Kaikkialla konvehtialessa on Pandan Juhlapöydänkonvehdit loppu, Fazerin konvehteja röykkiöittäin jåljellä
Oiskohan koska Pandan rasiassa lukee "ei palmuöljyä"
Ja muutenkin paljon parempia
Kommentit (61)
Ja tuossa pandan juhlapöydän konvehdeissa jää syömättä ainoastaan ananaskonvehti. Fazerin klassikoissa jää syömättä vihreät kuulat (miksi niitä tungetaan jokapaikkaan, hillo,keksi,patukka suklaalevy, olisi pysynyt pois konvehtirasiasta) dacapot, susut on nyt kamalia sitkeän "riisimuro"hippujen takia.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain lahjaksi Fazerin Klassikot ja Pandan Juhlapöydän konvehdit. En ollut ennen syönyt tota Klassikko-rasiaa, mutta petyin siihen vähän. Juhlapöydät on parempia vaikka on siinäkin kaksi pahaa konvehtia (marmeladi ja ananas).
Ainoat hyvät.
Meillä päin alessa on ollut VAIN Pandan rasioita röykkiökaupalla. Kaikki muut hyllyt tyhjiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin Lindtia ja Baileysia.
lindt, baileys, mozartin kuulia ja niitä belgialaisia kotiloita
ei tartte enempää suklaata, vaikka saisi puoli-ilmaiseksi kaupasta 🤪
Vierailija kirjoitti:
Ja tuossa pandan juhlapöydän konvehdeissa jää syömättä ainoastaan ananaskonvehti. Fazerin klassikoissa jää syömättä vihreät kuulat (miksi niitä tungetaan jokapaikkaan, hillo,keksi,patukka suklaalevy, olisi pysynyt pois konvehtirasiasta) dacapot, susut on nyt kamalia sitkeän "riisimuro"hippujen takia.
Siis miten voi ollakin aivan koko viesti juuri päin vastoin kuin omat mieltymykseni??? Siis joka ainoa kohta.
Hankin täksi jouluksi Aladdinin ja Fazerin Moments-rasian. En tykännyt kummastakaan, osa oli suorastaan pahan makuisia. Alesta ostin sit taas tutun ja turvallisen Juhlapöydän konvehdit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa niitä Fazerin rasioita, joissa paperiin pakatut konvehdin. Puolet rasiasta ilmaa!
Sä ostatkin ne tuotteet kilohinnan mukaan, et paketin tilavuuden.
Pälli!
Vaikutat todellä älykkäältä ihmiseltä.
Väittäisin että, Pandan tietyt suklaat ovat parempia kuin Fazerin. Hyvähän se on muistaa ettei Fazer ole ainoa kotimainen vai onko enää täysin? Välillähän oli LU:n kanssa tekemisissä. Niin ei ole ainoa valmistaja vaan on muitakin.
Pandan juhlapöytä on paras, ananaskonvehti on paras, zabaglione on toiseksi paras ja vadelmamarmeladi kolmanneksi paras, sitten muut. Fazerin konvehdit ovat joka vuosi menneet alaspäin, sekä uudet yksittäismaut maut kuulostivat pahoilta esim kaneligeisha.
Pääkaupunkiseudulla jossa asuu paljon kansaa, on kaupoissa jäljellä melkein pelkkää fazeria enää tarjouksessa.
Pandat loppui kaupoista jo kauan sitten. Ananaskonvehtirasiat loppui melkein heti kun tulivat myyntiin, toivottavasti niiden valmistus jatkuu koska se oli paras rasia tänä vuonna juhlapöydän rasian lisäksi.
Ostettiin ennen joulua kolmen paketin boksi pandan konvehteja kun oli sellainen tarjous, ja hitsi ne on vaan pahoja. Yksikään ei ole varsinaisesti hyvä. Kun sen täyteen syö ensin ja sitten syö sitä suklaata, niin hirveän makuista suklaata se on. Saman makuista kuin joissain halvoissa joulukalentereissa tai suklaa-joulupukeissa.
Mistä itse tykkään: belgialaiset kotilot, Mozartkuulat, Toffifee ja tavallinen Fazerin sininen -suklaakarkit papereissa ja juhlaboksissa.
Oikeastaan ainoa perinteinen konvehtirasia josta tykkään, on Maraboun Paradis. Koska siellä on hyviä konvehteja mukana ja kivoja makuja kuten vadelma-salmiakkilakritsi.
Tänä jouluna meille ostettiin
3-pack Pandan lisäksi yksi Paradis ja yksi kotilo-rasia. Ne syötiin aattona ja joulupäivänä. Yksi Panda on saatu syötyä, toinen avattu ja siitä vasta ensimmäistä kerrosta syöty. Kolmas paketti on koskematon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa niitä Fazerin rasioita, joissa paperiin pakatut konvehdin. Puolet rasiasta ilmaa!
Sä ostatkin ne tuotteet kilohinnan mukaan, et paketin tilavuuden.
Pälli!
Alanuoli viimeisen sanan takia 😠
Maraboun rasiat on pahimpia, fazerin pahoja, simpukkasuklaat ällömakeita pahoja.
Pandan rasiat on parhaita, paitsi ne uudemmat siniset, niistä en tykkää.
Pandan vanhat rasiat on parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Ostettiin ennen joulua kolmen paketin boksi pandan konvehteja kun oli sellainen tarjous, ja hitsi ne on vaan pahoja. Yksikään ei ole varsinaisesti hyvä. Kun sen täyteen syö ensin ja sitten syö sitä suklaata, niin hirveän makuista suklaata se on. Saman makuista kuin joissain halvoissa joulukalentereissa tai suklaa-joulupukeissa.
Mistä itse tykkään: belgialaiset kotilot, Mozartkuulat, Toffifee ja tavallinen Fazerin sininen -suklaakarkit papereissa ja juhlaboksissa.
Oikeastaan ainoa perinteinen konvehtirasia josta tykkään, on Maraboun Paradis. Koska siellä on hyviä konvehteja mukana ja kivoja makuja kuten vadelma-salmiakkilakritsi.
3-pack Pandan lisäksi yksi Paradis ja yksi kotilo-rasia. Ne syötiin aattona ja joulupäivänä. Yksi Panda on saatu syötyä, toinen avattu ja siitä vasta ensimmäistä kerrosta syöty. Kolmas paketti on koskematon.
Miksi kirjoitat monta viestiä ketjuun joissa toitotat kotiloista ja mozarteista!
Ohis: Pandan Juhlapöytä lienee niitä harvoja "norjalaisia" (Orkla, valmistetaan Ahvenan maalla)
kelvollisia tuotteita. Muutoin norjalaiset ei taida osata valmistaa juuri mitään kunnollista, edes juusto höylää, vaikka se on norjalaisen keksimä! Jokin omituinen yhtäläisyys Rüccään, onhan Kiovan Russia (ven. Rossiya) Roslagenin viikinkien tiettävästi perustama. Itänaapurikaan ei osaa tehdä juuri mitään kelvollista, kenties tappovälineita (esim. AK-47) lukuunottamatta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sain lahjaksi Fazerin Klassikot ja Pandan Juhlapöydän konvehdit. En ollut ennen syönyt tota Klassikko-rasiaa, mutta petyin siihen vähän. Juhlapöydät on parempia vaikka on siinäkin kaksi pahaa konvehtia (marmeladi ja ananas).
Ainoat hyvät.
Meillä päin alessa on ollut VAIN Pandan rasioita röykkiökaupalla. Kaikki muut hyllyt tyhjiä.
No sehän on hyvä että on kaikille jotain :D mä annan marmeladit ja ananakset miehelle ja se antaa mulle mintut.
Fazerin klassikko - nyt voit saada ne samat iänikuiset patukkamaut h*lvetisti kalliimmalla.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat makuasioita.
Pidän nimenomaan Pandan juhlapöydän konvehdeista ja ostaisin niitä, vaikka ne olisivat kalliimpiakin.Ennen joulua ostin yhden Maraboun rasian ja en pitänyt lainkaan. Myöskään Fazerin nykyiset pieniksi muuttuneet kääreelliset konvehdit eivät enää maistu.
Fazerin Omarit on pilattu täysin, niistä ennen tykkäsin.
Monet makeiset on tosiaankin pilattu tekemällä niistä uusi versio.
Ja Marabou taas on pelkkää sontaa lähes kautta linjan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3-pack Pandan lisäksi yksi Paradis ja yksi kotilo-rasia. Ne syötiin aattona ja joulupäivänä. Yksi Panda on saatu syötyä, toinen avattu ja siitä vasta ensimmäistä kerrosta syöty. Kolmas paketti on koskematon.Miksi kirjoitat monta viestiä ketjuun joissa toitotat kotiloista ja mozarteista!
Jos se haluaa kertoa mistä suklaista tykkää??
Mä tykkään kans Mozarteista ja Toffufeesta. Konvehtirasioista en pahemmin, niissä on paljon pahan makuisia.
Kaupoissa ei edes myydä mitään halvempia rasioita kuin Panda. Kertoo kaiken siitä "suklaasta"
Mä oon samaa mieltä, en tykkää suklaamarmeladista eli vihreiden kuulien lisäksi Juliat jäi syömättä. Susupaloissa kuuluisi olla ne isot pallerot, nuo ei maistuneet oikeilta. Ja Pätkiksen kuuluu mielestäni olla pelkkää pätkistä, ne pehmeät ihanat patukat ja irtokarkit on hyviä, suklaakerros päällä tekee huonommiksi.