Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Inkeri Mertanen on mielissään Seela Sellan roolisiskosta: "Petuniassa on yllättävän paljon samaa!"
Elsa Saisio esittää Mustavaara-sarjan tietoturvapäällikköä: "Parhaita rooleja mitä olen tehnyt!"
Vierailija kirjoitti:
Milloin on heterokuukausi?
Jos kesäkuu on pridekuukausi niin varmaan ne kaikki muut 11 kuukautta on heteroiden :D
Tämä ketju tekee minut hulluksi!
Kenet laittaisin seuraavaksi koppiin?
Onhan Sampsallakin muistaakseni somessa kuva jossa suutelee miestä. Selvästi Lattu ja Tuomala sekä muutkin vähemmistöesittäjät sarjassa avoimia ihmisiä. Ei ehkä tarvitse vääntää että heitä jotenkin ahdistaisi.
Maija-Liisa Peuhun paljastus: "Anneli Ranta teki virheen tuodessaan taulunsa lavasteeksi" - Taulu käyttökelvoton
Johanna Rautio vaatii korvauksia tuotannolta - Esko Kovero ihmeissään
Kirsti Kaarakainen esittää Mustavaara-sarjan mediavastaavaa: "Anneli Mansikka jää historiaan!"
Pride hakee vähemmistöjen oikeuksia. Valkoisilla heteroilla on jo parhaimmat oikeudet maailmassa.
Anneli Mansikka varmaan nauttisi minun kopista.
Rakennusalan opiskelijat tekivät Pihlajakadun ulkolavasteesta oman versionsa - Sarjan tuottaja hämmästelee "ero on kuin yö ja päivä!"
Transtaustainen näyttelijä esittää Mustavaara-sarjan osastotyöntekijää - "Jutta Korhosesta ollaan paljon puhuttu"
Vierailija kirjoitti:
Sivukaupalla häirikkö laittaa viestejä muutaman minuutin välein. Eikö tuo pidä taukoa ollenkaan????
Ole hiljaa
MÄ OLEN AINOA HULLU TÄÄLLÄ!
Un vídeo mas mi gente