasta sen ettei ollut omissa, vaan roolivaatteissa. Siinä perus Kallen puvussa ja rusetti kaulassa eli enemmän juhlaan viittaavassa asussa, kuin mitään tavallista parempaa ravintola-illallista esimerkiksi. Amandasta näin jonkun kuvan. En tiedä onko niitä muualla. Kyseinen henkilö tekee kai jotain muutakin sisältöä verkkoon.
Pressiä ei paljon päivitellä. Vieläkin Eskon ja Aarnin kuvat 😂
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Har du rökt nån gång?
Jag är inte, det är folkliknande!
Miksi Sallan lapsella ei ole mitään hellittelynimeä joka toimii epävirallisesti ennen virallista nimeä.
Ja miksi Kallen ja Sampon sukunimi tai sukunimet on jätetty katsojille avoimiksi kysymykseksi vaikka ovat avioituneet?
Todella kökköä ja kankeaa.
Huono sarja hyvästeltiin, nyt lopun aika on.
Mä huokasin, helpotuin, ei enää huonoa laatua, tar-vii, kat-soo, enää!
Lavasteet kaadettiin, ne menee suoraan roskikseen, pimeään jätteiden sekaan nekin katoaa, aa.
Käsikirjoitukset silppuriin, nekin järjettömiä on, väkisin niitä liian pitkään tehtiinkin, in!
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sallan lapsella ei ole mitään hellittelynimeä joka toimii epävirallisesti ennen virallista nimeä.
Ja miksi Kallen ja Sampon sukunimi tai sukunimet on jätetty katsojille avoimiksi kysymykseksi vaikka ovat avioituneet?
Todella kökköä ja kankeaa.
Kökköä ja kankeaa on kaikki tässä sarjassa! 🤣 sellaista kökköä Karikin vetää ensi viikon jaksoissa.
Sisaret apuun! Katsokaa että surkea sarja loppuu samantien!