Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cloudworkers kokemuksia

Vierailija
01.01.2023 |

Onko jollain kokemuksia kyseisestä firmasta? Palkkaus ym. Kertokaa kaikki kokemukset.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tossa konkreettisesti tehdään, jollain seksisivustolla, jonne tulee äijiä, niin sä teeskentelet olevasi joku tietty nainen, jolta viestit tulee? Ja mitä sitten? Kyselet että mitä kuuluu, mikä fiilis tänään? Vai jotain härskimpää kuten mitä tuhmaa haluaisit tehdä mulle? Mitä jos se mies sanoo haluavansa tavata, joutuuko silloin myöntämään että ei onnistu, kun en mä oikeesti oo tuo kuvan nainen.

Vierailija
22/24 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli paljon sulla sit kk palkka on keskimäärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein tätä hommaa parisen vuotta päivätöiden ohella. Tienestit oli kuukaudessa semmosta 50 - 300€ luokkaa. Alussa yhdestä viestistä tienasi 0,12€, 3kk jälkeen 0,14€. Siitä voi laskea kuinka monta viestiä piti näpytellä. Copy-pastea ei saanut käyttää, eikä tekoälyä. Näistä sain huutia muutamia kertoja, vaikken koskaan tekoälyä viesteissä käyttänytkää vaan ihan itse kirjoittelin. En tiedä miten muka tuota puolta seuraavat "pääkallopaikalta tuli tieto että olet käyttänyt viesteissäsi tekoälyä". 

Oli kaksi eri sivustoa missä sai kirjoitella viestejä (toisesta en saanut koskaan viestiä mihin vastata, eli en sitä lopulta ees avannut), toisessa sit viestejä tuli reilummin. Kun aloitin homman, tuli viestejä huomattavasti enemmän kuin nyt loppuaikoina, nyt on ollut aivan kuollutta monta kuukautta - kymmenen viestiä päivässä-tahtiin.. Voisin sanoa että viimeiset puoli vuotta tienestit olleet max. 60€/kk, eli aivan turhaa hommaa.

Mun syy lopettaa liittyy moraaliin: se, että sivustolla moni vanhempi (70+) leskimies oli aivan kusessa raha-asioittensa kanssa tuon chatin takia. Moni kertoi että pankki on sulkenut luottokortit koska ollut hämäriä ulkomaisia veloituksia tililtä. Eli ilmeisesti lafka veloittanut luotolta ylimääräisiä / kk-perusteisia jäsenmaksuja, who knows.. Joillakin miehillä oli mennyt tonneja kuussa tuonne chattiin! Ja sit oli näitä jotka oikeasti rakastuivat "naiseen" ja odottivat yhteistä tulevaisuutta, tietämättä että siellä näytön toisessa päässä saattaakin olla joku random-pera kirjoittelemassa viestejä.. Mulla ei vaan moraali enää kestänyt tuota. 

Lisäksi se määrä paskaa puhuvia naimisissa olevia miehiä huh heijaa!

Mutta paljon opinkin. Itsestäni, ihmisistä (pari)suhteissa ja yksinäisyydestä. 

Vierailija
24/24 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä tossa konkreettisesti tehdään, jollain seksisivustolla, jonne tulee äijiä, niin sä teeskentelet olevasi joku tietty nainen, jolta viestit tulee? Ja mitä sitten? Kyselet että mitä kuuluu, mikä fiilis tänään? Vai jotain härskimpää kuten mitä tuhmaa haluaisit tehdä mulle? Mitä jos se mies sanoo haluavansa tavata, joutuuko silloin myöntämään että ei onnistu, kun en mä oikeesti oo tuo kuvan nainen.

Joo siis siellä miehet lähinnä kirjoittavat omasta elämästään, eivät ole kiinnostunut näistä "naisista" kuin seksimielessä. Eli käyt lähinnä seksikeskustelua tai luet/vastaat jorinoihin autorempoista, lehmien lypsystä (paljon maalaismiehiä tuolla, osa neitsyitä vielä 50-vuotiaana, osa naimisissa olevia joiden vaimo ei ole 50v avioliiton aikana ottanut koskaan poskeen jne). Ja juuri tota, kerrot yksityiskohtaisesti mitä miehelle tekisit tai mitä haluaisit et hän tekee sulle. Seuraava viesti lävähtää ruutuun sit eri ihmiseltä. 

Joskus on sekoja jotka selittää jotain aivan skitsoa. On miehiä jotka rakastaa naista ensi viestissä ja laittaa kaikille naisille tismalleen samat rakkaudentunnustukset. Ja joskus on vanhoja pappoja jotka ovat naiseen (moderaattoriin) aivan rakastuneita ja haluavat yhteistä elämää ja surevat kun "nainen" aina peruu tapaamiset.

Surullista puuhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä