Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olet aloittanut joululaulujen kuuntelemisen? Mulla soi parhaillaan :) Ihanaa kun tulee joulu!

Vierailija
14.11.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä kauppojen tapa soittaa huonosti tehtyjä joululaulurenkutuksia jo 2 kk ennen joulua.

Vierailija
2/4 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, jossa joululauluja siedän, on tilanteet, joissa itse lauletaan mukana.

Joululaulut ovat aina aika siirappisia ja tunteellisia, joten se on varmaan se niihin liittyvä musiikillinen tekijä, joka yhdessä kauppojen pakkotuputuksen kanssa aiheuttaa mulla tän allergiareaktion.

(kirjoitin siis tuon kolmoskommentin, mutta pääte mokoma ajoittain kirjaa minut ulos omin päin ;=D)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jouluhullut sisareni, suositelkaapa mulle hyvää joululevyä! Onnistun aina ostamaan jotain ihan kauheita pilipalirenkutuksia. Tykkään tosi paljon esim. vanhoista suomalaisista esiintyjistä, Brita Koivusesta jne, ja myös perinteisistä jenkkiversioista. Ei niistä, missä joku musta nainen taiteilee ja venyttää koko kappaleen tuntemattomaksi (Me-he-he-he-rryyyyyy chriiiiiiist-ma-ha-ha-ha-hassss...).

Vierailija
4/4 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ondinen Kauneimmat joululaulut, esiintyjinä mm. Monica Groop, Raimo Sirkiä, Jorma Hynninen, Matti Salminen ja Tapiolan kuoro, eri sinfoniaorkestereita. Suosittelen lämpimästi jos haluat laadukasta joulumusiikkia eikä mitään renkutuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä