Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Mulla on hiekkaa pillussa. Mitä teen?
Mä en jää tähän homoluolaan enää hetkeksikään!
Se ei pysy kovana. Muna ei pysy kovana.
Aion osallistua Pihlajakadun pierufestivaaleille. Haluan nähdä Kallen.
Eva Tamminen kirjoitti:
Mulla on hiekkaa pillussa. Mitä teen?
Sitä voi kato tälleen ropsutella pois.
Kari Taalasmaa kirjoitti:
Se ei pysy kovana. Muna ei pysy kovana.
Anna mennä Kari. Pane parastas!
Vain roska väki puhuu intiimiasioistaan julkisesti.
Toivo ja Ilo, tulkaa tänne! Pimppiin tietenkin, hyvä voitelu!
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Vain roska väki puhuu intiimiasioistaan julkisesti.
Kukas se täällä myikään alusvaatteitaan herra Forssille?
Rantalentis-tähti Maisa Torppa tulee Salkkareihin Raisa Korpan serkuksi: "Serkusten sota!"
Jasminin läheisten haastattelusta nostaisin sen kohdan esille, jossa puhuttiin Jasminin mielialan kohentuneen ennen tapahtumaa. Tämä on valitettavasti aika tyypillistä. Ihminen on jo tehnyt päätöksen tai muuten helpottanut, jonka takia kaikki on paremmin ja sitten kuitenkin tipahtaa mielenmaisemissa nopeasti alas. Tätä on vaikea havaita kun masentuneen ihmisen elämässä on erilaisia ajanjaksoja. En tuntenut häntä mutta välillä jopa itsekin mietin että olisiko pitänyt pistää viestiä. Tiedän että hän sai paljon viestejä ja läheiset olivat läsnä. Muistelisin vain että viimeisessä stoorissa kehoitti myös kyselemään muita mitä niille kuuluu.
Tää on käsittämätöntä. Noel, Eva ja Mira ei kykenen vastuullisiksi huoltajiksi. Täällä rappukäytävässä nää lapset vaan pimpistä laulaa. Nyt on lasun paikka!
Skandaaliuutisii! Lailan poikaystävä Olli on ryöstänyt Delismon toistamiseen, koska hän ruokkii kaapissaan olevaa natsia! Tulin heti kertoi ku kuulin. Hyh hyh!
Kyllä mä tiesin että Noelilla ja Evalla seksi pyörii mielessä, mutta että Mirakin jätti lapsensa yksin!?
Mulla ollu tässä vähän kaikenlaista taas. Äidin etsintää sun muuta. Sori.
Ai Toivosta tehtiin lasu? Ehkä mun ei tarvikaan siis tappaa Noelia.
Perhanan Olli! Täytyypä laittaa banaanit piiloon.
Ex-chattijuontaja Suvi Lappalainen esittää leipomokondiittoria: "Ulla antaa minulle mahdollisuuden!"
Lopettakaa sitten se trolleiksi haukkuminen ja määräily jos Jasminin muistoa kunnioitatte.