Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskon että laihduttamisen tms elämänmuutoksen salaisuus on kokonaan uuden identiteetin opetteleminen eikä niinkään se itse toiminta

Vierailija
01.01.2023 |

Esim. itse lopetin tupakoinnin sillä että rupesin vain ottamaan ei-tupakoivan identiteettiä ja tapoja haltuuni. Itsellä oli vaikkapa tapana aina ennen jotain pyykin viikkausta, ruoanlaittoa jne mennä tupakalle, sitten kun tuosta tavasta pääsi, oli aina vain helpompi jättää menemättä tupakalle ja pikku hiljaa koko tapa jäi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tottakai se on, ainakin jälkeenpäin, sä muutut ihmisenä ihan kokonaan kun sä teet tämän muutoksen. 

Sen takii se on monelle vaikee tehä se elämäntaparemontti koska ihmiset on niin kangistuneita siihen omaan tavallaa mihin he ovat tottuneet. Siitä kun pääsee irti ja kaikista negatiivisista tavoista niin susta kuoriutuu ihan eri ihminen ja sä alat näkemään maailman ihan toisesta perspektiivistä. 

Se on yleensä se ajatus monella ihmisellä eka, että "ihan turhaa tollane o mitä välii"... Mut sitte ku sä teet sen, sä tajuat mistä ihmiset aina jauhaa siihen koskien..... Sitä kautta sä haluat myös alkaa kannustaa muita samaan. Koska sä näät oman heikkouden vasta sitte ku sä oot päihittäny oman heikkouden. 

Vierailija
2/4 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minäkin olen pähkäillyt lähes 50kg laihduttaneena. Kirjaimellisesti jokin sohvalla makaava elämäntapasyöppö ei mahdu mukaan jos haluan olla liikunnallinen ja muotia rakastava henkilö. Joten hän sai jäädä sinne luovuttajan asenteensa kanssa laiduntamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juurikin näin. Ihmiset jotka ei sisäistä tätä, ei tule onnistumaan.

Vierailija
4/4 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki pullat aina alapeukuttaa nää aloitukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi