Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa rintamiestalon

Vierailija
31.12.2022 |

Taas katsellaan myynti-ilmoituksia... En halua puutarhaa enkä lumitöitä enkä uunin lämmittämistä. En tiedä miten tuon vouhotuksen saa loppumaan.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään niitä kutsutaan rintamahenkilötaloiksi.

Vierailija
2/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin eron jos mieheni haluaisi rintsikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä mitään tee. Yksiö kalliosta on käheempi.

Vierailija
4/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä vietetään yleisesti ottaen huomioon että on kirjautuneena ja sen jälkeen ottaa huomioon?

Vierailija
5/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tehtiin paljon onnettomille tonteille. Tai ainakin kellaria ei olisi pitänyt tehdä.

Vierailija
6/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä samaa skeidaa.

Vierailija
7/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin eron jos vaimona olisi tuollainen kerrostalovätys.

Vierailija
8/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen peppumies.

Minä en nuole peppua.

Minä nuolen.

Vierailija
9/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa ensin hetkeksi vuokralle. Vaikka vuodeksi, niin saatte käsityksen millaista on tehdä sen oman tonttitien lumityöt ennen töihin lähtöä (kun aura yöllä aurannut katuliittymään 50cm vallin joka jäätynyt yön aikana). Jos vanhoja omenapuita, niin niille 700 litralle putoavia omenia pitää keksiä käyttöä. Vesikatto varmaan kaipaa jo vaihtoa ja rännit on rikki. Mainitsinko jo sähkölaskusta, joka hyvinkin voi olla yli 20,000 kwh vuodessa, osuen talviin? Mulla oli viime vuoden pelkkä joulukuu sähkölasku 2800kwh kun oli kovat pakkaset enkä jaksanut lämmittää puilla.

Vierailija
10/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau. Viisas mies.

Vierailija
11/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttakaa ensin hetkeksi vuokralle. Vaikka vuodeksi, niin saatte käsityksen millaista on tehdä sen oman tonttitien lumityöt ennen töihin lähtöä (kun aura yöllä aurannut katuliittymään 50cm vallin joka jäätynyt yön aikana). Jos vanhoja omenapuita, niin niille 700 litralle putoavia omenia pitää keksiä käyttöä. Vesikatto varmaan kaipaa jo vaihtoa ja rännit on rikki. Mainitsinko jo sähkölaskusta, joka hyvinkin voi olla yli 20,000 kwh vuodessa, osuen talviin? Mulla oli viime vuoden pelkkä joulukuu sähkölasku 2800kwh kun oli kovat pakkaset enkä jaksanut lämmittää puilla.

En ole ap, mutta olen omaan mieheeni (joka siis haaveilee jostain omakotitalon rämästä) käyttänyt näitä argumentteja. Vakiovastaus on, että ei haittaa ja ihan mielellään maksaa isompaa sähkölaskua/kolaa lumia KUNHAN vain saisi sen omakotitalon. Kerrostaloasunnossakin kaikki pienet pintaremontit ovat jääneet minun vastuulleni, koska miehellä on peukalo keskellä kämmentä ja pihi luonne, joten ulkopuolista remppaukkoa ei voi hankkia. Vaikea kuvitella, että tähän tulisi mystisesti joku muutos, kun on omakotitalon avaimet kädessä.

Vierailija
12/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään niitä kutsutaan rintamahenkilötaloiksi.

Idiootti

Vierailija
13/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta olen omaan mieheeni (joka siis haaveilee jostain omakotitalon rämästä) käyttänyt näitä argumentteja. Vakiovastaus on, että ei haittaa ja ihan mielellään maksaa isompaa sähkölaskua/kolaa lumia KUNHAN vain saisi sen omakotitalon. Kerrostaloasunnossakin kaikki pienet pintaremontit ovat jääneet minun vastuulleni, koska miehellä on peukalo keskellä kämmentä ja pihi luonne, joten ulkopuolista remppaukkoa ei voi hankkia. Vaikea kuvitella, että tähän tulisi mystisesti joku muutos, kun on omakotitalon avaimet kädessä.

ei ole tuosta miehestä omakotitalon omistajaksi

Vierailija
14/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota että mies ottaa itselleen rintamamiestalon ja sinä pienen talopaketin itsellesi, tai luhtitaloasunnon. 

Vierailija
15/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se rintsikka sitä tarkoita välttämättä...

Vierailija
16/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meinaa rintamamiestalon ostaa niin kannattaa olla rakennusalalla itse tai omata kokemusta perusteellisesta remontoinnista (tapetointi ja keittiön uusinta eivät ole niitä) tai sitten paljon rahaa jolla voit palkata ulkopuolisen tekemään kaiken.

Asun rintamamiestalossa joka hyvällä sijainnilla mutta avioero on meinannut tulla kaiken remontoinnin keskellä. Kannattaa miettiä myös sitä puolta että se jatkuva ja ikuinen remontti voi todella alkaa käydä parisuhteen päälle.

Vierailija
17/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintamamiestalo.

Vierailija
18/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen peppumies.

Minä en nuole peppua.

Kukaan normaali ihminen ei tee niin.

Vierailija
19/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi joskus asunut omakotitalossa?

Vierailija
20/36 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos meinaa rintamamiestalon ostaa niin kannattaa olla rakennusalalla itse tai omata kokemusta perusteellisesta remontoinnista (tapetointi ja keittiön uusinta eivät ole niitä) tai sitten paljon rahaa jolla voit palkata ulkopuolisen tekemään kaiken.

Asun rintamamiestalossa joka hyvällä sijainnilla mutta avioero on meinannut tulla kaiken remontoinnin keskellä. Kannattaa miettiä myös sitä puolta että se jatkuva ja ikuinen remontti voi todella alkaa käydä parisuhteen päälle.

Miksi pitäisi ostaa rintamamiestalo, jos sitä täytyy heti alkaa muuttaa tavalliseksi tusinataloksi riskirakenteineen ja vitivalkoisine sisustuksineen. Pakettitaloja saa savipelloilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi