Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistääkö teidän koira tassulla ruoka/vesikuppia, kun haluaa että se täytetään?

Vierailija
10.04.2023 |

Meillä tyttökoira tekee näin, koko kuppi lentää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakupit säilytetään kaapissa kun ei ole ruoka-aika ja vesikuppi ei ole koskaan tyhjä.

Vierailija
2/13 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira tulee hakemaan jos kuppi on tyhjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jos kuppi on sattunut tyhjentymään jostain syystä ja koiralla on jano, niin se tuijottaa kuppia ja sitten katsoo silmiin sitä ihmistä, joka on lähinnä kuppia. Sitten taas kuppiin tuijotus ja ihmisen tuijotus. Toisinaan lisää tähän vielä vesihanan tuijotuksen.

Vierailija
4/13 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nauratti aikoinaan kun pesin kissan pašķalootaa ja jätin aineen vaikuttamaan sinne. Unohdin koko homman, kunnes kissa tuli kärsivällä äänellä mouruamaan ja ihmettelin että mikäs se nyt vaivaa. Sitten muistin, että vesi oli unohtunut lootaan XDD. Mutta oli se mahdottoman viisas katti, nääs sille ei tullut mieleenkään alkaa tekemään tarpeitaan nurkkiin, vaan kiltisti odotti, että vessa oli käyttökelpoinen. Yhtä ainutta kertaa se ei jättänyt jätöksiä väärään paikkaan. Paras kissa :3

Vierailija
5/13 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuommoista tehnyt. Odottaa kiltisti, että joku antaa. Ottaa vasta kun sanotaan " saa ottaa".

Vierailija
6/13 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on koiraa varten aina keittiön lattialla kaksi vesikuppia. Ei ole koskaan koira ilman vettä.

Vierailija
7/13 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on koiraa varten aina keittiön lattialla kaksi vesikuppia. Ei ole koskaan koira ilman vettä.

Sama täällä, vettä pitää aina olla tarjolla.

Kerran nauratti, kun vesikuppiin oli tippunut jotain. Koira katsoi kuppiin, sitten minuun...PESE KUPPI, pesin ja sitten kelpasi.

Ja tämä sama koira juo ulkona kaikenlaisista lätäköistä kun silmä välttää😂

Vierailija
8/13 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella koiralla on tapana imaista vesikuppi kerralla tyhjäksi ja toinen on kyllä tästä kärkkäästi ilmoittamassa kuppia raapimilla saman tien, vaikkei se itse olisi edes vettä vailla. Mikä on sinänsä hyvä asia niin ei jää koskaan vesikuppi vahingossakaan tyhjäksi. Ruuan suhteen tulevat vain viereen toljottamaan, kun ruoka-aika lähestyy.

Joskus minulla oli koira, jolla oli tapana kantaa kippo jalkojeni juuren ruoka-ajan lähestyessä. Ei jäänyt ainakaan koskaan ilman.

Vierailija
9/13 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuommoista tehnyt. Odottaa kiltisti, että joku antaa. Ottaa vasta kun sanotaan " saa ottaa".

Kirjoitin tuon ja lisään, että koskee tietty vain ruokaa! Vettä pitää tosiaan olla aina eikä juomiseen lupia tarvita.

Vierailija
10/13 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen koira (rotu, joka erikseen rotumääritelmässä mainitaan ahneeksi ja jolta ruuat pitää pitää lukkojen takana) tuli nälkänsä kertomaan siten, että laittoi päänsä ison ruokasäkkinsä päälle. Ei sanonut mitään, ehkä vähän huokaili. Siis se säkki oli auki, se olisi voinut sieltäkin syödä, mutta ei.

Nykyinen koira menee vessaan juomaan, jos oma juomakuppi on tyhjä. Vessassa on kissojen vesikuppi, ja jos sekin on tyhjä, niin tietty juo sitten pöntöstä (yäk). Kissat tulee kertomaan mulle, että koirankippo on tyhjä ja se mokoma lotkaisi heidänkin vetensä.

Mut ei oo näitä kolistelijoita meillä ollut. Kissat naukuu ja kävelee tyhjän kupin eteen, samalla tavalla ne esittää muitakin tarpeita/puutteita (hiekkalaatikossa sotkua, mut viedään sitä katsomaan: pihalle pitäisi päästä, mennään ovelle; halutaan namia, mennään namilaatikon eteen odottelemaan jne).

Vierailija
11/13 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua nauratti aikoinaan kun pesin kissan pašķalootaa ja jätin aineen vaikuttamaan sinne. Unohdin koko homman, kunnes kissa tuli kärsivällä äänellä mouruamaan ja ihmettelin että mikäs se nyt vaivaa. Sitten muistin, että vesi oli unohtunut lootaan XDD. Mutta oli se mahdottoman viisas katti, nääs sille ei tullut mieleenkään alkaa tekemään tarpeitaan nurkkiin, vaan kiltisti odotti, että vessa oli käyttökelpoinen. Yhtä ainutta kertaa se ei jättänyt jätöksiä väärään paikkaan. Paras kissa :3

ihana :D meidän kissalle tuli usein kakkahätä aina silloin, kun lootaa alettiin tyhjentää tai pestä. Välillä poiti oikein maukua, että eikö jo pääse sinne! Oli meillä toinenkin loota, mutta aina piti päästä juuri siihen lootaan, jota juuri oltiin putsaamassa.

Vierailija
12/13 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun koira raapii lattiaa kupin vieressä, jos vedessä on pienikään roska tai kuppi on tyhjä.

Vierailija
13/13 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesikuppi ei ole koskaan tyhjä. Ruokakuppia tuijottaa, jos haluaa nappuloita lisää. Aamulla annan siis lihaa ja päivän aikana saa nappuloita lisäksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi