Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syistä miehen kiinnostus voi loppua? Ensin uskomatonta rakkauspommitusta kunnes yhtäkkiä viestit väheni

Vierailija
01.01.2023 |

Ihastuttiin päätä pahkaa erään miehen kanssa toisiimme. Hän ylisti mua kuin mitäkin kuningatarta ja muutenkin jälkeenpäin ajateltuna kaikki oli liian hyvää ollakseen totta. Toki tuollainen ylistäminen oli vähän kiusallistakin. Viestit oli kuitenkin vastavuoroisia ja osoitin itsekin kiinnostusta.

Aivan yhtäkkiä eräänä päivänä hän oli jotenkin erilainen viesteillä eikä enää aloittanut keskustelua niin usein. Hän kirjoitti kerran: nyt loppu lepertely, seuraavat saat ansaita. Sen jälkeen ei ole lepertelyä tullut. Livenä mies on aika samanlainen kuin ennen, mutta jotenkin välttelevämpi kuitenkin. Mistä ihmeestä tuollainen totaalinen käytöksen muuttuminen voi johtua? Ihan kuin olisin tehnyt jotain pahaa tietämättäni.

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sinä ihastuit. Kuten sanoit rakkaus pommitus on tekniikka, jota käytetään ihmisen koukuttamiseen, sen jälkeen tulee vaihe missä viestit loppuu kokonaan ja katsotaan lähdetkö perään. Jos lähdet niin olet hyväksynyt sen että koko suhde on epävakaata tunnevuoristorataa kunnes mies kyllästyy lopulliseti ja ghostaa.

Hei tajusin tästä, että yhtenä iltana mies lähetti minulle: jaaha pitääkö tästä nyt tulkita että ei enää kiinnosta ku ei kuulu mitään?

Kun en jaksanut enää aloittaa keskustelua, koska olen viime aikoina aloittanut sen lähes joka kerta itse.

Ap

Älä missään nimessä tekstaa hänelle ekana enää.

Anna hänen hoitaa ensimmäinen yhteydenotto 80 %:sesti.

Kerropa muuten hänestä lisää ja hänen aivoituksistaan. Millaista se rakkauspommitus oli ja millainen tämä arvosteluvaihe nyt on? Ei nähtävästi ole vielä hylännyt sua? Tiedätkö, onko hän sarjapettäjä? Pettikö vaimoaan? Nämä tyypit pettävät jopa sivuhoitojaan. Yksi ei riitä. Netti ja online deittisovellukset ovat narsistin unelma. Ei jää helpolla kiinni, pettäminen voi tapahtua myös täysin online-suhteenakin.

Rakkauspommitus oli sellaista että hän ei ole koskaan tuntenut ketään muuta kohtaan mitään tällaista, ei ole koskaan edes rakastanut ketään muuta kuin lapsiaan mutta minä voisin kuulemma olla nyt hänen elämänsä tuhkimotarina. Hän ylisti ulkonäköäni, esim. että silmäni ovat kuin smaragdit ja sanoi aina kun laitoin viestiä, että tuntuu niin upealta kuulla minusta. Oli vaikka mitä muutakin, en nyt äkkiseltään muista. Hän varmisteli aina kysymällä minulta että miten meillä menee. Ja samana iltana vielä kyseli että mitenkäs meillä nyt menee. Hän myös verhosi vitsiksi joitain asioita kuten jos sanoin että aion lähteä keväällä yksin ulkomaille, niin hän sanoi että sä et lähde mihinkään. Siis vitsillä, mutta jotenkin silti kylmäävää. Ja hän sanoi myös kerran, että sä et jumalauta tiedä mihin kyytiin sä oot mun kanssa hypänny.

Nykyään hän ei itse aloita keskustelua melkein koskaan, viestit on paljon lyhyempiä eikä todellakaan ole mitään lepertelyjä paitsi ehkä viestin lopussa voi lukea että oot mielessä tms. Tsemiä töihin ja ilmota itestäs. Tämmöisiä ne on. Ihan kuin toinen ihminen kirjoittelemassa. Livenä hän on samanlainen mutta paasaa ehkä vielä enemmän omia juttujaan kuin ennen. Hän myös varmisteli viimeksi minulta, että osaanko varmasti pyytää anteeksi tarvittaessa ja korosti kuinka hänelle on opetettu kunnon käytöstavat ja hänkin niitä lapsilleen opettaa. Samalla korosti sitä että lasten äidille ei koskaan oltu opetettu minkäänlaisia käytöstapoja.

Huh miten sairaalta kuulostaa nyt kirjoitettuna. Ja en tiedä pettikö vaimoaan, ei ole tullut puheeksi. En kuitenkaan jotenkin ihmettelisi. Ap

Brrrrhhh. Todella friikki tyyppi. Pysy kaukana hänestä. Varmaan parasta, ettet ota enää mitään yhteyttä häneen. Tuollainen ihminen on varsinainen aikapommi.

Vierailija
142/152 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap???

Onko tullut mieleen että ap:n mies on esim saattanut löytää tämän keskustelun tai ap pelkää että vaarallinen mies lukee tän ja tunnistaa itsensä. Siitä ei varmaan hyvää seuraa.

upppppp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, naiset tekee just samaa. Aivan älytöntä kehumista ja ylistelyä ja puuskutusta alusta asti. Sitten välillä vähän koetaan että nyt on aika heittää yhtäkkiä haukkumisvaihde päälle.  Onko nekin narsisteja?

Vierailija
144/152 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla

Vierailija
145/152 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap?

Vierailija
146/152 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
147/152 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap? Mikä tilanne?

Mitä aiot tehdä?

Vierailija
148/152 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap???

Vierailija
149/152 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä aiot?

Vierailija
150/152 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin miehenä sanoisin, että kyse on epävakaasta miehestä jota ei kannata enää tapailla.

Hävettää monen muun miehen puolesta tuo toimintamalli, että ensin tehdään naisesta kuningatar, ja sitten kun saadaan mitä halutaan, niin aloitetaan välttelevä käytös - tai joskus jopa ghostataan ihan kokonaan.

Nykyisen naisystäväni kanssa olin alussa varovainen, ja ne rakkausviestittelyt alkoivat vasta kun olin varma omista tunteistani. Nainen oli niissä ensin mukana, mutta sitten hän avautui aiemmista peloistaan jotka liittyivät aiempiin kokemuksiin siitä, kuinka mies oli alussa ollut täydellinen mutta sitten yhtäkkiä vetäytynytkin, kun sai mitä halusi. Tuntui pahalta naisystävän puolesta, ja hänen kuuntelemisensa sai minutkin tajuamaan entistä paremmin miten raadollista toi joidenkin miesten hupi on. Suhteemme on onneksi sittemmin syventynyt vakituiseksi parisuhteeksi ja yhteiseksi arjeksi.

Harmittaa vain vietävästi, että edelleen on miehiä, jotka antavat naiselle hopetarjottimella illuusion yhteisestä onnellisesta tulevaisuudesta ja sitten ilman mitään ennakkovaroitusta vetävätkin maton jalkojen alta. Se ei ole mitään miehuutta, vaan täydellistä nössöyttä. Todellinen miehuus on sitä, että tunnustaa tunteensa naiselle vasta sitten kun on itse varma niistä, ja osoittaa ne tunteensa siitä eteenpäin aina ennemmin teoilla kuin sanoilla. Ja ennen kaikkea todellinen mies seisoo naisen vierellä siitä eteenpäin.

Sinä olet sitten henkisesti terve, fiksu mies.

Onnea tulevaisuuteenne.

Vierailija
151/152 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
152/152 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp