Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on

Vierailija
31.12.2022 |

Meinaako palstan naiset harrastaa tänä iltana seksileikkejä? Pikaset ja pitemmän kaavan mukaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeiset 11 vuotta tehnyt niin, että seksi alkaa kuluvan vuoden aikana ja päättyy uuden vuoden aikana. Eli vastaus on kyllä ja pidemmän kaavan kautta.

Vierailija
2/7 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joutu itsensä hoitelemaan, kun ei miestä ole. Noh kivaa oli sekin tuossa hetki sitten, ihan rauhassa sormettelin ja runkkailin, mikäs kiire tässä tänään nyt olis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viimeiset 11 vuotta tehnyt niin, että seksi alkaa kuluvan vuoden aikana ja päättyy uuden vuoden aikana. Eli vastaus on kyllä ja pidemmän kaavan kautta.

Täähä on mukava juttu

Vierailija
4/7 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko helposti vai kestikö kauvan?

Vierailija
5/7 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään jo muutaman kerran, ja miehelle  ehkä vielä suuhoitoa tuossa illan mittaan,  jos ei juo liikaa.

Vierailija
6/7 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus oli mutta mies on koko päivän keskittynyt vain itseensä että en taida viitsiä. Jatkakoot samalla linjalla yön yli kerta ei oma perhe kiinnosta.

Vierailija
7/7 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tässä "suhteessa" harrasteltu yhdessä lokakuun alussa ja mies lähti omille menoilleen hetko sitten. Eli ei, ei tänäänkään. Ehkäpä ensi vuonna saan edes joltain. :)

N41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi