Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marrasmurujen tiistai

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei siltikään mitään. =(

Mies soitti töitten jälkeen, että hän menee auttamaan veljeään jossakin hommissa. Noh, mulle jäi sit koiran lenkittäminen ja päätinkin tehdä pitkän kunnon lenkin jos se vähä pehmittäis paikkoja. Ei siitä seurannut kuin selkäkipua. Ei supistelua, vaan kaippa sitä jännitti sen verran kävellessä (on niin liukas) ja ryhtikin on päässyt heikentymään, joten nyt on selkä kipeä. Bläh, sanon minä.

Nyt pitäis käydä kaupassa ostamassa mm. leipää ja maitoa. Ei ole aamuksi muuta kuin jääkaapin valo. =)

Tekemisen puute vaivaa edelleen... Pitäis varmaan huomenna kokeilla jouluostoksille lähtöä kuten travel, jos se auttais.. =)

kyllästynyt rusina 38+5

Vierailija
22/24 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikkujia...Mulla viela kaksi viikkoa odottelua. Esikoinen synty rv39+3 ja kaksostytot rv36+3 (sektio), joten luulis etta tulis aikasemmin, mutta eipa nay eika kuule. Supistukset on aika hepposia ja enemman vauvan mahassa muljahtelut tuntuu ku mikaan muu. Tanaan oon touhunnu tosi paljon, mutta eipa toi missaan tunnu. Oltiin lasten kaa tanaan pariinkiin otteeseen ulkona, mika on tosi rankkaa kaikkien pukeutmisrumbien ja riitojen(mita laittas paalle) kanssa. Sitte vedin viela pulkkia ja kolasin ja siivosin...mutta ei mittaan...

@Flamenco rv38+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole aikaisemmin paljoa kirjoitellut, lukenut vaan teidän juttuja ja nyt päätin sitten itsekin jotain raapustaa varsinkin kun mieli on maassa.

Ensiksi kuitenkin onnittelut kaikille vauvautuneille!

Olin tänään vauvan kokoarviossa ja lääkäri kertoi vauvan olevan liian pieni viikkoihin nähden... Ensi viikolla menen uudelleen ja jos se vauva ei ole kasvanut niin sitten sitä kuulemma vaivaa joku. Mulle ei kuitenkaan kerrottu että mikä sitä voi sitten vaivata.

Kätilö lohdutti ja kertoi että istukka näyttää toimivan ja lapsivettä on normaalisti, mutta silti mua huolestuttaa.

lääkäri antoi kokoarvioksi 2,5kg-2,9kg eli aika pieni vauva olis tulossa jos se pitää paikkansa.

Itse mä olen voinut kokoajan hyvin, ei paineita eikä valkuaista, painoa on tullut yli tarpeen eli tavallaan ravintoa olis sen pitänyt saada.

Mä olen syntyessäni painanut 3100g, en tiedä onko mun painolla mitään tekemistä sen kanssa, mun syntymäpainoa se lääkäri ei kysynyt.

aiemmin ajattelin että tulis se vauva jo ulos, nyt saa mun puolesta kasvaa vielä reilusti yli lasketun ajan, jos vain istukka jaksaa hoitaa hommansa.

Abena ja rv 37+6

Vierailija
24/24 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitellut en ole piiiiiitkiiin aikoihin, koska en yleensä tänne sivuille pääse. Tulee vain lukemaan, että jollakin muulla on sama ip-osoite kuin minulla ja tämä toinen on häiriköinyt vauva-lehden sivuja, joten minäkään en pääse tänne kirjoittamaan. Ihme kun kerrankin onnistui. :)

Täällä alkaa kärsivällisyys loppua. Viikkoja 41+4. Välillä supistelee, on supistellut 8 tuntiakin putkeen 10-20 minuutin välein, mutta ku ne ei ole yhtään kipeitä. Viime viikolla olin äippäpolilla tutkimuksessa sormelle auki, mutta ei tämä tunnu mihinkään etenevän. Paikat on turvoksissa ja vauvan vointi huolettaa, vaikka meille on sanottu että kaikki on ok. Perjantaina on aika synnärille. Katsovat, että millon käynnistellään. Toivon, että käynnistäisivät silloin saman tien. Sillon ois se kaks viikkoa yli.

Mutta nyt nukkumaan, tai ainakin yrittämään. Onneksi on näköjään muitakin jotka kärvistelee saman asian parissa. :)

MollyJii