Mistä olette saaneet tai ostaneet Ei mainoksia -tarroja tai kylttejä?
Kommentit (23)
Tulosta vain "kohteliaalla" fontilla itse pieni kyltti ja teippaa oveen.
Ikimetsänystävät ry - saa ilmaiseksi kun hankkii naapureillekin.
Täällä noin kolmella eurolla mainoskieltotarra.
www.karkkainen.com verkkokaupassa tai myymälöissä.
Ei mainoksia tai ilmaisjakelua tarra 2.90 euroa. Sään kestävä. Valvontakameratarran löysin Puuilosta.
Naapuri on tekstannut itse maalarinteipin palaselle.
Vierailija kirjoitti:
Täällä noin kolmella eurolla mainoskieltotarra.
www.karkkainen.com verkkokaupassa tai myymälöissä.
Ei mainoksia tai ilmaisjakelua tarra 2.90 euroa. Sään kestävä. Valvontakameratarran löysin Puuilosta.
Kärkkäiseltä ei osteta mitään.
Tommoset tarrat on kyllä niin vihervasemmitolaista paskaa, että ei semmosta kukaan kunnollinen ihmine liimaa oveensa
Vierailija kirjoitti:
Tommoset tarrat on kyllä niin vihervasemmitolaista paskaa, että ei semmosta kukaan kunnollinen ihmine liimaa oveensa
Minä liimasin, loppui mainosten tulo.
K-raudastakin löytyy.
https://www.k-rauta.fi/tuote/tarra-ei-mainoksia-ei-ilmaisjakelua-85x20m…
Itse tein ja laminoin. Tosin pidän askartelusta.
Mä kirjoitin ite, ei manoksia mutta ilmasjakelu kyllä, loppu myös ilmaslehti tulemasta, oon soitanut siihen paskafirmaan, mut pitää ottaa muka ne hespunkeron kuponkit myös jos haluaa ilmaslehden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni kanssa. Muuten toiminut hyvin, mutta noi pizzeria mainokset tulee. Pari kertaa olen yhyttänyt jakajan rapussa ja niin valikoiva "ei ymmarra" suomenkieltä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni kanssa. Muuten toiminut hyvin, mutta noi pizzeria mainokset tulee. Pari kertaa olen yhyttänyt jakajan rapussa ja niin valikoiva "ei ymmarra" suomenkieltä...
Mulla oli postilaatikossa jokin aika sitten pizzamainos ja käsin jostain paperiarkista revitty kulma jossa luki "anteeksi vahinko", sen jälkeen ei ole tullut pizzamainoksiakaan :D
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjoitin ite, ei manoksia mutta ilmasjakelu kyllä, loppu myös ilmaslehti tulemasta, oon soitanut siihen paskafirmaan, mut pitää ottaa muka ne hespunkeron kuponkit myös jos haluaa ilmaslehden.
Sanovat, ettei niitä punkeron kuponneja tule enää luukusta, kun niihin tarvitaan appi.
Hei, en tiedä onko enää ajankohtainen mutta täältä ainakin saa maksutta kotiin postitettuna https://www.ikimetsanystavat.fi/liittyisinko-ikimetsan-ystavien-jasenek…;
Hei, en tiedä onko enää ajankohtainen mutta täältä ainakin saa maksutta kotiin postitettuna
info-ikimetsa@ikimetsanystavat.fi /
Ei mainoksia -tarra on oiva tapa pysäyttää ilmaisjakelun tulva. Se on myös keino
herätellä ohikulkijoita ajattelemaan paperinsäästöä. Pyydämmekin sinua avustamaan
säästötalkoissa: voit antaa tarroja tuttavillesi tai viedä ne jakoon työpaikalle,
kouluun, kirjastoon, kahvilaan, ekokauppaan
Yhdistys pyrkii tarroilla edistämään paperinsäästöä. Paperia kului tarroihin parin kilon verran, mutta niiden säästövaikutus on toivon mukaan moninkertaisesti mittavampi. Jos Ei mainoksia -periaate saadaan leviämään vaikkapa 4000 uuteen talouteen, säästyy paperia vuodessa noin 20 000 kiloa. Puuta säästyy noin 60 000 kiloa, sillä kilo paperia vaatii kolmisen kiloa puuta.
Tarrojen kautta leviää myös tieto Ikimetsän ystävistä. Kenties joku ohikulkija etsiytyy yhdistyksen nettisivuille ja ryhtyy tukemaan metsiensuojelua itsekin.
Ikimetsän ystävien jäsenenä voit tilata veloituksetta Ei MAINOKSIA -postiluukkutarroja maksimissaan noin 10 kpl on tarkoitettu tuttaville kädestä-käteen-jaettavaksi.
Tarran mitat ovat seuraavat: leveys 13,5 cm ja korkeus 3 cm., mallin nähee tuolta sivulta
Tilauksen voit tehdä sähköpostitse info-ikimetsa@ikimetsanystavat.fi
Otsikko / Aihe
Postiluukkutarrat tilaus
Viesti
nimi, postitusosoite, tarvitsemiesi tarrojen määrä (1-10kpl), haluttu väri (tumma vai vaalea) ja terveiset!
Tulostin pienen tekstin. Läpinäkyvä teippi päälle suojaksi.
Ostin kirjakaupasta valkoisia lappuja joissa on liima toisella puolella. Siihen vain kirjoitus 'EI MAINOKSIA. Senhän voi halutessaan myös koristella, liimata siihen kiltokuvan, tarrakuvan tms.
Kirjoita valkoiselle pohjalle haluamallasi tontilla ( voit kokeilla useita peräkkäin), tulosta, valitse, leikkaa siisti pieni lappu ja teippaa se oveen. Pieni riittää, ja esim. 1 teipin pala riittää kiinnitykseen lapun päältä.
Niitä löytyy halpakaupoista, esim Halpa-Halli, Puuilo, Tokmanni yms