Antti Tuisku konsertti
Kommentit (32)
Väkisin hytkyy sohvalla kun katsoo sitä. Ihana Antti!
Onko henkilön laulu oikeesti tätä tasoa?
Show on hieno, mutta laulu hmmm....
Katso mieluummin Lords of Chaos niin tiedät mitä on hyvä musiikki.
Ihana Antti, mutta oikeesti musiikki tätä tasoa. En ole ikinä Anttia kuunnellut.
Laulu kuulostaa aika huonolta, siitäkin huolimatta että ainakin joissakin kohdissa näkee että se tulee nauhalta...
Vierailija kirjoitti:
Homo
Niin, mitä sitten jos olisikin homo? Ei vähennä hänen arvoaan ihmisenä ja ensiluokkaisena viihdeartistina mitenkään.
Voi Antti, hirveät beiget housut. Ihon väriset, koska oikeasti Antti haluaisi hyppiä tuolla alasti. :D
Tuossahan nuo joikhaa, pakko kuunnella kun nuoriso istua killittää katsoa ohjelmaa.
Olen aika varma, että Antti on ekshibitionisti.
Onhan tää omaa luokkaansa, että artisti tanssii ja esiintyy eikä vaan pelkästään seiso mikkiständin edessä. Ei Antti oo parhain laulaja, mutta show on aina ollut se juttu.
Paremmin laulaa kuin moni muu suosittu laulaja. Ei ole turhaan Suomen paras showmies, ja hyviä biisejä, silti niin maanläheinen ihminen kuin olla ja voi, mahtava huumorintaju, ei ota itseään vakavasti, vaikka suhtautuu työhön vakavasti.
Tanssi on todella hyvää, laulu sen sijaan keskinkertaista.
Pitkä matka on kuljettu siitä, kun teininä olin ihastunut Anttiin, ihailin siis häntä miehenä. :D Naispuolinen olen itse. Sitten breikin jälkeen hän palasi bilebiiseillä ja etäännyin muutenkin hänestä. Olen nyt parina viime vuotena ottanut Antin bilebiisit haltuun ja voin niitä kyllä kuunnella. Propsit siitä, ettei kumartele ketään, on rohkeasti omanlaisensa.
Jotenkin ällöttäviä sen lorttoilu yms jutut.
Laulutaito on xxx. En olisi uskonut, että on niin huono.