Olen kipeänä ja en pääse hakemaan särkylääkettä apteekista
Kotiinkuljetuksen toimitusaika on 1-3 päivää. Pitäisikö tässä lähteä taksilla apteekkiin vai antaa vain kuumeen nousta? Aikuisiällä minulla ei ole koskaan ollut korkeaa kuumetta, korkein ollut siinä 37 tuntumassa. Olen alle kolmekymppinen, joten ehkä selviän ilman lääkettäkin. Huh, koko kroppa tärisee ja särkee ja iho on kosketusarka. Läheisiä minulla ei ole kuin mummo samalla paikkakunnalla ja häntä en pyydä hakemaan, siitä tulee aina kunnon show.
Kommentit (54)
Mikään neuvo ei nyt taida olla mieluisa ap, lle.
Särkylääke ei millään tavalla edistä paranemista, ainoastaan helpottaa oloa ja peittää sinulta tunteen kuinka vakavasta taudista on kyse. Et menetä mitään vaikket lääkettä ottaisikaan, sehän ei siis ole edes lääke vaan oireiden piilottaja.
Vierailija kirjoitti:
Särkylääke ei millään tavalla edistä paranemista, ainoastaan helpottaa oloa ja peittää sinulta tunteen kuinka vakavasta taudista on kyse. Et menetä mitään vaikket lääkettä ottaisikaan, sehän ei siis ole edes lääke vaan oireiden piilottaja.
Ja itsehän en käytä koskaan särkylääkkeitä. Yritä nukkua, nukkuessa taudit paranevat. Hereillä ollessa olo pahenee sitä mukaa kun elimistö väsyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itsehän en käytä koskaan särkylääkkeitä. Yritä nukkua, nukkuessa taudit paranevat. Hereillä ollessa olo pahenee sitä mukaa kun elimistö väsyy.
Sen takia lääke onkin hyödyllinen. Kovassa kuumeessa ja kivuissa uni on katkonaista ja huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo . Ei täällä tosiaankaan kannata kotiosoitettaan kellekkään kertoa .
Mitä kukaan tekisi sillä tiedolla, että osoitteeni on hämeentie 4 a 8, riihimäki? Tulee soittelemaan ovikelloa? Voihan random ovikelloja soittaa joka tapauksessa tietämättä kuka niissä osoitteissa asuu? Periaatteessa jokainen osoite on jo kaikkien tiedossa. Selittäkää.
Fonectan tai muun kautta voi selvittää henkilöllisyyden osoitteen takana.
Tämä ketju on toistoa sarjalle "joku on aika yksinkertaisen avun tarpeessa, olisi niitä jotka haluavat auttaa, ei onnistu".
Me suomalaiset emme taida sittenkään olla niin hyviä ongelmanratkaisijoita.
Eikö teillä ole kuin 1 apteekki?
Jos on muita soitapa. Itse soitin eilen ja sain avun.
Jos kykenet kirjoittamaan tänne niin pystyt itse käymään apteekissa.
Kykenetkö varviin.
Siis saatko pestyä paikat.
Palstapappa voisi auttaa. Paikkakunta?
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole kuin 1 apteekki?
Jos on muita soitapa. Itse soitin eilen ja sain avun.
Maaseutujen apteekeilla ei ole lääkkeiden kotiinkuljetuksia.
Eikä niitä ole kaikilla kaupunkienkienkaan apteekeilla.
Vain tietyt apteekit kuljettavat etenkin käsikauppa lääkkeita kotiin.
Useimmilla apteekeilla, tuo kotiin kuljetus tapahtuu, asiasta sovitun taksiyhtiön kanssa.
Ja lääkkeiden kotiinkuljetuksen hinta, vaihtelee laajasti.
Järkevä, normaali yksin elävä ihminen pitää huolen siitä itse, että hän sairastuessaan flunssaan tai vatsa-ja oksennustautiin, pärjää ainakin kolme päivää itsenäisesti ja yksin.
Sikäli mikäli on kyseessä tavanomainen kausi-influenssa tai maha-oksennustauti.
Ja lähes jokaisella naisella on aina varalla särkylääkkeitä, sekä käsilaukussa, että kotona, kuukautiskipuja varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo . Ei täällä tosiaankaan kannata kotiosoitettaan kellekkään kertoa .
Mitä kukaan tekisi sillä tiedolla, että osoitteeni on hämeentie 4 a 8, riihimäki? Tulee soittelemaan ovikelloa? Voihan random ovikelloja soittaa joka tapauksessa tietämättä kuka niissä osoitteissa asuu? Periaatteessa jokainen osoite on jo kaikkien tiedossa. Selittäkää.
Fonectan tai muun kautta voi selvittää henkilöllisyyden osoitteen takana.
Niin? Voihan sitä selvittää fonectan kautta vaikka koko kadun ja koko kaupungin asukkaat.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyl veemäistä, miten te ihmiset kipeänä saatte lääkkeitä tai vaikka kuumaa juomaa yms? Vähän sama että miten te ihmiset oikein saatte kannettua sohvan sisälle tai jotain painavaa huonekalua saatte liikuteltua jos ostatte uuden? Huonekalu ongelma poistuu kun niihin on olemassa kotiinkuljetus mutta lääkkeissä ei ole joten kipeänäkö pitää mennä apteekkiin?
Asun yksin ja pidän aina huolta, että apteekkituotteita on reilusti kaapissani. Kuumaa en halua juoda. Kavereita on mutta pyrin aina tutustumaan ainakin joihinkin naapureihini, jos tarvitsen yllättäen apua. Jää vaikka ruoto kurkkuun tms.
Mulla murtui kantapää pari viikkoa sitten. Asun yksin kaukana maalla eikä ole autoa ei naapureita. Osteoporoosi, niin ykskaks murtui portaissa kantapää. Ei mitään lääkettä kotona eikä rahaa, kuin 1,72 euroa. Odotan, että eläke tulee 7. päivä, niin sitten on mahdollisuus saada särkylääkettä.