Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Tottakai Kari ja Linda kuviota ruvetaan viritteleen. Joonatan joutuu pahan Evan pauloihinsa ja saa Nadjan kaupan kylkiäisenä. Veikkaan, että Jutan ja Aaron suhde kokee uudelleen lämmityksen. Ja tietysti Nella saa Eetunsa.
Rakentaisivat edes Happy Homesille uuden toimistolavasteen.
Viola kuollut???? 😳
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009783371.html?utm_medium=promobox&u…
Kalle, moi! Ajattelin tulla vaan moikkaamaan jos sulla ei ole nyt kiirettä. Siis mikä täällä sun huoneessa haisee?! Tästä pitää kyllä tehdä ilmoitus kiinteistöhuoltoon. Ihan karmea haju! Mikset sä ole sanonut mitään? Tuolla viereisessä huoneessa ei ole ketään, nyt laitetaan sulle vastaanotto sinne.
Axelsson Company pilasi Mustavaara-yhtiön.
Mikäli Sallan lapsen isä ei ole joku älytön vaihtoehto ja sen takia salailee asiaa. Kuten juurikin parhaan ystävän miesystävä Aki, homoseksuaali Kalle tai teinipoika Matias. Joko se on täysin selvä tai joku todella outo yhdistelmä, jolle ei tunnu olevan selitystä. Ilmeisesti isä selviää "Ja isän nimi on...." 27. syyskuuta jaksossa.
Ismon valinnan purkajat pitäisi tulla purkamaan muitakin lavasteita.
Jutta Korhonen kirjoitti:
Kalle, moi! Ajattelin tulla vaan moikkaamaan jos sulla ei ole nyt kiirettä. Siis mikä täällä sun huoneessa haisee?! Tästä pitää kyllä tehdä ilmoitus kiinteistöhuoltoon. Ihan karmea haju! Mikset sä ole sanonut mitään? Tuolla viereisessä huoneessa ei ole ketään, nyt laitetaan sulle vastaanotto sinne.
Ei se häiritse mua! Kyllä mä pystyn täällä työskentelemään.... varmaan tuolta lavuaarin alla olevasta lattiakaivosta tulee hajua... mutta ihan oikeesti, kyllä mä pärjään! Täytyy myöntää että potilaat tästä ei kovin tykkää. Eräskin valitti huonoa oloa.
Vanerit halkeaa rajuista ilmavaivoista.
Sinisen sairaalan Kalle on uusi ohjelman nimi.
Kalle Laitela kirjoitti:
Jutta Korhonen kirjoitti:
Ei se häiritse mua! Kyllä mä pystyn täällä työskentelemään.... varmaan tuolta lavuaarin alla olevasta lattiakaivosta tulee hajua... mutta ihan oikeesti, kyllä mä pärjään! Täytyy myöntää että potilaat tästä ei kovin tykkää. Eräskin valitti huonoa oloa.
Mä teen susta valituksen jumaliste sentään!
Sisaret, apuun! Ulkolavaste kaatukoon helvettiin!
Minkä takia näitä pieru juttuja pitää joka päivä tänne tunkea? Onko ne muka pidemmällä tähtäimellä jostakin hauskaa huumoria? Kaikilla on vapaus kirjoittaa mutta alkaa ottamaan päähän että joka ikinen päivä alkaa sillä, että Kallella on järkyttävät ilmavaivat ja lavasteet hajoaa pierun voimalla. Alkaa tulemaan korvista ulos. Mielummin kuulisin jotain muuta. Onko pakko aina jäädä siihen yhteen jankkaukseen kiinni. Vai onko tämä jotain kiusantekoa sitä ihmistä kohtaan, joka suunilleen aneli oman pieru"fobiansa" kanssa lopettamaan. Hänkään ei toivonut mitään muuta kuin ulosteisiin liittyvät pois, että voisi hänkin täällä lukea.
Ulkolavasteenkatu ei ole Pihlajakatu.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia näitä pieru juttuja pitää joka päivä tänne tunkea? Onko ne muka pidemmällä tähtäimellä jostakin hauskaa huumoria? Kaikilla on vapaus kirjoittaa mutta alkaa ottamaan päähän että joka ikinen päivä alkaa sillä, että Kallella on järkyttävät ilmavaivat ja lavasteet hajoaa pierun voimalla. Alkaa tulemaan korvista ulos. Mielummin kuulisin jotain muuta. Onko pakko aina jäädä siihen yhteen jankkaukseen kiinni. Vai onko tämä jotain kiusantekoa sitä ihmistä kohtaan, joka suunilleen aneli oman pieru"fobiansa" kanssa lopettamaan. Hänkään ei toivonut mitään muuta kuin ulosteisiin liittyvät pois, että voisi hänkin täällä lukea.
Pierufobia? 😳 No ei häntä ole täällä näkynyt viime aikoina ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ulkolavasteenkatu ei ole Pihlajakatu.
Ulkolavaste oli kyllä viimeinen niitti
Mä en jaksa lukea ainaista jankutusta typerästä sarjasta. Se ärsyttää suunnattomasti.
Sinisessä enkelissä oli Kristiina Haltun Muru ja Heikki Rannan Marko (Rantabaarin Perttu). Maarit Peltomaa voisi olla Gunillan roolissa samankaltainen.
Olisi mielenkiintoista kuulla tuotannon omia ajatuksia ulkolavasteesta. Kuinka hyvin onnistuivat siinä omasta mielestään ja mistä hankkivat kiveä siihen.