Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Cindyn isä kuoli, mutta missä äiti?
Jäin sellaiseen käsitykseen että olisi molemmat kuolleet. Jos Cindy oli siellä lahkossa, niin olisi kuvitellut Martankin silloin näkyvän jos on elävien kirjoisssa. Ehkä näyttelijätkään eivät ole enää suostuneet tai koronan takia olisi ollut riskiä. Niitä aikoja kun Dahlia ja Ulla oli kirjoitettu sivuun.
Ite tykkään Hanista. Se on raikas tuulahdus Laiteloihin. Kalle ja Hani näytti ovella jotenkin samanlaisilta. Olisivat paljon paremmin sopineet lähisukulaisiksi kuin Ismo ja Hani. Niillä ei ole yhtään mitään samaa näköä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Ritva ottanut Cindy nimen koska halusi uuden elämän lahkosta lähtemisen jälkeen?
Mä muistan taas niin, että Cindy oli nimenomaan ottanut lahkossa takaisin oman nimensä Ritva ja palautui käyttämään jälleen Cindy nimeä kun lähti lahkosta.
Ääähh, long story 😂
Maire se Hanin äiti on. Kalle sanoi Mairea kotkaksi, ja Hanne on Kotkasta. Nykyisillä käsikirjoittajilla on taitoa keksiä tällainen vihje. Eikö totta?
Vierailija kirjoitti:
Ite tykkään Hanista. Se on raikas tuulahdus Laiteloihin. Kalle ja Hani näytti ovella jotenkin samanlaisilta. Olisivat paljon paremmin sopineet lähisukulaisiksi kuin Ismo ja Hani. Niillä ei ole yhtään mitään samaa näköä.
Hani menisi paremmin Kallen tyttärestä. Harmi kun tällä vain pilattiin Ismon kertomuksia äidistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Ritva ottanut Cindy nimen koska halusi uuden elämän lahkosta lähtemisen jälkeen?
Mä muistan taas niin, että Cindy oli nimenomaan ottanut lahkossa takaisin oman nimensä Ritva ja palautui käyttämään jälleen Cindy nimeä kun lähti lahkosta.
Ääähh, long story 😂
Niin, mä tarkotinkin sitä kun se ekan kerran lähti sieltä. Varmaan kun palasi lahkoon niin halusi sitten taas olla Ritva.
Paras mihin käsikirjoittajat pystyvät nokkeluudellaan on Linda Potterin seikkailut evaisuuksien kammiossa.
Vierailija kirjoitti:
Muuttako Hani Elinan asuntoon?
Mitä, onko Elina jo lähdössä ja että Hani Kallen vuokralaiseksi? Kas kun ei Eva...
Seijiksen pitäisi vaatia uusia lavasteita ja parempaa käsikirjoitusta samalla kun jaksomäärää vähennetään.
Vierailija kirjoitti:
Paras mihin käsikirjoittajat pystyvät nokkeluudellaan on Linda Potterin seikkailut evaisuuksien kammiossa.
Jessus mikä jakson nimi! 🤣
Minähän en ole harrastanut mitään haureutta sen miehen kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tai keitä sinne Karin korjaamolle murtautuu? Ulla ja Elina?
Niinkin yksinkertainen vastaus kun Salla. Varasti näytteitä varten Karin ja Gunnarin tavaroita.
Kiitos. Mitä Gunnarin tavaroita olisi Taalasbiilissä?
Ei Salla Taalasbiilistä Gunnarin tavaroita vienyt vaan Amandasta. Gunnar poistui hetkeksi vessaan ja Salla vei Gunnarin juomalasin pöydästä. Dahlian ja Gunnarin sviitistä puolestaan vei Gunnarin partatrimmerin (?).
Vierailija kirjoitti:
Naishahmo on kiva lisäys kyllä Laiteloiden perheeseen. Jospa Hani ei kuolisi niin kuin Miia ja Sanni. Kristiina oli tosi huono.
Maire kirjoitti:
Nyt sinä kuule valehtelet! Veit sitä minun entistä ukkoani kuin pässiä narussa!!
Olen tietoinen että täällä ollaan harjoitettu haureutta yöaikaan!
Kaija Laitela kirjoitti:
Maire kirjoitti:
Nyt sinä kuule valehtelet! Veit sitä minun entistä ukkoani kuin pässiä narussa!!
Äiti! Onko tämä unta?
Hanne Hani Laitela on ollut jo hyvän aikaa sarjassa mutta Ismo ja Kalle tai kukaan muukaan ole kysynyt, kuka on sen äiti.
Jos Hanin virallinen sukunimi on Laitela, se tarkoittaa sitä että kalervo on tunnustanut Hannen vaikka ei olisikaan ollut naimisissa Hannen äidin kanssa. Mutta on voinnut olla myös naimisissa, sarjassa ei ole otettu mitään kantaa tähän. Muussa tapauksessa au-lapsi olisi saannut äidin sukunimen.