Onko se kotisiivous tuollaosta kute tuossa Lempi kotisiivous -mainoksessa
Eli siivooja tulee silloin kun huvittaa ja heräättää isäntäväen motkotuksella kun kaikki haisee eikä lakanatkaan ole puhtaita?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Mainos on ikäsyrjintää ja siitä on jo tehty pari valitusta.
Minkä ikäinen sen anopin pitäisi olla? 18v?
Kyllä se on alvillsesta hinnasta laskettu , 44,90 - 60 %, osaatteko laskea? Ja onhan siinä kerrottu että hinta on kotitalousvähennyksen jälkeen, miten muka johtaa harhaan kun se on just sanottu?!
Miksei nuo laiskurit itse siivoa? Ei siihen tarvita anoppia eikä Lempiä.
Anoppi1234568 kirjoitti:
Kyllä se on alvillsesta hinnasta laskettu , 44,90 - 60 %, osaatteko laskea? Ja onhan siinä kerrottu että hinta on kotitalousvähennyksen jälkeen, miten muka johtaa harhaan kun se on just sanottu?!
"Hinta-arvio säännölliselle siivoukselle on 199.6€/kerta, ja kotitalousvähennyksen jälkeen
79.84€/kerta!
Hinta ei sisällä mahdollista alennuskoodia, joka huomioidaan laskutuksessa.
Hinta-arvio on suuntaa antava, ja räätälöimme palvelun aina tarpeidesi mukaan! Jätä vielä yhteystietosi, niin jutellaan lisää siivoustarpeistasi"
Tuollaisen hinta-arvion sain pieneen "mummo mökkiin". Mainoksesta sai paljon halvemman kuvan hinnasta, sillä alle 20€ hinnalla ei saa oikeasti mitään.
Vierailija kirjoitti:
Anoppi1234568 kirjoitti:
"Hinta-arvio säännölliselle siivoukselle on 199.6€/kerta, ja kotitalousvähennyksen jälkeen
79.84€/kerta!
Hinta ei sisällä mahdollista alennuskoodia, joka huomioidaan laskutuksessa.Hinta-arvio on suuntaa antava, ja räätälöimme palvelun aina tarpeidesi mukaan! Jätä vielä yhteystietosi, niin jutellaan lisää siivoustarpeistasi"
Tuollaisen hinta-arvion sain pieneen "mummo mökkiin". Mainoksesta sai paljon halvemman kuvan hinnasta, sillä alle 20€ hinnalla ei saa oikeasti mitään.
Ihanan kallista! Epäreilu systeemi tuo kotitalousvähennys sellaisia yrittäjiä kohtaan, jotka eivät voi tehdä työtä asiakkaan kotona. En ymmärrä millä perusteella vähennystä ei voi saada muustakin työstä, joissa kotitaloudet kuitenkin ovat maksajia. Mitään vähennyksiä ei saa jos tilaan kalusteet kotiini puusepältä, joten ostin malesiassa halpatyöllä tehdyt ruokapöydän ja tuolit. Ei ihme, jos kotimaiset kalusteet maksavat niin paljon, kun rätinheiluttajastakin pitäisi maksaa 200€ kerta, ellei vähennystä saisi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jo edesmenneellä äidilläni kävi kotisiivoja (ei Lempi). Siivous oli tasoa imurointi keskeltä lattiaan, vaikka oli sovittu ja laskutettu kunnon siivouksesta. Minulla meni 2 viikkoa saada asunto puhtaaksi , jotta pystyin luovuttamaan sen omistajalle. Jos joskus joudun palkkaamaan kotiini siivoojan, niin aijon olla paikan päällä ja en puhu mitään, jos homma hoidetaan sopimuksen mukaisesti, jos taas ei, niin toista siivous keikkaa ei tule. Siivoojille pitäisi maksaa kunnon palkka kovasta työstä, mutta kun yrittäjän pitää takoa isoa voittoa.
Oma kokemus oli se, että ensin käytiin läpi siivouksen kohteet ja pari kertaa homma toimi niin kuin piti, mutta sen jälkeen alkoi lepsuminen. Oli sovittu, että siivouksessa menee 3 tuntia kerrallaan, mutta käytännössä siivooja viipyi alle 2 tuntia. Koska laskutus oli tuntien eikä urakan mukaan ja osa töistä jäi tekemättä, reklamoin laskusta ja siivousfirma ilmoitti, että sopimus päättyy sitten siihen. Tämä on toistunut eri firmoilla myös tutuilla eli hyvän siivoojan löytäminen on onnenkauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jo edesmenneellä äidilläni kävi kotisiivoja (ei Lempi). Siivous oli tasoa imurointi keskeltä lattiaan, vaikka oli sovittu ja laskutettu kunnon siivouksesta. Minulla meni 2 viikkoa saada asunto puhtaaksi , jotta pystyin luovuttamaan sen omistajalle. Jos joskus joudun palkkaamaan kotiini siivoojan, niin aijon olla paikan päällä ja en puhu mitään, jos homma hoidetaan sopimuksen mukaisesti, jos taas ei, niin toista siivous keikkaa ei tule. Siivoojille pitäisi maksaa kunnon palkka kovasta työstä, mutta kun yrittäjän pitää takoa isoa voittoa.
Oma kokemus oli se, että ensin käytiin läpi siivouksen kohteet ja pari kertaa homma toimi niin kuin piti, mutta sen jälkeen alkoi lepsuminen. Oli sovittu, että siivouksessa menee 3 tuntia kerrallaan, mutta käytännössä siivooja viipyi alle 2 tuntia. Koska laskutus oli tuntien eikä urakan mukaan ja osa töistä jäi tekemättä, reklamoin laskusta ja siivousfirma ilmoitti, että sopimus päättyy sitten siihen. Tämä on toistunut eri firmoilla myös tutuilla eli hyvän siivoojan löytäminen on onnenkauppaa.
Minä teen kotisiivouksia ja ihmettelen tuota että siivooja on tehnyt hommiaan alle sovitun ajan mutta silti laskutettu täysistä tunneista. Miten muuten sulle kävi, pitikö maksaa lasku vai alensivatko tuntien mukaan? Mä ilmoitan työnantajalle ajan joka mulla kohteessa menee ja asiakasta laskutetaan sen mukaan. Paljon on 2-3 tunnin kohteita mutta riippuu toki kuinka nyysään jotain ylimääräistä ja missä kunnossa huusholli on, eli ei siellä asiakkaan luona aina mene esim. sitä kolmea tuntia joka on sovittu. Mutta ei siitä kyllä ylimääräistä rahaakaan oteta.
Vierailija kirjoitti:
Anopin mielestä kämppä ei ole tarpeeksi siisti, vaikka olisivat sen eilen siivonneet, siksi on tilattava ammattilaiset, muutoin anoppi tulee korjaamaan tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Anoppi1234568 kirjoitti:
79.84€/kerta!
Hinta ei sisällä mahdollista alennuskoodia, joka huomioidaan laskutuksessa.Hinta-arvio on suuntaa antava, ja räätälöimme palvelun aina tarpeidesi mukaan! Jätä vielä yhteystietosi, niin jutellaan lisää siivoustarpeistasi"
Minkä arvosta tavaraa se siivooja vie mennessään? Huonolla palkallahan saa vain huonoja työntekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Huono on mainos! Tuntitaksa pitäisi ilmoittaa mikä se oikeasti alvilla ja ilman!
SIIVOOJA on tässä anoppi! Hanki kotisiivooja Lempiltä niin ongelma on ratkaistu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anoppi1234568 kirjoitti:
79.84€/kerta!
Minkä arvosta tavaraa se siivooja vie mennessään? Huonolla palkallahan saa vain huonoja työntekijöitä.
Ei pidä paikkaansa. Minä teen työni erittäin hyvin (kotisiivouksia) ja asiakkaat ovat tyytyväisiä. Palkka on täys patska mutta tämä homma sopii mulle koska saan itse päättää asiakkaiden kanssa käynnit ja valita kuinka paljon siivouksia teen. Ja tykkään siivota vaikka se raskasta onkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en HALUA siivota, haluan että sen tekee joku joka OSAA sen asian ja hyvin. Mulla palaa hermo jo siinä kun kaivan sitä hiton imuria...ja johdot ja pölyt ja kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anoppi1234568 kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Minä teen työni erittäin hyvin (kotisiivouksia) ja asiakkaat ovat tyytyväisiä. Palkka on täys patska mutta tämä homma sopii mulle koska saan itse päättää asiakkaiden kanssa käynnit ja valita kuinka paljon siivouksia teen. Ja tykkään siivota vaikka se raskasta onkin.
Mulla oli huippu kotisiivooja, koronan takia piti jättää vähäksi aikaa.
Huippu tyyppi, teki ja ripeästi tekikin hyvää jälkeä.
EIkä täällä mitään vietävää ole, senpuoleen hullu ajatus!
Kiitos tosiaan hyvälle kotisiivoojalle!
Vierailija kirjoitti:
Ai, minä olen tulkinnut tuon mainoksen niin, että kylään tullut anoppi tuossa uhriutuu ja motkottaa kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta. Jos tilaa siivouksen Lempiltä, niin tuo anopin motkotus loppuu.
Mutta totta töriset. Voihan tuo motkottava nainen esittää siivoojaakin.
Sitähän tuossa mainoksessa yritetään viestittää, että kannattaa ottaa mieluummin kotisiivous kuin päästää motkottava anoppi siivoamaan ja arvostelemaan.
Näköjään mainoksetkin on joillekin liian vaikeita ymmärrettäviksi.
O Enpä tajunnut anopiksi. Heti vastenmielisyys iski koko palveluun
En edes tykkää anoppivitseistä koska oma edesmennyt anoppi oli ihana ihminen ja oma äitinikin vaikka puuttui minun elämääni, ymmärtää olla puuttumatta toisten siivouksiin. Anoppivitsit ei oikein toimi.
Tuntuu muuten vieraalta että antaisi toisen siivoilla. Meillä nyt ei ole kuin 130 neliötä mutta se on sellainen lauantain juttu että nurkat kuntoon ja kauppaan. Siitä alkaa lepo.
Vierailija kirjoitti:
O Enpä tajunnut anopiksi. Heti vastenmielisyys iski koko palveluun
En edes tykkää anoppivitseistä koska oma edesmennyt anoppi oli ihana ihminen ja oma äitinikin vaikka puuttui minun elämääni, ymmärtää olla puuttumatta toisten siivouksiin. Anoppivitsit ei oikein toimi.Tuntuu muuten vieraalta että antaisi toisen siivoilla. Meillä nyt ei ole kuin 130 neliötä mutta se on sellainen lauantain juttu että nurkat kuntoon ja kauppaan. Siitä alkaa lepo.
Heräsi mielenkiinto että missähän kunnossa teidän huusholli mahtaa olla jos siivoat lauantaisin vain nurkat.
Vierailija kirjoitti:
Se on anoppi, ne kaikki ovat tuollaisia. Eikö ap ole muka koskaan nähnyt edes yhtä anoppia?
Se on molempien anoppi eikä kummankaan äiti? Aika hassu tilanne
Siis tuo laittamasi videokin on kirjaimellisesti nimetty: Anoppi. Miksi luulet, että esittää tuon firman siivoojaa?