Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Ismo Laitela kirjoitti:
Voi helveTTI!!! Mä paskansin housuun.
Joo mä näin sen tästä kortista jo. Olit sen verran syöny niitä sun makkaraleipiä että vähemmästäkin ois menny jo vatsa sekasin. Kannattaa olla vessan lähetttvillä loppu päivä.
Vierailija kirjoitti:
Paula Sievinen kirjoitti:
Heli Sievinen kirjoitti:
Lesbo, lesbo, lesbo, lesbo
HILJAA!
Mitä sä huudat
Heli ei oo mikään lesbo eikä me sitä sellaseen yllytetä!
Katsojalukuihin vielä, että Kotka10 katsotuin tähän mennessä 100 000, eli voi hyvinkin olla että Rantabaari yltää samankaltaisiin lukemiin C Moressa kun uudet jaksot esitetään. Silti kokonaismääränä puolet vähemmän kuin pääsarjassa. Kun ottaa huomioon aikaisemmin näkyneet pelkät Katsomoluvut ja myöhemmin yhteisluvut niin Salkkareita katsotaan Katsomosta 100 000 kertaa ja sama lukema C Moresta. Päälle sitten vielä nämä tavallisen television lukemat jotka vuoden ajasta riipuen on 350 000 - 500 000.
Vierailija kirjoitti:
Katsojalukuihin vielä, että Kotka10 katsotuin tähän mennessä 100 000, eli voi hyvinkin olla että Rantabaari yltää samankaltaisiin lukemiin C Moressa kun uudet jaksot esitetään. Silti kokonaismääränä puolet vähemmän kuin pääsarjassa. Kun ottaa huomioon aikaisemmin näkyneet pelkät Katsomoluvut ja myöhemmin yhteisluvut niin Salkkareita katsotaan Katsomosta 100 000 kertaa ja sama lukema C Moresta. Päälle sitten vielä nämä tavallisen television lukemat jotka vuoden ajasta riipuen on 350 000 - 500 000.
Omasta mielestäni Kotka10 oli sarjana pettymys. Toki selkeästi sarjan budjetti on ollut iso ja kuvaukset ovat kestäneet kauan.
Onko kukaan täältä menossa huomenna sinne improiltaan? Kiinnostaisi kuulla jälkeen päin ajatuksia ja kuulla millaisesta esitetyksestä kyse. Minkä tyyppisissä aiheissa pyörivät. Meneeköhän kollegat katsomaan.
Viikon päästä juonipaljastukset. Joskin varmasti niukat koska eivät halua nykyään spoilata liikaa. Jaksonimiäkään ei ole joten ei oikeastaan voi ollenkaan spekuloida mitä muuta ekalla viikolla on.
Nora Rinne täytti tänään 50 vuotta! :)
Mitä luulette meneekö sarja enää koskaan kuvaamaan ulkomaille. Tuo Benjaminin ja Severin Köpiksen matka oli aikanaan yllätys vaikka aika nopeasti menikin ohi. Sitten tuli koronapandemia. Sen jälkeen ei ollut suunnitelmissakaan lähteä. Voisi joskus lähteä edes oikeasti sinne Viroon kun lautalla pääsee meren yli helposti.
Kososen viimeinen näkyminen. Onneksi tuo tehtiin selkeästi kuvitelmaksi. Ajattelin tuolloin että jää vielä auki että oliko harhaa vai ei. Kalle on aika hyvä valehtelemaan jos on pakko. Paitsi Laurille silloin xD
Siinä mielessä on erikoista, että kuolemantapauksissa sarjassa eletään sitä vuotta kuin kuvaushetkellä. Mustavaaran tallenteiden salasana oli Mustavaara2020. Kohtaus itsessään on kuvattu syksyllä 2019.
Mä en kestä tätä pska ohjelmaa.
Sain selvitettyä avausjakson nimen: "Lähtien sotaan: Episodi 1 - Pimeä Ismo", osuinkohan oikeaan kun pohdin, että Sampo kohtaa Ismon siellä Amandan alakerrassa ja Ismo järkyttää kertomalla, että tietää huijauksesta. Sampolle ja Ismolle tulee syksyllä varmasti enemmänkin kärhämää. Toisaalta Ismo olisi voinut avata suunsa ja kertoa totuuden Kallelle. Jospa ne muutkin jaksonimet julkaistaisi tänään?
Ja tiistain 8.8. jakso 4438: Relekieltä.
Mun pippeli ei seiso. Ei pysy kovana.
Vierailija kirjoitti:
Siinä mielessä on erikoista, että kuolemantapauksissa sarjassa eletään sitä vuotta kuin kuvaushetkellä. Mustavaaran tallenteiden salasana oli Mustavaara2020. Kohtaus itsessään on kuvattu syksyllä 2019.
Emmerdalessakin kai tehdään samalla tavalla, eli eletään sitä hetkeä milloin jakso on nähtävillä.
Se on taas Axelsson vetäny kunnolla käteen siellä toimistollaan. Firman ainoa työntekijä eli sihteeri alkaa kohta ihmettelemään, että miten sitä vessapaperia kuluukin niin paljon. Joo mä siis näin sen tästä kortista jo.
Missä viipyy jaksonimet ja kuvat?
Vierailija kirjoitti:
Missä viipyy jaksonimet ja kuvat?
4437: Lähtien sotaan: Episodi 1 - Pimeä Ismo
4438: Relekieltä
4439: Avaa sydämesi mulle, tahdon pelkkää pahaa sulle
4440: Et itkeä saa, Ismontiina
4441: Linda Potter ja evaisuuksien kammio
4442: Kristianin matkakohde on Hississippi
4443: Miki saa lahjaksi vartalotuotteita
4444: Lempee, lämpöö ja linssilude
4445: Champs-Hèlysèes
4446: Sampo lähtee kyylän poistoon
4447: Reissussa rähjääntyy
4448: Kummisetä saapuu Amandaan
4449: Kaikenlaiset äidit 4: Kynnet esiin!
4450: Ei kultainen huoruus jää unholaan
4451: Aki ja kylähullu
4452: Hani kantaa bastuun
4453: Aaro rakkauden rajaloilla
4454: Kolumbialainen tervehdys
4455: Tää on varasta just nyt
Mitä sä huudat