Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Toivottavasti hänellä ja sillä pikku lumpulla on ollut mukava häämatka!
Haluaisko JP tulla mun ja Akin kanssa harrastamaan ryhmäseksiä? Mä voin käydä laittamassa makkarin valmiiksi.
Mulla on sulle yllätys, nimittäin brunssi! Tsot tsot, kahviin et kyllä koske, se on sulta kiellettyä. Mutta jälkkäriä kyllä löytyy tuolta makkarin puolelta, tuu sinne sitten kun oot valmis, isukki. 😘
Sä et voin syntyä nyt, ei tänne mahdu!
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa jo iso paska!!!!
Maanantaina tuot ulostenäytteen labraan, keskustellaan niistä tuloksista sitten yhdessä. Haistamaan en valitettavasti suostu. Onko ollut ripulia, paljon ilmavaivoja tai muuta erikoista?
Miksei surkeat hahmot poistu ja vanhoja lavasteita pureta?
https://insta-save.net/image.php?image=https%3A%2F%2Fscontent-iad3-2.cd…
Tuleekohan Mikillä joku yhteys Ismon, Kallen ja Sampon kanssa? Konsta laittoi jo loppukeväästä Sampsan kanssa. Syksyn alussa heti Peten kanssa ja Sampsan kanssa myös pistänyt. Ja nyt koko porukka autossa. Selvästi kohtausta tehdään? Roolivaatteet päällä.
Konsta Hietanen on yliarvostettu. Eipä Mikin hahmo ole mikään erityinen.
Ulkokohtauksissa ei sentään tarvita vielä talvivaatteita.
Ulkokohtaukset on huonoja Munkkiliemen takia.
Minulla on yksityinen lääkäri surkean sarjan ulkopuolella! Naurettava väite että olisin istunut kunnallisen sairaalan hallituksessa vuosikymmeniä!!
Majatalo häviää ulos mennessä! 🤣
Miksi Cindyllä on niin järkyttävän korkeakorkoiset korkokengät töissä?
Lopettakaa surkea sarja välittömästi!
Meillä on hyvä olla Oonan kanssa ilman Pihlajakatua!
Vierailija kirjoitti:
JP Kokko päätyy rikkihappo ammeeseen Taalasbiilin tiloissa. Aki vähän operoi...
Päätyisikin xD Juuri tällainen jännittävä ja hieman raaka juonenkäänne olisi huippu. Mutta tuskin uskaltavat. Etenkään nyt kun uusi vastaava tuottaja on keski-ikäinen nainen, jolle Salkkareiden shokeeraavat ja rohkeat käänteet ovat vieraita. Veikkaan, että hänen aikanaan Salkkareista tulee entistä silotellumpi ja perheystävällisempi.
Vierailija kirjoitti:
Konsta Hietanen on yliarvostettu. Eipä Mikin hahmo ole mikään erityinen.
Eikös Konstan päätyö ole kuitenkin laulaminen ja on siinä parhaimmillaan. Ja eihän Konsta sille mitään voi, että hän näyttelee tossu-Mikiä. Ei voi vaikuttaa käsikirjoitukseen. On muistaakseni sanonut, että tykkäisi näytellä mieluiten jotain pahista tai psykopaattia, joka olisi mahdollisimman kaukana omasta persoonasta.
Mä oon nykyään rouva Mustavaara!