Mikähän siinä on, että netin pitää katketa 20 krt päivässä?
Pari minuuttia on alhaalla ja sitten jatkuu. Onko kokemuksia ja ratkaisuehdotuksia?
Kommentit (9)
Mulla on sellainen saippuan kokoinen mokkula, ja se tekee noin. Johtuu kuumenemisesta. Jos siis katson tietokoneelta esim. Discoverya. Palstaillessa riittää teho.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen saippuan kokoinen mokkula, ja se tekee noin. Johtuu kuumenemisesta. Jos siis katson tietokoneelta esim. Discoverya. Palstaillessa riittää teho.
Ja on siis Dna
Olisiko reititin sitten tehoton? Kaksi konetta ja digiboxi kytketty siihen.
Vierailija kirjoitti:
Hanki parempi liittymä
Joka on?
30.12. Elisa katkeili vähän väliä n. klo 18, ei ole pitkään aikaan katkeillut mulla muuten.
Sun modeemi menossa rikki? Mitä ne sen valot sanoo kun netti menee katki? Oletko ollut yhteydessä sinne josta nettisi on?
Vierailija kirjoitti:
Sun modeemi menossa rikki? Mitä ne sen valot sanoo kun netti menee katki? Oletko ollut yhteydessä sinne josta nettisi on?
Ne nyt vilkkuu muutenkin kuin hedelmäpeli. Mutta mitä näkisin niistä valoista, eli mitä kannattaa katsoa. Niissä kyllä on kirjainyhdistelmiä. Olen ollut sinne yhteydessä mutta vika on palannut takaisin oltuaan jonkin aikaa pois. Jospa syöttävät mahd pientä nopeutta sieltä ja se ei riitä?
Hanki parempi liittymä