Hauska nähdä kun mies on edelleen tinderissä
Ei ole onnistunut saamaan naista. Hän kuulemma etsii vakavampaa suhdetta mihinkä minusta ei hänen mielestään ollut.
Kommentit (145)
Poikamies minäkin varmaan olisin, jos etsisin sopivaa naista ja vielä haluttavaa.
Kyttääjä on sopimaton mihinkään suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo nyt on? Mun mies on tinnerissä!
A sekö niitä imppausaloituksia tehtailee?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee susta noin katkeran?
Sekun en kelpaa miehille. Ja puhuvat haluavansa toisenlaista naista.
Teillä ei ollut vaan sitä kipinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee susta noin katkeran?
Sekun en kelpaa miehille. Ja puhuvat haluavansa toisenlaista naista.
Olisit iloinen. Miehet ovat vihdoinkin rehellisiä eivätkä roikota. Nyt sulla on mahdollisuus hakea sopivampaa seuraa.
Tee tässä odotellessa jotain tuolle kyttäys innolle ja opi välittämään itsestäsi. Itseinhossa kylpevä on epäseksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Tee tässä odotellessa jotain tuolle kyttäys innolle ja opi välittämään itsestäsi. Itseinhossa kylpevä on epäseksikäs.
En kyttäile vaan katselin muita miehiä. Hän vaan sattui tulemaan esille.
Itsekin saattaisin hieman hymyillä jos tietäisin, että minut roskan lailla heivannut k-pää on siellä edelleen. En ole kuitenkaan alentunut kyttäämään.
Ne luulee löytävänsä jonkun missin ja ihmeellisen naisen vaikka keskimäärin naiset ovat suht heterogeeninen joukko, joka ei sisällä enkeleitä. Arki tulee aina.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin saattaisin hieman hymyillä jos tietäisin, että minut roskan lailla heivannut k-pää on siellä edelleen. En ole kuitenkaan alentunut kyttäämään.
Minulla on juuri tämä tilanne.
Ehkä se mies on elämäntapatinderöijä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän minulle kertoo haluavansa löytää jotain enemmän. Vähätteleekö hän minua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän minulle kertoo haluavansa löytää jotain enemmän. Vähätteleekö hän minua
Ehkä kuvittelee haluavansa. Oikeasti ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä päätäsi vaivaat tuollaisilla,olette eronneet joskus ja siihen on ollut jokin syy.
Kulutat vain energiaasi turhan miettimiseen,teillä ei vaan toiminu suhde.
Voi olla, että teillä ei vaan mätsännyt kovin hyvin hänen mielestään.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin halunnut olla hänen kanssa mutta hän ei huolinut minua. Hän varmasti vain kyttäsi vikoja minussa. Ei hän tule ikinä löytämään täydellistä naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin halunnut olla hänen kanssa mutta hän ei huolinut minua. Hän varmasti vain kyttäsi vikoja minussa. Ei hän tule ikinä löytämään täydellistä naista.
Sulla on isompia ongelmia kuin pelkkä miehen puute. Rakkausaddiktio yhdistettynä läheisriippuvuuteen huutaa punaisista lipuista. Et voi vaatia ketään hoitamaan sua kuntoon. Sun pitää itse työstää noita kipukohtia.
Mitä tuo nyt on? Mun mies on tinnerissä!