Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Ollille porttikielto Delismoon!
Ainahan sulla on kaikenlaista. SAA TA NA AINA!!!
Outoa että Nadjasta ja Toivosta ole tehty LaSua?
Ai Olli ruokkii natsia? No ihan sama.
Maistuisiko Ollille Aaron lämpimäiset? Älä välitä tuosta Ismosta.
Viola Angervuo kirjoitti:
Ainahan sulla on kaikenlaista. SAA TA NA AINA!!!
No on kuule ollu vankilaa ja sitä äidin etsintää. En mä kaikkea voi huomata. Ite oot mukamas täydellinen! Mitä mun ois pitäny tehdä muka?
Aaro Vaalanne kirjoitti:
Maistuisiko Ollille Aaron lämpimäiset? Älä välitä tuosta Ismosta.
Onks nää just niitä hyvii? Sun tekemii?
Oikeasti haluaisin nähdä pelijuontajat rooleissa. Ainakin osasivat hyvin höpöttää öitä myöten :D
Mitä täällä käytävällä huudetaan? On se kumma ku ei saa seksiä harrastaa rauhas... Toivo? Ja Ilo? Mitä ihmettä? Linda mitä täällä tapahtuu?
Pimppiin vaan, voideltuna, sukkula!
Mä olen Noel pahoillani. Elina saa ilman mitään toimenpiteitä Toivon huoltajuuden tästä näin vaan.
Onko se tammiparketti asennettu? Voisin tulla testaamaan kuinka mukavalta se tuntuu.
Ja nyt Kolumbiaan! Bye bitches!
On se reipas tyttö, aina ollu. Voi voi, kova ikävä tulloo. Onneks on Kari vielä kotona.
Daniela tää on sun syy! Jos me ei oltas pantu niin Toivo ois vielä mun!
Näin ovisilmästä, että joku viiksivallu murtautui Nikkisille ja nyt siellä kuuluu epämääräisiä ääniä. Akin serkku on yksin kotona.
Se Noel saa kokea miltä tuntuu rotunaisen otteet!
Kiitos vaan tosi paljon Mira. Ilo on viety ja jotku Salme ja Veli saa sen huoltajuuden. Kuulin just äsken kun siitä puhuttiin käytävällä.
Noni, Evahan voi sitten häippästä ku Nadja vietiin pois.
Ai että alko seisoo ku murskasin Henun pikkurillin. Se huuto oli niin kiihottavaa. Ihan sai peitellä kohoumaa housuissa. Että kui ois saanu runkata samalla.
JP