Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuuko naiset aina ulkonäköön? "Rakkautta ensisilmäyksellä"?

Vierailija
01.01.2023 |

Miten on? Minä luulen että ensisilmäyksen rakkaus on ihastusta ulkonäköön. Jos ei olisi niin luonnetta arvioitaisiin enemmän. Jotkut naiset ovat hyvin riippuvaisiksi tulleita näistä "rakkaus" fiiliksistä vaikka yleensä se ei kestä. Mitä mieltä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on aivan yhtä pinnallisia kuin miehetkin.

Hyvä, jo näin on. Ei ole miesten etuoikeus nauttia hyvästä ulkonäöstä vastakkaisessa sukupuolessa.

Vierailija
22/36 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet niitä visuaalisia olentoja on, naiset ensin haistaa ja maistaa ennen kuin ihastuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lesbo ja vaikka hävettääkin sanoa, niin yleensä ihastun ulkonäköön. Eräs nainen kertoi ihastuneensa minuun, mutta en pidä häntä lainkaan viehättävänä. Sensijaan käyn kuumana hänen kaveriinsa, joka on hetero :(

Vierailija
24/36 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai, pärstä kerroin menee eka sitten muut asiat tulee perässä

Vierailija
25/36 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastumiseen omalla kohdalla vaaditaan tietty ulkonäkö eli rakastun ulkonäköön, mutta ei se riitä alkuunkaan. Suurin osa ulkoisesti viehättävistä miehistä ei viehätä muuten.

En ole koskaan rakastunut ensisilmäyksellä, ihastunut kyllä. Rakastuminen vaatii, että tutustuu vähän paremmin ja siihen menee kyllä useampi viikko vähintään.

Koskaan en ole rakastunut päättömästi järjettömään kohteeseen, vaan miehiin, joiden kanssa tunteet ovat vastavuoroisia. Jos eivät ole, ihastuskin laantuu, koska minulla on turvallinen kiintymyssuhdemalli.

Vierailija
26/36 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämässäni ihastunut ensi silmäyksellä kahteen mieheen ja molemmat ovat ulkoisesti melko tavallisia, ellei jopa vähän rumia. Ensimmäisen kanssa minulla olikin kompleksi, että voinko olla miehen kanssa kun hän ei ole yhtään 'standardieni' mukainen. Olin silloin nuori ja typerä. Nykyisen kanssa jarruttelin tosi pitkään minkään askeleen ottamista, koska mies oli sitten taas mielestäni liian komea. Ajattelin että liian komea mies on kumminkin leija ja potentiaalinen pettäjä, koska ottajia varmasti on. Ihastuin hänen luonteeseen ja meidän kemiaan, ja toivoin että näyttäisipä hän tavallisemmalta. Että en halua näin komeaa miestä. Ja niin väärässä olen ollut kaikken kohdalla. Olen oppinut vain sen, että ulkonäkö ei merkkaa mitään. On sitten ruma tai hottis. ps. olen hottiksen kanssa edelleen ja hän ei ole yhtään leija eikä pettäjä ;)

Vierailija
27/36 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se rakastumista ole. Ihastumista ja hullaantumista kyllä. Sitä tapahtuu ensisilmäyksellä.

Se kehittyy rakkaudeksi, jos ajan kanssa huomaa kaiken muunkin natsaavan.

Vierailija
28/36 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lesbo ja vaikka hävettääkin sanoa, niin yleensä ihastun ulkonäköön. Eräs nainen kertoi ihastuneensa minuun, mutta en pidä häntä lainkaan viehättävänä. Sensijaan käyn kuumana hänen kaveriinsa, joka on hetero :(

Millaiseen ulkonäköön ihastut? Minkä näköinen itse olet? Olen itse femme-tyylinen hetero ja minua viehättävät butch-tyyliset lesbonaiset.

Vierailija
29/36 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen elämässäni ihastunut ensi silmäyksellä kahteen mieheen ja molemmat ovat ulkoisesti melko tavallisia, ellei jopa vähän rumia. Ensimmäisen kanssa minulla olikin kompleksi, että voinko olla miehen kanssa kun hän ei ole yhtään 'standardieni' mukainen. Olin silloin nuori ja typerä. Nykyisen kanssa jarruttelin tosi pitkään minkään askeleen ottamista, koska mies oli sitten taas mielestäni liian komea. Ajattelin että liian komea mies on kumminkin leija ja potentiaalinen pettäjä, koska ottajia varmasti on. Ihastuin hänen luonteeseen ja meidän kemiaan, ja toivoin että näyttäisipä hän tavallisemmalta. Että en halua näin komeaa miestä. Ja niin väärässä olen ollut kaikken kohdalla. Olen oppinut vain sen, että ulkonäkö ei merkkaa mitään. On sitten ruma tai hottis. ps. olen hottiksen kanssa edelleen ja hän ei ole yhtään leija eikä pettäjä ;)

Leija eli pieru :D

Vierailija
30/36 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet niitä visuaalisia olentoja on, naiset ensin haistaa ja maistaa ennen kuin ihastuvat.

Näin sulle on opetettu. Jos olisit elänyt 70 luvulla ymmärtäisit, ettei ole totta. Miesten omaa etua ajavaa pskaa.

Vierailija
31/36 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät rakastu, mutta ihastuvat usein todella voimakkaasti.  Ihastus ei toki kestä kuin oman aikansa, eikä riitä pidempään suhteeseen jos rakastumista luonteeseen ja koko pakettiin ei tapahdu ihastuksen kestoaikana.

Siksi komea mies onkin useimmille naisille punainen vaate ja jopa vihan ja halveksunnan kohde. "Itserakas k*sipää, omahyväinen, supernolo jne".  Sitä vihataan sen kummemin leimasinta säästämättä, johon ei osata järjellä suhtautua.

Vierailija
32/36 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät rakastu, mutta ihastuvat usein todella voimakkaasti.  Ihastus ei toki kestä kuin oman aikansa, eikä riitä pidempään suhteeseen jos rakastumista luonteeseen ja koko pakettiin ei tapahdu ihastuksen kestoaikana.

Siksi komea mies onkin useimmille naisille punainen vaate ja jopa vihan ja halveksunnan kohde. "Itserakas k*sipää, omahyväinen, supernolo jne".  Sitä vihataan sen kummemin leimasinta säästämättä, johon ei osata järjellä suhtautua.

Jotkut naiset alkavat vihata miestä, joka antaa pakit ja puhuvat hänestä pahaa minkä ehtivät. Siksi komea mies voi herättää myös inhoa, koska häntä ei voi saada. Samalla tavalla jotkut miehetkin käyttäytyvät, ne ämmämäiset.

Vierailija
33/36 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset alkavat vihata miestä, joka antaa pakit ja puhuvat hänestä pahaa minkä ehtivät. Siksi komea mies voi herättää myös inhoa, koska häntä ei voi saada. Samalla tavalla jotkut miehetkin käyttäytyvät, ne ämmämäiset.

Voimakkaasti ulkonäköön ihastunut nainen kokee tulleensa ikäänkuin petetyksi jos puhtaasti ulkonäköön perustunut ihastus ei muutukaan rakkaudeksi ajan myötä.  Silloin viha kohdistuu tähän "itserakkaaseen k*sipäähän", ja samalla heijastuu jatkossa myös jokaiseen sellaiseksi ihan pelkän pinnallisenkin ensivaikutelman vuoksi leimattavaan tuntemattomaankin.

Vierailija
34/36 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Kun katsoo pareja, niin useimmiten mies on aivan mitättömän näköinen, eli ei siis ainakaan ulkonäköön suomessa perustu kuin muutama suhde.

Vierailija
35/36 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiseen ulkonäköön ihastut? Minkä näköinen itse olet? Olen itse femme-tyylinen hetero ja minua viehättävät butch-tyyliset lesbonaiset.

Ihastun todella harvoin. Yleensä femmeihin. Jos on semmosset isot silmälasit niin

Vierailija
36/36 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin mies johon ihastuin ensisilmäyksellä ei tosiaan ollut mikään perinteinen komistus. Ei ollut kuvauksellisella tavalla hyvännäköinen ja olisin varmaan laittanut tinderissä vasemmalle, jos olisi tullut vastaan. Karismaa hänellä oli sitten senkin edestä. Useinhan karismaattisimpia ovat juuri sellaiset, jotka eivät kuvissa onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme