Onko se kotisiivous tuollaosta kute tuossa Lempi kotisiivous -mainoksessa
Eli siivooja tulee silloin kun huvittaa ja heräättää isäntäväen motkotuksella kun kaikki haisee eikä lakanatkaan ole puhtaita?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Se on anoppi, ne kaikki ovat tuollaisia. Eikö ap ole muka koskaan nähnyt edes yhtä anoppia?
Eli kaikki maailman naiset joilla on miniä tai vävy ovat tuollaisia? Siis sun äitikin on tommonen jos satut olemaan naimisissa? Mulla ainakin on kiva anoppi ja mun miehellä kans.
Anoppi1234568 kirjoitti:
Kyllä se on alvillsesta hinnasta laskettu , 44,90 - 60 %, osaatteko laskea? Ja onhan siinä kerrottu että hinta on kotitalousvähennyksen jälkeen, miten muka johtaa harhaan kun se on just sanottu?!
Kyllä se hinta pitäisi ilmoittaa, jolla palvelu myydään. Eihän Lempi voi tietää, että kuka saa vielä hinnasta kotitalousvähennyksen. Ei ole asiakkaan velvollisuus alkaa laskemaan, että mitä firma laskuttaa.
Itse ajattelen, että on harhauttavaa mainontaa, joten kyseinen firma menee automaattisesti nou-nou-listalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on anoppi, ne kaikki ovat tuollaisia. Eikö ap ole muka koskaan nähnyt edes yhtä anoppia?
Se on molempien anoppi eikä kummankaan äiti? Aika hassu tilanne
Vävy ja miniä?
Anoppi1234568 kirjoitti:
Kyllä se on alvillsesta hinnasta laskettu , 44,90 - 60 %, osaatteko laskea? Ja onhan siinä kerrottu että hinta on kotitalousvähennyksen jälkeen, miten muka johtaa harhaan kun se on just sanottu?!
Mikä on "just sanottu"? Se väärä hintako?
..."sellainen lauantain juttu että nurkat kuntoon ja kauppaan. Siitä alkaa lepo.[/quote]"
SIks just on löydettävä hyvä kotisiivooja joka auttaa sua siinä hommassa, samalla kauppias hoitaa safkat kotiin ja sä vaan sitte alat chillaileen niinku nuoret sanoo!
Ihan turhaa riehua...Kuuli/luin yhestä mummosta joka kuolinvuoteellaan sanoi että niin paljon minä turhaan siivosin!
Jos ukkos laittaa 300 euroa auton tarvikkeisiin, sä voit hyvin käyttää 100-200 kotisiivoukseen!
Olen tehnyt yrittäjänä ja alan ammattilaisena kotisiivouksia nyt noin 15 vuotta ja tämä on ihan parasta työtä mitä olla voi. Asiakkaani ovat ihania ja he ovat enemmänkin ystäviäni, joilla olen käynyt jopa alusta alkaen.
Teen työni aina hyvin ja siksi töitä olisi vaikka toisille jakaa. Asiakkaat huolehtivat mainostamisestani, mutta työsuhteet ovat pitkiä ja harvoin minulla on vapaita aikoja. Yksi vanhempi rouva kuoli syksyllä ja hänen siivousajalle olisi ollut kuusi asiakasta jonossa, mutta pystyin ottamaan vain yhden.
En koe työtä raskaaksi millään tavoin, sillä osaan tehdä sen, välineet ja aineet ovat omiani, eli käytän vain hyviä ammattivälineitä, jotka hankin itse siivoustukusta. Asiakkaat saavat olla ehdottomasti kotona ja niin seniorit ovatkin. Siivouksen ohella autan heitä muissakin asioissa, esimerkiksi viime viikolla tein muutamankin kompostointi-ilmoituksen, tein ruokaa ja hiekotin pihaa. Myös asiakkaiden lemmikit tuntevat minut todella hyvin ja olen hoitanut lemmikkejä esimerkiksi, kun asiakkas on ollut lomalla.
Mun anoppi on sottapytty. Hänelle riittää, että tavarat on jotakuinkin järjestyksessä. Ei haittaa, vaikka kaikkea peittää paksu pöly vessan lattiaan tarttuu jalat ja timotei kukkii lattialistojen välistä.
Meillä on muun muassa halunnut hoitaa pyykin, kovin mielellään olisi järjestellyt kaappeja. Jatkuvasti motkotti, kuinka mulla on valkoiset lakanat, kun kaikki tahrat näkyy. Muutenkin liian valkoista. No, eipä ole anoppi meillä juurikaan siivonnut oma-aloitteisuudesta huolimatta, aika paljon oli samanlaisia elkeitä kuin mainoksen anopilla. Lapselle vaippaa vaihtaessakin jätti lattialle (kakka)vaipan avonaisena haisemaan. Metrin päässä oli roskis. En ehkä arvostanut tuon ihmisen siivousneuvoja. Sekin oli väärin kun käytän hajustamattomia pesuaineita, kun kuulemma se halvin ja haisevin pesuaine "haisoo" puhtaalle.
Nykyään anoppi käy kutsuttaessa. Eli keskimäärin kahdesti vuodessa.
Pääkaupunkiseudulla ylläpitosiivous, eli ns. viikkosiivoustynti maksaa yleensä alvin kanssa noin 37-45 e/h ja perussiivous, johon kuuluu esimerkiksi ikkunoiden pesu, saunan ja kylppärin peruspesut jne. ovat muutamia euroja kalliimpia.
Tottakai on kalliimpaa ja halvempaakin siivousta, mutta tuo on keskimäärin suunta. Sen lisäksi jotkut firmat veloittavat matkoista sekä aineista ja välineistä.
Jos ottaa siivouksen, niin kannattaa kuunnella puskaradiota. Siivojalta kannattaa ehdottomasti vaatia ammattitaitoa ja se ei ole mikään "olin kaksi päivää kokeneemman siivoojan mukana" ammattittitaito, vaan alan koulutus. Jos siivoojalla ei ole kunnon koulutusta, on hän juuri sellainen tikittävä aikapommi, jota en ottaisi kotiini ikinä. Jos siivooja tulee kotiisi siis ämpärin kanssa, niin älä päästä sisään ellei hän ole tulossa pesemään saunaa. Ämpäreitä ei nykyaikaisessa siivouksessa todellakaan käytetä. Tarkista firman vakuutukset, jos epäilyttää. Tee sopimus toistaiseksi, älä tee mitään muita sopimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vävy ja miniä?
Jos vävy ja miniä on keskenään sängyssä niin missä ne anopin lapset sitten on? Asuuko ne jossain muualla?
Vierailija kirjoitti:
..."sellainen lauantain juttu että nurkat kuntoon ja kauppaan. Siitä alkaa lepo.
"
SIks just on löydettävä hyvä kotisiivooja joka auttaa sua siinä hommassa, samalla kauppias hoitaa safkat kotiin ja sä vaan sitte alat chillaileen niinku nuoret sanoo!
Ihan turhaa riehua...Kuuli/luin yhestä mummosta joka kuolinvuoteellaan sanoi että niin paljon minä turhaan siivosin!
Jos ukkos laittaa 300 euroa auton tarvikkeisiin, sä voit hyvin käyttää 100-200 kotisiivoukseen!
Mikähän aivoinvalidi tämäkin kirjoittaja on? Tuolla tahdillahan auton tarvikkeisiin menisi 10 vuodessa 36 000€! Saa siihen aika monta karvanoppaa ostella.
Vierailija kirjoitti:
..."sellainen lauantain juttu että nurkat kuntoon ja kauppaan. Siitä alkaa lepo.
"
Mikähän aivoinvalidi tämäkin kirjoittaja on? Tuolla tahdillahan auton tarvikkeisiin menisi 10 vuodessa 36 000€! Saa siihen aika monta karvanoppaa ostella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vävy ja miniä?
Jos vävy ja miniä on keskenään sängyssä niin missä ne anopin lapset sitten on? Asuuko ne jossain muualla?
Asuu muualla. Siellä anopin siistissä kodissa.
niin mainoksessa sanottiin kait että tuntihinta?!?!?!
siinä sanottiin että kotitalousvähennyksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
siinä sanottiin että kotitalousvähennyksen jälkeen.
Pointti olikin se ettei sitä välttämättä enää saa siivouksesta, joten mainonta on harhaan johtavaa.
niin tunti maksaa alle kakskmppiä - ja ei kai kukaan nyt siivoa tunnisa mitään
Kaffebulla kirjoitti:
Mä luulin myös ensin, että tämä on nyt se lempi-täti joka on tullut siivoamaan.
En kyllä tajua miksi aikuiset ihmiset makaa sängyssä keskellä päivää.
Ja miksi kenenkään anoppi menisi siivoamaan aikuisille ihmisille?
Anoppi ei tule keskellä päivää, vaan vaikkapa aikaisin viikonloppuaamuna. Joillakin anopeilla on pakkomielle siivouksesta ja sen tasosta.
-ohis
Muuten tommosta se on, paitsi siivoojilla ei ole noin paljoa vaatteita päällään.