Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Voi että sitä markka-aikaa, kolme markkaa lottovoiton päälle!
Jos vanhat jaksot julkaistaisi joskus, niin niihin pitäisi laittaa teksti todennäköisesti varoituksena aikansa kielenkäytöstä. Sama on Ylen ohjelmissa. Paljon on myös sellaisia asioita, joita ei nykypäivänä voisi tehdä. Naisia kohdeltiin epätasa-arvoisesti. Kalle suuteli sitä homofoobikkoa väkisin. Se olisi tänä päivänä rikos.
Minä ole Rouva Grönholm ja tulin ostamaan koko yhtiön itselleni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko täällä ujoa naista joka haluaisi ujon panon? Olen ujo mies mutta hyvä panemaan. Voisin täyttää unelmasi. Kaikki mitä sinä haluat.
Mikä on ujopano? :D
Ujo pano. Ujo pano tapahtuu pimeässä huoneessa. Lähinnä peiton alla. Ujon panon aikana pyritään pidättelemään kiihottumisen ääniä. Orgasmin tullessa, on oltava niinku mitään ei olisi tapahtunut. Ujo pano suoritetaan lähetyssaarnaaja asennosta. Ujo pano palauttaa sinut 50 luvun Suomeen.
Aah, aah, tästä on ujot kaukana!
Koska tää mallisto pitäis olla valmis? Se Cindy on kadonnut johonkin!
Vierailija kirjoitti:
Jos vanhat jaksot julkaistaisi joskus, niin niihin pitäisi laittaa teksti todennäköisesti varoituksena aikansa kielenkäytöstä. Sama on Ylen ohjelmissa. Paljon on myös sellaisia asioita, joita ei nykypäivänä voisi tehdä. Naisia kohdeltiin epätasa-arvoisesti. Kalle suuteli sitä homofoobikkoa väkisin. Se olisi tänä päivänä rikos.
Pete on päässyt tai joutunut suutelemaan aika montaa miestä sarjan historian aikana.
Elämä on ihanaa, vaikka sitten vaan tarjoilis muotibisnesten sijasta!
Amandan aamupala on aina samaa tiivistemehua ja munakasta! Samat tarjoilut joka ikinen aamu!!
Vierailija kirjoitti:
Olisiko täällä ujoa naista joka haluaisi ujon panon? Olen ujo mies mutta hyvä panemaan. Voisin täyttää unelmasi. Kaikki mitä sinä haluat.
Ujo pano täyttää unelmia yhtä paljon kuin pano kirkkoherra Aaron kanssa. Eli siis nolla
Ei hemmetti näin viime yönä unta, jossa olin ihmeellisessä paikassa mutta sitä kautta selvisi että Iiris on palannut sarjaan :D Tuli yhtäkkiä mieleen. En tiedä miten mikään liittyi siinä unessa sarjaan ei kai mikään.
Huomenna on perjantai ja mä toivon ettette jauha tätä pskaa taas koko päivää.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on perjantai ja mä toivon ettette jauha tätä pskaa taas koko päivää.
Ja mä en ymmärrä yhtään miksi ketjussa on joku jota ei kiinnosta sarja? Eikö olisi helpompaa antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ujopano? :D
Lyhyt pikkunylkytys lähetyssaarnaajassa jonka jälkeen jeesustellaan että olipa taivaallista sinun lakanoissasi kun tyytymättömyys ujoon panoon paistaa läpi
Minä en sitten ainakaan sinne Amandaan majoitu, vaan kurvaan Rolls Roycellani suoraan kartanon pihaan!
Ois pitänyt vaihtaa ne kumisevat portaat heti alkuunsa. No tietysti se edellinen omistaja oli tehnyt ne portaat itse!
Vai Marja-täti tarjos Sepolle piirakkaa!?
Mira ja Viola lienee ainut pari jonka seksiä ei koskaan kunnolla näytetty.
Olli on sikaröyhkeä nulikka, joka ansaitsee, OPETUKSEN. Tosin Mikistä ei ole siihen koska Miki on pussy. Siihen tarvitaan JP.
Jörn Thunder & Girl from Hell 😎