Ollaan ostamassa talo ja mies kieltäytyy hevostallista
Sanoo, että meille ei hevosia tule ja hän ei rahaa sellaiseen laita tai rakenna aitauksia ja tiloja. Olen meidän tytölle luvannut, että hevosia tulee, kun hän täyttää 6. Siinä harrastuksessa saa ulko ilmaa ja oppii hallitsemaan eläintä. Joutuu myös helposti kiusatuksi jos ei ole hevosia kun kaikilla kavereilla on.
Tästä on nyt riidelty usea viikko, ja eikä yhteis ymmärrystä löydy kun mies ei vaan tajua joustaa.
Miten muut olette ratkoneet nämä jutut? Onko vaan etsittävä ymmärtäväisempi mies? Minulla menee yöunetkin tässä.
Kommentit (71)
Että ollaanko sitä sitten avioliitossa vai kaviolittossa?
Luin vain otsikon: siis miehenkö olisi pitänyt muuttaa siihen hevostalliin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi alanuolet?
Miten olette ratkoneet nämä jutut, kysyt, ja olet itse mennyt lapselle lupaamaan jotakin. Etkä ota huomioon miehesi, toisen aikuisen, tarpeita ollenkaan. Johtuisiko siitä?
Vierailija kirjoitti:
Luin vain otsikon: siis miehenkö olisi pitänyt muuttaa siihen hevostalliin?
2022! eiköhän ole jo eronneetkin!
Hommatkaa nyt ensin perheelle motocrosspyörät ja oma rata ja katsokaa sitä hevoshommaa myöhemmin. Vähemmän vaivaa ja huomattavasti halvempaa ja pääsette joskus jopa hotellilomalle, mikä ei onnistu hevostaloudessa.
Vierailija kirjoitti:
Hevonen on laumaeläin. Yhden hevosen pitäminen lapsen leluna on eläimen kidutusta. Lapsen tulee oppia leikkimään lasten kanssa.
Lapsen ei ole pakko leikkiä lasten kanssa, itse viihdyin aikuisten seurassa paremmin. Hevosesta ja muista eläimistä huolehdittava, se on selvä.
Miksi alanuolet?