Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkialla konvehtialessa on Pandan Juhlapöydänkonvehdit loppu, Fazerin konvehteja röykkiöittäin jåljellä

Vierailija
31.12.2022 |

Oiskohan koska Pandan rasiassa lukee "ei palmuöljyä"

Ja muutenkin paljon parempia

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen tykkään eniten Fazerin suklaista, Panda tekee sitten parempia lakuja.

Vierailija
42/61 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskin vielä käydä katsomassa löytyiskö joku kiva rasia. Ostaisin ulkomaistakin suklaata, esim. belgialaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin Pandaa haukutaan vain periaatteen vuoksi. Kerran ostettiin rasia Aladdin-konvehteja, meni roskiin, sillä kukaan ei tykännyt siitä rasvan ja sokerin mausta, ei niissä maistunut ollenkaan suklaa. Pidän kyllä vihreistä kuulista ja kaikista marmeladimakeisista yleensäkin, enkä ole edes mummo. Myös kettukarkit on hyviä. 

Eikö Aladdin ole Maraboun?

Vierailija
44/61 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maraboun tumma suklaa Alddin on paras, mutta niitä pähkinäisiä en voi sieltä syödä.

Vierailija
45/61 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää Juhlapöydän konvehdeista, en ole koskaan tykännyt. Ne olivat niitä parempia konvehteja joskus 80luvulla mutta sen jälkeen on tullut paremman makuisia. Silti ostan joka joulu yhden, samasta syystä kun ostan rosolliakin purnukan vaikka siitäkään ei kukaan oikein tykkää. Kuuluvat jouluun.

Vierailija
46/61 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin taas jouluna tollasen Fazerin Klassikot-rasiallisen ja ei mun mielestä maistuneet juuri miltään. Sain lahjaksi Pandan rasian, itsellä ei olisi tullut ostettua ja huomasin, että nehän maistuikin ihan hyvältä tai ylipäätään maistui joltain tuohon Fazeriin mauttomuuteen verrattuna. Taidan pyytää jatkossa Pandaa jos jotain konvehteja haluan.

Vierailija
47/61 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa konvehtirasioissa on liikaa nougat- ja tryffelitäytteitä, ja liian vähän toffeet- ja marmeladitäytteitä. Anthon Berg oli tästä mukava poikkeus.

Vierailija
48/61 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoat jäljelle jääneet olivat niitä pahanmakuisia Fazerin joulusuklaita, joissa on jotain ällöttävää maustetta. Meillekin niitä on joku vahingossa ostettu ja tulevat luultavasti olemaan ainoat koskaan roskiin joutuvat suklaat.

Anna mulle, mun suosikki. Ihania.

Vierailija
49/61 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain somessa ne on nimetty Juhlapöydän konflikteiksi, joten kaikki, jotka ovat pakotettuja menemään jouluksi anoppilaan, ovat ostaneet niitä sitä hetkeä varten, kun tilanne eskaloituu.

Vierailija
50/61 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlapöytä on itsellekin se lapsuudesta tuttu. Pidän melkein kaikista sen rasian konvehdeista. Jopa ananas menee. Fazerilla oli joskus hyvä rasia, mutta nyt jotenkin muuttunut. Itse kyllä tykkään myös osista maraboun rasioista. Paradise sekä Aladin ihan hyviä. Toki niistäkin jää muutamat konvehdit syömättä. Juhlapöytä on ainoa mistä kaikki tulee syödyksi helposti. Se on yksi syy ostaa. Halpa hinta toinen.

Vierailija
51/61 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostettiin ennen joulua kolmen paketin boksi pandan konvehteja kun oli sellainen tarjous, ja hitsi ne on vaan pahoja. Yksikään ei ole varsinaisesti hyvä. Kun sen täyteen syö ensin ja sitten syö sitä suklaata, niin hirveän makuista suklaata se on. Saman makuista kuin joissain halvoissa joulukalentereissa tai suklaa-joulupukeissa.

Mistä itse tykkään: belgialaiset kotilot, Mozartkuulat, Toffifee ja tavallinen Fazerin sininen -suklaakarkit papereissa ja juhlaboksissa.

Oikeastaan ainoa perinteinen konvehtirasia josta tykkään, on Maraboun Paradis. Koska siellä on hyviä konvehteja mukana ja kivoja makuja kuten vadelma-salmiakkilakritsi.

Tänä jouluna meille ostettiin

3-pack Pandan lisäksi yksi Paradis ja yksi kotilo-rasia. Ne syötiin aattona ja joulupäivänä. Yksi Panda on saatu syötyä, toinen avattu ja siitä vasta ensimmäistä kerrosta syöty. Kolmas paketti on koskematon.

Miksi kirjoitat monta viestiä ketjuun joissa toitotat kotiloista ja mozarteista!

Jos se haluaa kertoa mistä suklaista tykkää??

Mä tykkään kans Mozarteista ja Toffufeesta. Konvehtirasioista en pahemmin, niissä on paljon pahan makuisia.

Itse olen aiemmin pitänyt Mozart kuulista. Nyt nekään eivät enää oikein maistuneet miltään. Kalliita ovat myös. Kaksi rasiaa riitti. Sivusta.

Vierailija
52/61 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pitävät niin erilaisista asioista.

Minä pidän hyvästä suklaasta, joten ostan Fazerin tuotteita. 

Vierailija
53/61 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan siksi, että panda on jo esim. suomikonvehdeissa ennakoinut tulevaa ja käärinyt ne venäjän väreihin.

Vierailija
54/61 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panda on ihan ok. Peruskamaa mutta vaihtelua saisi olla

Vierailija
55/61 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tuota pandan halvaksi haukkumista, lähikaupassa on fazer klassikot konvehtirasia 5,49€ ja pandan juhlapöydän konvehdit 5,99€

Vierailija
56/61 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole tänäpäivänä halpaa. Lähemmäs kuusi euroa on jo ihan tarpeeksi paljon rasiasta.

Vierailija
57/61 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa niitä Fazerin rasioita, joissa paperiin pakatut konvehdin. Puolet rasiasta ilmaa!

Sä ostatkin ne tuotteet kilohinnan mukaan, et paketin tilavuuden.

Pälli!

Alanuoli viimeisen sanan takia 😠

Pälli kuulostaa paremmalta kuin totuus, idiootti. Ei kai nyt kukaan kuvittele, että sillä paketin tyhjällä tilalla on tekemistä hinnn kanssa ja sen mitä saa 😄

Vinkki: siinä hintalapussa xx,xx e/kg ei xx,xx euroa /cm3

Vierailija
58/61 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tuota pandan halvaksi haukkumista, lähikaupassa on fazer klassikot konvehtirasia 5,49€ ja pandan juhlapöydän konvehdit 5,99€

pandan normaalihinta 3,89e rasia( nyt tarjouksessa 1,94), 300 gramman rasia

fazerin normihinta 4,99e rasia (nyt tarjouksessa 2,49), 290 gramman rasia

Ja nämä oli k-ryhmän hintoja.

Joko noi sun rasiat on jotain muita kokoja tai lähikauppias ottaa sievoisen siivun.

Vierailija
59/61 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka puntarille,sitte vasta mietitään suklaan ostamista.

60/61 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin klassikot parempia. Niitä tässä juuri mussutan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi