Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terolut ja raskaus????

14.11.2006 |

Lopetin e-pillerit 5 kk:tta sitten ja kuukautisista ei ole ollut pienintäkään merkkiä sen jälkeen. Sain nyt Terolut kuurin jolla kuukutiset pitäisi alkaa jos estrogeeni-tuotanto on normaali. Lääkäri painotti ettei Terolutia käytettäessä saisi tulla raskaaksi. Nyt sitten kuitenkin kun täällä sivuilla luin keskusteluja aiheesta, ja monet nimenomaan yrittävät raskaaksi Terolutin kanssa. ja useat raskaaksi ovat ilmeisesti tulleetkin. Luin lääkeselostettakin useaan otteeseen, eikä siinä mainittu raskautta millään tavalla. Tietääkö kukaan mikä siinä on taustalla että lääkäri kielsi raskaaksi tulemisen? Harmittaa kun unohdin lääkäriltä kysyä. (oli ihan yleislääkäri, ei gynekologi)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pikkuisen ihmettelen kyllä tuota kommenttia lääkäriltä, kun oma gyne nimen omaan määräsi terolutit aloitettavaksi heti ovulaation jälkeen tukemaan sitä raskaaksi tulemista.Tosin sitten jos raskaana on niin mieluummin tukena sit luget kun on luonnollista keltarauhashormonia. Mut olen ymmärtänyt et terotkaan mitään hallaa pitäs tehdä vaik niitä raskaana ollessa syökin..No näkökulmia näkyy olevan erillaisia lääkäreilläkin.Ottaa niistä nyt selvää.Mut mua kiinnostaa kans tämä et miten kullekkin määrätty näitä teroja.

Vierailija
2/3 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska viimeisien 7kk ajan kuukautiskiertoni ovat olleet n.35-50pv. Eli terolutit tasaamaan kuukautiskiertoa. Raskautta ollaan yritetty koko tämä 7kk, mutta turhaan. Kysyin myös tätä, että jos raskautuisinkin terolut-kuurin aikana, olisiko siitä haittaa. Gynekologin mukaan ei olisi haittaa - vaikkei terolut ymmärtääkseni suoranaisesti hedelmöittymistä autakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain Terolutit käyttöön myös sen vuoksi, että kuukautiset katosivat. Lääkäri ei millään tavoin varoittanut raskaaksi tulemisen vaaroista kuurin aikana.

Koska kuuri sai kuukautiset taas rullaamaan ei mulla kyllä ollut sitä ongelmaa, että olisin pelännyt tulleeni raskaaksi ja napostellut samaan aikaan teroluteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi