Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Skandaaliuutisii! Lasse Sievinen hakkasi Kristianin henkihieveriin. Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!
Vierailija kirjoitti:
Paska sarja. No ei yllätä yhtään.
Sä täällä taas valittamassa. Ei yllätä yhtään.
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Skandaaliuutisii! Lasse Sievinen hakkasi Kristianin henkihieveriin. Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!
Lasse sai multa sievosen summan rahaa siitä hyvästä.
JP
Pappa! Mitä sä oot tehny! Mä rakastan Krisua! Mä rakastuin siihen heti uudestaan ku se joutu sairaalaan!
Kristian on mun! Painu helvettiin täältä!
Mun teki mieli käydä panemassa tajutonta Kristiania mutta en uskaltanut.
Ne hissimiehet näytti siltä että voisivat sekunnissa vääntää myös JP:n nippuun. Huvittavaa, että sellainen nenäkäs tikkumies on olevinaan joku rikollisliigan pikkupomo, joka hallitsee näitä töikseen muita hakkaavia korstoja.
Minä mennä Panun Kaukovaaran kanssa naimisiin. Hän haluta eksoottinen nuori nainen itselle. Hänellä riittää raha minun elämä.
Skandaaliuutisii! Maarit oli Ismon kanssa vaan säälistä! Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!
Kaikki lavasteet ansaitsevat monta sankollista paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Joonatan ei voi ainakaan perustella Evan muuttoa sillä, että tarvitsee kommuuniin lisää kämppiksiä jakamaan vuokrakustannuksia. Koska Evalla ei ole rahaa eikä töitä. Joonatan joutuu siis edelleen maksamaan koko arvoasunnon jättivuokran yksin.
Mitähän Eva tekee vuokransa eteen? Voisi edes siivota tai kokata, mutta luonnistuuko sekään? Evalla taitaa olla vain yksi taito.
Minä olen katoamistemppujen mestariukaan ei tajunnut mitään.
Kiira
Perkeleen juoppo turmelee Hannan muiston!
Vierailija kirjoitti:
Jospa Kikkis on Miran äiti?
Ei ikinä! Tuotannolta olisi suuri virhe pilata Kikkis.
Ihan mielenkiinnosta vaan tutkailin niitä hengityskoneen johtoja. Olin varmaan vähän ottanut siinä.
Vierailija kirjoitti:
Ullakin on taas unohdettu jonnekin. Kukaan ei ole kertonut Pihlajakadun viralliselle Tietotoimistolle Sievisten perheen uusimmista skandaalikäänteistä. Linda voisi käydä kertomassa, kun on hyvää pataa Ullan kanssa.
Ulla on väsynyt ja nukkumassa.
Me mennään Akin kanssa vertaistukeen.
Me lavastettiin yhdessä Salmen kuolema. Nyt meillä on onnellinen loppuelämä yhdessä.
Salla kaatuu Amandan kumisevissa portaissa, jonka seurauksena hänen poikansa litistyy äitinsä alle.
Panu lähti kaukolennolla Thaimaahan.