Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40v porilaismiestä kehotettiin hakemaan työpaikkaa uhkasi tappaa työvoimavirkailijan

Vierailija
31.12.2022 |

Suomalainen mies yrittää on kuin Uuno Turhapuro

Miestä kehotettiin hakemaan työpaikkaa uhkasi tappaa työvoimavirkailijan: https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009299080.html?share=26fe6cb42ec697b4…

Kommentit (908)

Vierailija
421/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus leikkaa ansiosidonnaista niin pitää tehdä lasu kaikista alle kouluikäisistä lapsista jotka on ulkona ilman aikuista. Pitää käydä ostamassa prepaid.

Vierailija
422/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävää, kuinka monet puolustavat työvoimavirkailijan tappamisella uhonnutta miestä.

Hänen paikkansa on vankila. 

En puolusta, vaan ymmärrän.  Et itse ole koskaan ole asioinut te-toimistossa, niin et tiedä minkälaista se on.  Heikoimmat ei kestä sitä. Tarpeeksi nurkkaan ajetaan työtöntä niin ei ihme että pimahtaa lopulta. Joidenkin virkailijoiden käytös on todella törkeää asiakasta kohtaan. Ovathan työttömät yhteiskunnan pohjasakkaa, joita saa kohdella huonosti ja sanoa loukkaavasti. 

Sinä ilmeisesti kuulut ns. hyväosaisiin ihmisiin, joilla ei minkäänlaista käsitystä siitä mitä tarkoittaa ahdinko. Huoli on niukasta toimeentulosta. 

Tämän ihmisen paikka ei ole missään nimessä vankila. Sakot riittää. Mutta työvoimavirkaijoille toivon lisäkoulutusta asiakkaan kohtaamiseen ja vuorovaikutustaitoihin. Nee on monelta te-virkailijalta hukassa, vaikka itse asiakkaana käyttäytyisikin ihan asiallisesti. Sellaisia ihmisiä laitettaisiin virkoihin, jotka oikeasti välittävät työttömistä ja edistävät heidän asioitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marinin hallitus käyttää joka vuosi 20 miljardia suurimmaksi osaksi ulkomaista velkarahaa työpaikkakuplan ylläpitämiseksi. Se on noin 400 000 työpaikkaa. Seuraava hallitus ottaa nuo velkarahat pois.

Marinista tulee hyvä presidentti jos se saa palkata 50 avustajaa, pienemmällä määrällä ei ymmärrä presidentin tehtävistä mitään. Ulkonäkö ei pressana auta. Miten suhtautuu esim. Erdokan natoneuvotteluissa kun ei ole rätti päässä. Tai ei marini voi mennä neuvotteluihin kun ei saa ottaa koko avustajalössiä mukaan. Ne ei mahdu samaan pöytään. Suomen tyhjäpäinen kansa luottaa yhtä tyhjäpäiseen pääministeriin.  Putin nauraisi itsensä kuoliaaksi jos mariini olisi suomen pressa. Haloska näpräili krakaa ja sai kissan. Putin kusetti kahdella kädellä ja myös muita sossuja. 

Vierailija
424/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus leikkaa ansiosidonnaista niin pitää tehdä lasu kaikista alle kouluikäisistä lapsista jotka on ulkona ilman aikuista. Pitää käydä ostamassa prepaid.

Ja pitää muistaa se siivous - vasarointi päivä aina kun naapuri tulee yövuorosta kotiin, ehkä se pääsee jossain vaiheessa kuntouttavaan työtoimintaan, kun pää letaa unen puutteesta.

Vierailija
425/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos virkailija on keksinyt koko jutun kun ei ollut edes mitään nauhoituksia todisteena? Oikeus uskoo aina vain viranomaisia, ja kansalainen on aina se valehtelija... tuleeko teillekin DDR ja neuvostoliitto mieleen...

Vierailija
426/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvoimatoimistot pitäisi lakkauttaa jonninjoutavina virastoina. Niitten ainoa tarkoitus on kyykyttää työttömiä. Jos työtön kaipaa apua niin hän voi itse sitä hakea. Työasiatkin voi hoitaa itse hakemalla niitä työpaikkoja, joihin oikeasti haluaa. Ei pakotettuna. Holhousta tuollainen soittelu on. Eikö niitä virkailijoita hävetä yhtään soitella jollekkin kuuskymppiselle ja kysellä typeriäettä ootko hakenut töitä jne. Monilla sen ikäisillä on sairauksiakin, mutta eivät pääse eläkkeelle. Haeppa siinä muka töitä. Yksityisasioitaan ei tarvi kenellekkään selitellä.

Vierailija
427/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos virkailija on keksinyt koko jutun kun ei ollut edes mitään nauhoituksia todisteena? Oikeus uskoo aina vain viranomaisia, ja kansalainen on aina se valehtelija... tuleeko teillekin DDR ja neuvostoliitto mieleen...

No ei tule.

Vierailija
428/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virkailijat ovat äärimmäisen painostavia, pahoja, kontrolloivia, huutavia, manipuloivia, piinaavia, utelevia, jatkuvia raportteja tekeviä ja ilkeitä (sanon tilanteen muualta kuin Porista). Ilmeisesti ohjeistus on myös se heille, eli pitävät näytöksiä ilkeydessä. Ehkä mies sai vuosien piinasta tarpeeksi ja meni aivan yli. Alkoholi? Ihan hullua jos joku kuvittelee että noissa paikoissa joku täti vähän kivasti sanoo jotain. 

No eivät ole, älä puhu paskaa.

T. Ex-työkkärin asiakas

Vierailija
429/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät vs työlliset.

Jos Suomeen tulee sota niin mitään yhteishenkeä ei ole.

Ihmiset muistavat huonon kohtelun.

Vierailija
430/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömät vs työlliset.

Euroopassa on sota ja ansiosidonnaista meinataan leikata.

Vierailija
431/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko sulla lääkkeidenottoaika jutuista päätellen?

Vierailija
432/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömät vs työlliset.

Osa päättäjistä ei ole penaalin terävimpiä kyniä.

Vierailija
433/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömät vs työlliset.

Nyt kun Euroopassa on sota niin on hyvä kertoa että nuorempaa väkeä ei arvosteta mutta onhan meillä sitten nuo eläkeläiset jotka puolustaa.

Vierailija
434/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömät vs työlliset.

Nyt kun Euroopassa on sota niin on hyvä kertoa että nuorempaa väkeä ei arvosteta mutta onhan meillä sitten nuo eläkeläiset jotka puolustaa.

Tuskin nuoret haluaa puolustaa sijoittajien vuokrakämppiä tai työpaikkaa mihin on pakotettu ilman palkkaa

Muiden omistusasunnot taas ei kiinnosta tai työpaikat.

Vierailija
435/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömät vs työlliset.

Tuskin nuoret haluaa puolustaa sijoittajien vuokrakämppiä tai työpaikkaa mihin on pakotettu ilman palkkaa

Muiden omistusasunnot taas ei kiinnosta tai työpaikat.

Ja sitten on haukuttu ties miksi. Jos menee sähköt niin ei kiinnosta joku pyörätuoli eläkeläinen kerroksessa 9, voi sanoa vain, että rappuset on keksitty.

Vierailija
436/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä paljon kirjoitetaan, että työtä ei vaan löydy ja hakeminen on raskasta.

Omassa tuttavapiirissä on muutama sellainen, jotka ihan avoimesti kertovat karttelevansa töihin joutumista.

Ymmärrystä riitti minulla pitkään. Olihan taustalla koulukiusaamista, vaikeaa isäsuhdetta, sosiaalista ahdistusta, dominoivaa äitiä yms.

Tässä ihan hiljattain ymmärryskiintiöni vaan tuli rytinällä täyteen. Tuttu alkoi viedä asioita siihen suuntaan, että minun pitäisi maksaa tonnin juttuja hänen huusholliinsa. Täysin ulkopuolisena ihmisenä. Sitä ennen on eletty huolettoman hulivilin elämää ja ties millä rahoilla on humputeltu pitkin Suomenmaata ravintoloissa ja juottoloissa vieraillen.

Minulla työssäkäyvänä ei riitä rahat kovinkaan usein turhuuksiin. Elätän perhettäni. Meillä on isot velat, osin epäonnenkin myötä. Sairaudet nielevät rahojamme myös. Silti käymme töissä, hoitaaksemme oman tonttimme. Työpäivien jälkeen meillä ei ole juurikaan voimia muuhun. Edes siellä ravintolassa käymiseen jos irtorahaa olisikin.

Vihjailevaa syyttelyä on aiemminkin ollut ja olemme kuulleet itkuvirsiä taloudellisesta kurjuudesta. Melkein on hävettänyt, että saan työstäni palkkaa.

Mitä olemme velkaa näille elämäntapakeisareille, jotka astelevat kesäaikaan ruskea napa edessä meitä vastaan, laiskasti sandaaleissaan lompsottaen ja valittavat miten kukaan ei heille tuo sisäfilettä pöytään?

Kyllä minun puolestani maata saa ihan rauhassa, mutta ei voi vaatia muita ruokkimaan.

Toivottavasti kovin moni muu ihminen kuin nämä tuntemani, ei ole tuollaisia. Muuten ei kyllä koko maassa homma pyöri.

Serkkuni on samanlainen rahanruikuttaja. Hän vetoaa aina yksinhuoltajuuteen - ja koomista kyllä, on itse työssä ja minä perintörahouilla elävä työtön. Serkku on jatkuvasti burn -outin takia saikulla, ja työnantaja vaihtuu usein, koska kuulemma pomo on hullu. Kyllä työssäkäyvissäkin on monenlaista hiihtäjää.

Riippumatta siitä, kumpi teistä on töissä, sinä vaikutat olevan se jolla on rahaa, joten luonnollisesti se menee niin päin, että serkkusi kysyy sinulta rahaa eikä päinvastoin, JOS ylipäätään serkut tuollaista harrastavat. Minulle serkku ei ole niin lähisukulainen, että raha-asiat olisivat yhteisiä. 

Eipä olla enää läheisiä. Yhteydenpito oudosti hiipui, kun hän huomasi, ettei rahaa tipu. En anna enää koskaan senttiäkään ns. köyhien lapsiperheiden hyväksi järjestettäviin keräyksiin.

Vierailija
437/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri on se pitkään jatkunut ja huolestuttava suunta: Työtön on syyllinen ellei voi syyttömyyttään todistaa. Todisteetkin voi löytyä, mutta niitä ei tarvitse toimittaa todisteiksi tai huomioida todisteina. Tässähän oli sana sanaa vastaan ja ei voi kuin ihmetellä, miksi nauhoitusta ei esitetty todisteena.

Mitä tästä opimme: Työttömän kannattaa hoitaa kaikki viestintä kirjallisesti.

Vierailija
438/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassa tuttavapiirissä on muutama sellainen, jotka ihan avoimesti kertovat karttelevansa töihin joutumista.

Ymmärrystä riitti minulla pitkään. Olihan taustalla koulukiusaamista, vaikeaa isäsuhdetta, sosiaalista ahdistusta, dominoivaa äitiä yms.

Tässä ihan hiljattain ymmärryskiintiöni vaan tuli rytinällä täyteen. Tuttu alkoi viedä asioita siihen suuntaan, että minun pitäisi maksaa tonnin juttuja hänen huusholliinsa. Täysin ulkopuolisena ihmisenä. Sitä ennen on eletty huolettoman hulivilin elämää ja ties millä rahoilla on humputeltu pitkin Suomenmaata ravintoloissa ja juottoloissa vieraillen.

Minulla työssäkäyvänä ei riitä rahat kovinkaan usein turhuuksiin. Elätän perhettäni. Meillä on isot velat, osin epäonnenkin myötä. Sairaudet nielevät rahojamme myös. Silti käymme töissä, hoitaaksemme oman tonttimme. Työpäivien jälkeen meillä ei ole juurikaan voimia muuhun. Edes siellä ravintolassa käymiseen jos irtorahaa olisikin.

Vihjailevaa syyttelyä on aiemminkin ollut ja olemme kuulleet itkuvirsiä taloudellisesta kurjuudesta. Melkein on hävettänyt, että saan työstäni palkkaa.

Mitä olemme velkaa näille elämäntapakeisareille, jotka astelevat kesäaikaan ruskea napa edessä meitä vastaan, laiskasti sandaaleissaan lompsottaen ja valittavat miten kukaan ei heille tuo sisäfilettä pöytään?

Kyllä minun puolestani maata saa ihan rauhassa, mutta ei voi vaatia muita ruokkimaan.

Toivottavasti kovin moni muu ihminen kuin nämä tuntemani, ei ole tuollaisia. Muuten ei kyllä koko maassa homma pyöri.

Serkkuni on samanlainen rahanruikuttaja. Hän vetoaa aina yksinhuoltajuuteen - ja koomista kyllä, on itse työssä ja minä perintörahouilla elävä työtön. Serkku on jatkuvasti burn -outin takia saikulla, ja työnantaja vaihtuu usein, koska kuulemma pomo on hullu. Kyllä työssäkäyvissäkin on monenlaista hiihtäjää.

Riippumatta siitä, kumpi teistä on töissä, sinä vaikutat olevan se jolla on rahaa, joten luonnollisesti se menee niin päin, että serkkusi kysyy sinulta rahaa eikä päinvastoin, JOS ylipäätään serkut tuollaista harrastavat. Minulle serkku ei ole niin lähisukulainen, että raha-asiat olisivat yhteisiä. 

Eipä olla enää läheisiä. Yhteydenpito oudosti hiipui, kun hän huomasi, ettei rahaa tipu. En anna enää koskaan senttiäkään ns. köyhien lapsiperheiden hyväksi järjestettäviin keräyksiin.

Ei mekään kannata eläkeläisen takkapuita, kotihoito ei niitä kanna. Lämmittäköön sähköllä.

Vierailija
439/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömät vs työlliset.

Sotatilanteessa ampuisin ensiksi te-virkailijat. Myötatuntoa ei heille heru. Tämänpäiväinen uutinen oli viimeinen niitti. Nämä lauseet kertoo minun patoutuneesta vihasta te-virkailijoita kohtaan. Toivottavasti nyt nauttii rahoistaan tämä Satakunnan te-virkailija jotka sai tältä mieheltä. Ikinä eivät työttömät saa mitään oikeutta vaikka heitä uhkailtaisiin virkailijoiden taholta.

Vierailija
440/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mekään kannata eläkeläisen takkapuita, kotihoito ei niitä kanna. Lämmittäköön sähköllä.

Valtio voi jakaa eläkeläisille tikkaat millä he saa kiivettyä putsaamaan omakotitalon rännit lehdistä syksyisin. Ei me enää auteta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme