Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asukas ei lajittele jätteitä

Vierailija
31.12.2022 |

Rappuun muutti uusi asukas ja olen nyt pari viikkoa havainnoinut, että hän ei lajittele jätteitä millään tavalla. Meillä on jätehuoneessa eri laatikot sekajätteelle, biojätteelle ja muovijätteelle. Hän laittaa kaiken sekajäteastiaan. Ilmoitan isännöitsijälle maanantaina. Kokemuksia muilla tästä ja miten ratkesi?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että siivoaa ja vie roskiin, ettei tule rottia, hajuja sekä invaasioita. Kierrätys on ollut niin vähän aikaa, että ihmisillä kestää aikaa ja osa ei voi kierrättää kaikkea biojätettä jos siihen on perusteltu syy.

Vierailija
22/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitko hänen roskat vai kyttäätkö 24/7 kun jengi vie roskia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sniff...

Vierailija
24/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaan mieluummin itse ongelmasta kuin sen vierestä.

-ap

Vierailija
25/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lajittele biojätettä.

Ällöttää avata se biojätelaatikon kansi.

Vierailija
26/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lajittele biojätettä.

Ällöttää avata se biojätelaatikon kansi.

Voisitko harkita jatkossa lajittelua kuitenkin, kiitos.

Vierailija
27/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No onhan sulla oltava todisteet asiasta. Esim en minä vie aina pahvia tai biojätettä, kun heitän sekajätteen. Toki sinähän päättelisit tuosta, että nakkaan kaikki samaan.

Vierailija
28/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todista!

Vierailija
29/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerää on, siitä olen samaa mieltä. Mutta mitä meinasit, että isännöitsijä asialle voi?

Enemmän se voi kuin minä. Voi esim. antaa varoituksen tms.

Varoitus?!? 😂😂 Ennemmin sua tulee valkotakkiset hakemaan..

Vierailija
30/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No onhan sulla oltava todisteet asiasta. Esim en minä vie aina pahvia tai biojätettä, kun heitän sekajätteen. Toki sinähän päättelisit tuosta, että nakkaan kaikki samaan.

Todisteet kyllä on itselleni. Toki en nyt kuvia ole ottanut eli sana sanaa vastaan mennään tarvittaessa.

Vierailija
31/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä laki velvoittaa lajitteluun. Pistän mustaan jätesäkkiin kaikki vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
32/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Todisteet kyllä on itselleni. Toki en nyt kuvia ole ottanut eli sana sanaa vastaan mennään tarvittaessa.

Voin vaan kuvitella kuinka kyttäät ikkunan ääressä 24/7 kun ihmiset vie roskia, katsot tarkkaan millainen pussi kenelläkin on ja sitten ryntäät tutkimaan pussien sisällön 😂😂 Olisiko aika hankkia oma elämä?

Vierailija
33/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätettäva se sika. Vietävä vihreiden puolutoimiston kellariin kuulusteltavaksi. Oppiipahan.

Vierailija
34/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUKEHDU NIIHIN LAJITTELEMIISI JÄTTEISIIN HELVETIN KYYLÄ.

Vierailija
35/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biojäte viemäriin, paperit liotan vedessä mössöksi ja yhdistän muihin jätteisiin, pakkaan kangaspussiin ja annan vuotaa roskiksessa.

Vierailija
36/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tosikyylä avaa uuden vuoden aattoiltana ketjun naapurinsa jätteiden lajittelusta.

Vierailija
37/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Voin vaan kuvitella kuinka kyttäät ikkunan ääressä 24/7 kun ihmiset vie roskia, katsot tarkkaan millainen pussi kenelläkin on ja sitten ryntäät tutkimaan pussien sisällön 😂😂 Olisiko aika hankkia oma elämä?

Jaa jaa niinkö minä olen se paha ihminen tässä? Luulisi ihmisiä kiinnostavan kuinka paljon ylläpitokuluja makselee. Minua harmittaa maksaa ekstraa jonkun muun virheiden / tahallisen haittaamisen takia. Toisekseen harmittaa luontohaitta, joka tuosta aiheutuu.

Vierailija
38/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidätettäva se sika. Vietävä vihreiden puolutoimiston kellariin kuulusteltavaksi. Oppiipahan.

Kyllä. Se voi paljastua monirikolliseksi: ajaa diesel-autolla, harrastaa kesäisin salaa kotiseudullaan maa- ja metsätaloutta ja syö lihaa! 

Vierailija
39/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyrin lajittelemaan, mutta ärsyttää, kun joskus biojäte-, muovin- tai metallinkeräysastia tursuaa yli. Silloin laitan kaiken polttokelpoiseen jätteeseen.

Vierailija
40/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Jaa jaa niinkö minä olen se paha ihminen tässä? Luulisi ihmisiä kiinnostavan kuinka paljon ylläpitokuluja makselee. Minua harmittaa maksaa ekstraa jonkun muun virheiden / tahallisen haittaamisen takia. Toisekseen harmittaa luontohaitta, joka tuosta aiheutuu.

En ole sanonut, että paha. Mutta ei kyttääminen ole normaalia ja kun sitä tekee 24/7/365 niin alkaisi jo laitoshoito olemaan sinulle oikea vaihtoehto. Ja kuten aiemmin on mainittu niin nimenomaan se lajittelu tuo maksua lisää, kun useampi roska-auto käy. 🤦

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan