Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Keskusteluketju Salkkareille!
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Ketjuhan on sekametelisoppa. Valitetaan sarjasta samaan aikaan kun levitellään ulosteita pitkin seiniä ja haaveillaan Noelin runkuista. Siinä vasta onkin lapsille sopivaa materiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Mene nyt JP panemaan sitä Henrikiä, vai heteroko olet?
JP:llä on kiireitä Hannen kanssa.
Huomaa aina kuinka niin sanottu asiateksti häviää. Aamulla sitä oli mutta spämmäyksen jälkeen ei.
Mä haaveilen Noelin runkkaamisesta eikä mun tarvi pyytää sitä anteeksi keneltäkään!
Camillan olisi pitänyt jäädä valvomaan että Beigelle löytyy sopiva salainen konttori. Aki hoitaa bisneksiä läppärillä ja Cindy ei osaa mitään.
Sarjan vihaajat katsovat koska salaa tykkäävät siitä. Homovihaaja jauhaa aina vaan homoista, eli kiinnostusta riittää. 😜
Mä taas Salkkareiden loppumisesta enkä tule koskaan pyytämään anteeksi keneltäkään.
Onhan se vähän häpeällistä jos tykkää Salkkareista. Siksi pitää esittää. Rohkeimmat tulevat kaapista.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas Salkkareiden loppumisesta enkä tule koskaan pyytämään anteeksi keneltäkään.
Miten sun elämääsi vaikuttaa se että Salkkarit näkyy telkkarissa? Annat vaan olla.
En voi tehdä itsemurhaa parvekkeen kautta ellei ole henkilökuvaa kädessäni.
Vihaan homoja, ne ovat vahingollisia lapsille. Mutta Noelia voisin kyllä vähän panna.
Vierailija kirjoitti:
En voi tehdä itsemurhaa parvekkeen kautta ellei ole henkilökuvaa kädessäni.
Olet hyvä roolimalli lapsille.
Ihan tiedoksi vain että jokunen päivä sitten täällä haukuttiin ihmisiä ja tuli paha mielikin ilmeisesti. Eräällä sarjan fanisivulla oli sinä yönä itsetuhoista puhetta. Poisti stoorinsa aika nopeasti kun meinasin mennä sanomaan jotain tsemppaavaa. Toivottavasti tällä tyypillä on kaikki hyvin. Halusin sanoa että ehkäpä kannattaisi aidosti miettiä mitä täällä sanotaan kenellekin. Väkisin tuli mieleen että se oli se joka täällä puhui omasta koulukiusaamistaustasta ja sille vain veetuiltiin. Onneksi tili sentään oli pienempi niin ei varmasti kauhean moni nähnyt. Enkä kyllä muutenkaan olisi jakanut sitä tietoa tänne eteenpäin. Tuo oli mulle ensimmäinen konkreettinen asia että näillä nettikirjotuksilla voi tässäkin ketjussa olla suuri merkitys.
Onneksi nimeni alkaa J:llä niin voi tappaa itseni parvekkeen kautta.