Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Arvaatka onko yhtään kiva kirjoittaa vitsejä, kun saa aina vaan ilkeileviä kommentteja takaisin. Muakin on sentään kiusattu joskus. Voisitte vähän miettiä mitä toisille sanotte.
Jep ja mua ärsyttää kun julistetaan sarjan huonous totena. Jokainen saa olla mitä mieltä haluaa mutta ei se ei ole kiveenhakattu totuus.
Vierailija kirjoitti:
Danielin lääkärinhuone oli parempi kuin vanerisairaala.
Niin myös Katariinan salaklinikka
Siis mitä sä oot menny juoruamaan musta!?
Se on parempi että Moose suljetaan nyt lopullisesti. Ei tää oo enää mitenkään kannattavaa.
Muistatteko miten jännittävästi otin Katariinan olkapäästä kiinni?
Mä olen nykyään klovni toisessa sairaalassa salaidentiteetillä.
Laura Kiviranta kirjoitti:
Mä olen huolissani! Tämmössii ei kuulu vetää paria yhen illan aikana!!
Tommi Taurula ei kadu eikä jossittele, mutta yhden asian hän muuttaisi: "Saunakohtauksien öljyt voisi vaihtaa veteen!"
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Laura Kiviranta kirjoitti:
Mä olen huolissani! Tämmössii ei kuulu vetää paria yhen illan aikana!!
Mä otan niitä vaan sillon tällön rauhottavana kun on paha tilanne. Ja se asia ei kuulu sulle millään lailla!
Mulla on vieläki olkapää paskana.
Vierailija kirjoitti:
Tommi Taurula ei kadu eikä jossittele, mutta yhden asian hän muuttaisi: "Saunakohtauksien öljyt voisi vaihtaa veteen!"
Lähteekö tuo edes suihkussa pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähteekö tuo edes suihkussa pois?
Jöllikät kuumenee 🥰
Satu kirjoitti:
Mulla on vieläki olkapää paskana.
Se oli tarkotuskin. Mua ei unohda kukaan!
Eikai heillä ole taloudellisia vaikeuksia? Onko luottoluokitus laskenut?
Kostan vielä Katariinalle kaiken
Jotain babyoilihan tuo on. Miehet ja kai naisetkin joutuu aina hinkkaamaan ittensä suihkussa puhtaaks ennen ku pääsee lähtemään edes kotiin. Varmaan ärsyttävin asia sarjassa työskentelyssä.
Evankin pitäisi mennä työkkäriin ja siitä siivojaksi. Olisi oikeasti hyvä juonikuvio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonatanista on tullut ärsyttävä kun puolustaa Evaa.
Olisiko sitten oikein nakata kadulle pienen lapsensa kanssa? Jonnekin hätämajoitukseen alkoholistien joukkoon?
Ei se lapsi ole ketään pettänyt, viaton ihmistaimi.
Ja oikein poliisi-Lindakin kovana ja mustasukkaisena. Kaikki järki kadoksissa. Hänen, jos kenen pitäisi tajuta inhimillisyyden tärkeyttä ja suojella lasta turvattomuudelta ja pelolta, koska äitinsä ei siihen kykene.
Asuntoa ei saa minuutissa, vie jokusen päivän. Ja Evalla vielä huonompi tilanne, kun sillä on samassa talossa turvaverkot ja olisi myös paikka missä asua.
Tuli tuosta mieleen että jos Joonatania ei olisi ollu, olisiko Evalla ollut ketään sukulaista tai perheenjäsentä kenen luo mennä hetkeksi? Omat vanhemmat, sisaruksia, täti, setä? Ei vissiin hirveästi ole muita kuin tuo Jirin perhe ja sukulaiset.
Eeva-Liisa Haimelin esittää Selma Viljasen siskoa: "Muistaa Ullan vuosikymmenien takaa!"