Muilla ollut "kavereita", jotka ainoastaan haluaa autokyytiä eri paikkoihin?
Otin pitkästä aikaa yhteyttä entiseen ystävään. Tultiin aikoinaan hyvin juttuun ja olin jo aikaisemmin ilmaissut,että laita viestiä kesällä niin käydään jäätelöllä vaikka.
Pienet kuulumiset vaihdettiin viestitellen ja sieltähän se taas tuli kun kysyin että nähtäisiinkö. Halusi tapahtumiin,jotka sen verran kaukana,että auto pakollinen. Hänellä itsellään ei ole edes ajokorttia.
Kerroin, että autossani on vähän vikaa ja en ole vielä korjauttanut väsymyksen vuoksi. Eli vain lähitapahtumat käy tai jos muuten nähtäisiin. Vielä joitakin viestejä tuli tuon jälkeen parina päivänä ja sen jälkeen ei ole tästä tyypistä kuulunut. Eli kyytiä oli vain vailla.
Muutenkin elää vain yhteiskunnan tuilla. Äiti varakas, joten kustantaa hälle elämistä. Nytkin asuu äidin miesystävän asunnossa,koska ilmeisesti mennyt kämppä alta.
Että sellainen "ystävä". Sama tyyppi vuosia sitten kutsui kylään, menin autolla ja juteltiin vähän. Lopulta pyytää,että voisinko heittää hänet toiseen kaupunginosaan äitinsä luokse, koska sinne olisi menossa. Olin tuolloin sairas ja kovissa kivuissakin välillä,joten en lähtenyt viemään. Ilmeisesti siis kutsui kylään vain jotta saisi kyydin.
Muutenkin auton omistaminen silloin kun tutuilla ei sellaista ole on yhtä paskaa. Ennätys on 9 autokyyti pyyntöä viikossa. Voitte kuvitella miten paljon tuohon menisi aikaa kun opiskelin täysipäiväsesti, kävin töissä ja pitäisi ehtiä elämänperuasiatkin hoitaa.
Kommentit (4)
Joo, ja pensarahasta ei itse puhu mitään. Aina saa vihjata. Ketuttaa noi työpaikalla kyytiä kotiin ja töihin kerjäävät typerät pummit tdella. Lopettakaa ja ostakaa oma auto pummit.
Vierailija kirjoitti:
Etsihän paremmat ystävät. Näitä hyväksikäyttäjiä riittää.
Joo, olen näitä elämästä heittänyt hittoon. Alkaa vaan olla aika vähissä kaverit enää. En aio tälle tyypille enää koskaan kyllä viestittää ja jos joskus laittaa jotain niin sanon kyllä suorat sanat.
-ap
Mistä näitä tämmösiä ihmisiä oikeen riittääkin ja miten kehtaavat! Itselläkin yksi entinen kaveri, joka otti yhteyttä aina silloin kun tarvitsi jotain ja naamioi sen ottamalla yhteyttä juurikin ensin muka esim. kyläilyn varjolla. Sitten aina paljastuikin, että milloin oli koiranvahtia vailla tai piti tuoda jokin tavara toiselta paikkakunnalta hänelle jne.
Etsihän paremmat ystävät. Näitä hyväksikäyttäjiä riittää.