Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuuko tämä 4-päiväinen Salkkariviikko ja Rantabaarikauden panttaus niistä Maikkarin taloushuolista?
Rahallisesti kausi on kuvattu eli suurimmat kulut jo menneet. Syksyllä muuten ei ole toistaiseksi edes tulossa mitään kunnon alkuperäissarjoja. Maria Kallio pyörii (Leon näyttelijä 2. jaksossa) ja loput lähinnä dokumentteja. Voihan se olla, että haluavat saada rahaa joulukausille ja tietyille sesongeille. Tietysti on aina mahdollista että on tapahtunut jotain, jonka takia esitystä ei voida heti aloittaa. Olisi kiinnostavaa tietää...
Jälkityöt vievät toki oman aikansa. Rantabaarissa on tosi lyhyt aika kuvausten päättymisestä julkaisun aloitukseen. Huippusarjoissa voi olla puoli vuotta tai vuosikin aikaa välissä. Kotka 10 kuvattu viime vuonna ja vasta nyt kesällä julkaistiin.
Tätä vasten on mielenkiintoista et aikaisemmin puhuttiin nyt syksyllä kauden alkavan.
Toki siellä on ammattilaisia hommissa ja mä en ole, joten let see!
Vierailija kirjoitti:
Kalle vaatteet. Hirveä takki ja vielä hirveämmät housut. Liian löysät ja se väri! 🤢
Toi ruskea päälystakki on ainakin 20v vanha. Noi ällön väriset housut ovat olleet Kallen päällä aiemminkin. Castingiä ei kiinosta yhtään mitä Laitela pistää päälle.
Sampon pipo. 😶
Eikö Cindy asu enää kommuunissa?
En tiedä, mutta Kallessa ei ole mitään ho momaisuutta. Ne houmout, joita minä tiedän/tunnen ovat itsestään huoltapitäviä, iloisia ja itsevarmoja, hauskoja.
Kalle on aina naama norsun vi***a, hirveä tyyli ja peräkammarinpoika.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta Kallessa ei ole mitään ho momaisuutta. Ne houmout, joita minä tiedän/tunnen ovat itsestään huoltapitäviä, iloisia ja itsevarmoja, hauskoja.
No, ihmiset on erilaisia. Minun toinen veli on pessimistinen, sarkastinen, hyvin pedantti ja siisti, kun taas toinen veli on positiivinen, rento, boheemi ja asunto on aina vähän sekaisin. Molemmat ovat heteroja. Ei luonteenpiirteet liity seksuaaliseen suuntautumiseen. Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ihmiset on erilaisia. Minun toinen veli on pessimistinen, sarkastinen, hyvin pedantti ja siisti, kun taas toinen veli on positiivinen, rento, boheemi ja asunto on aina vähän sekaisin. Molemmat ovat heteroja. Ei luonteenpiirteet liity seksuaaliseen suuntautumiseen. Ohis.
Kyllä liittyy.😉
Vierailija kirjoitti:
Kalle vaatteet. Hirveä takki ja vielä hirveämmät housut. Liian löysät ja se väri! 🤢
Puvustaja voisi hieman vaihtaa Kallen tyyliä. Enemmän väriä mukaan ainakin. Ja sen hemmetin beige/ruskea villakangastakki mikä Kallella on päällä joka talvi... sen voisi heivata jo menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä liittyy.😉
No millaisia heterot sitten on luonteenpiirteiltään? Siinä on jo aika iso joukko ihmisiä joilla täytyisi olla samat luonteenpiirteet keskenään.
Se, että Konsta kuvaa Temosten leffaa ei välttämättä tarkoita, että on jättänyt Salkkarit. On voinut sopia, että käyttää elokuun lopun ja syyskuun alun elokuvan kuvauksiin ja palaa Salkkareiden pariim vasta parin viikon päästä.
Tosin itsekin veikkaan, että Mikille on käynyt köpelösti ja on poistunut kuvioista. Mutta nähtäväksi jää! Olisin ihan iloisesti yllättynyt, jos Miki pääsisikin takaisin poliisivoimiin. Toivoisin nimittäin, että Miki olisi mukana vielä silloin kuin psyko-Noel jäisi kiinni.
Veiikaan kyllä, että Noel porskuttaa menemään vielä pitkään. Susukaan tuskin häntä saa kiikkiin, vaikka kuulikin tunnustuksen.
En myöskään usko, että Aki joutuu vankilaan, vaikka hän paljastuisikin Mikille rikollisliigan pomona. JP laitetaan luultavasti syntupukiksi. Ja Miki hiljennetään?
Vierailija kirjoitti:
Englanninkielen termi GAY tarkoittaa ILOISTA. 😂
Milloin Joonatan ja Eva LÄHENTYY?
Vierailija kirjoitti:
Puvustaja voisi hieman vaihtaa Kallen tyyliä. Enemmän väriä mukaan ainakin. Ja sen hemmetin beige/ruskea villakangastakki mikä Kallella on päällä joka talvi... sen voisi heivata jo menemään.
Ei tarvitsee vaihtaa Kallen tyyliä, hän saa olla sellainen kuin on. Hyvä vaan, ettei Kallesta ole tehty mitään stereotypistä homoseksuaalia, joka kulkee kirkkaissa väreissä huivi kaulassa hulmuten. Ihmisten on hyvä tiedostaa, että iso osa homoseksusaleista on kuin kuka tahansa naapurin Pertti. Ei kaikki halua erottua karnevaalivärein ja tehdä itsestään numeroa. Kalle on muutenkin luonyeeltaan hyvin vaatimaton ja rauhallinen. Ei sopisi yhtään se, että hän muuttuisikin yhtäkkiä joksikin pinnalliseksi ja huomionhakuiseksi trendipukeutujaksi.
Dahlia viettää uskomattoman tylsää elämää siellä vanerisviitissä itkien halpaa samppanjaa.
Silloin kun Evan panosuhde oli paljastunut ja Miki oli heittänyt hänen vaatteet rappuun, kuvattiin kohtaus, jossa Eva vetää haikeana matkalaukkuaan ja katsoo taakseen Pihlajakadun asukkien ovia... silloin tuli tunne, että tässä voitaisiin kuvata Evan jäähyväisiä ja hahmo jättää sarjan. Mutta ei, hän olikin mennyt Joonatanin ovelle pyytämään yösijaa 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://im.mtvuutiset.fi/image/6797984/landscape16_9/1024/576/ed409b505…
Roskiin tuo kirottu takki!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puvustaja voisi olla laittamatta jokaikisen hahmon kaulaan kaulaliinan. Tän päivän jaksossakin Ismo ryntää ulos Sampon perään, ottaa takin. Seuraavassa kohtauksessa kaupalla ukolla on kaulahuivi kaulassa. Ja älkää taas sössöttäkö mikrofoneista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun Evan panosuhde oli paljastunut ja Miki oli heittänyt hänen vaatteet rappuun, kuvattiin kohtaus, jossa Eva vetää haikeana matkalaukkuaan ja katsoo taakseen Pihlajakadun asukkien ovia... silloin tuli tunne, että tässä voitaisiin kuvata Evan jäähyväisiä ja hahmo jättää sarjan. Mutta ei, hän olikin mennyt Joonatanin ovelle pyytämään yösijaa 😆
Tämä🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä liittyy.😉
No millaisia heterot sitten on luonteenpiirteiltään? Siinä on jo aika iso joukko ihmisiä joilla täytyisi olla samat luonteenpiirteet keskenään.
Kyllä hi naa jat on omaa luokkaansa.
Ensin balkan makkaraa, sitten mustaa makkaraa?