Millaisia kokemuksia teillä on ihmisistä jotka tunkeutuvat mökillenne lupaa kysymättä?
Kommentit (51)
Pihejä typeejjä aina pitisi ilamaksesksi kestittää ja sunottaa
Annan lähtöpassin välittömästi. Niin korkea-arvoisia tunkeilijoita ei olekaan, että luvatta saa ängetä.
Kyllä kylään saa tulla, varsinkin jos tuo pullat ja viinerit tullessaan. Voin kahvit keittää ja hyvän tovin vaihtaa kuulumisia. Mutta sitten on aika lähteä, itse kunkin omiin hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Annan lähtöpassin välittömästi. Niin korkea-arvoisia tunkeilijoita ei olekaan, että luvatta saa ängetä.
Heh! Kunhan uhoat :D
Pelkästään hyviä. Veivät vanhentuneet ruuatkin mennessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh! Kunhan uhoat :D
Tosi on. Käsken lähtee vetään.
Eivät onneksi kuulu tuollaiset ihmiset ystävä- ja tuttavapiiriin.
Kannattaisi ap. vaihtaa ystäväpiiriä, jos tunkeutuvat mökille. Eikö ne ole ihan omia valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Eivät onneksi kuulu tuollaiset ihmiset ystävä- ja tuttavapiiriin.
Kannattaisi ap. vaihtaa ystäväpiiriä, jos tunkeutuvat mökille. Eikö ne ole ihan omia valintoja.
Näin on, että sellaiset on karsittava pois tuttavapiiristä.
Olen karsinut itse tuollaiset pois, ja reagoivat suuttumalla. Se on voi voi heille. Minä sen sijaan olen tyytyväinen, kun sanon suoraan, että ei saa tunkeutua.
Vanhemmillani on paritalo mallinen mökki yhdessä toisen vanhemman sisaruksen kanssa.
Tuo toisen puolen omistaja on monesti vanhemmiltani kysymättä lainannut jopa vanhempieni puolta omille vierailleen. Toisin päin ei tulisi kuuloonkaan.
Jos tämä toimisi molempiin suuntiin ja olisi sovitttu juttu, se ei ehkä haittaisi mutta asia ei ole niin.
Lisäksi ovat itse tarkkoja ettei heidän kanssaan saa olla yhtä aikaa mökillä, vaativat yksityisyyttä mutta vanhempieni "vuorolla" sinne on ängennyt yhtä aikaa mm serkkuni exä ex anoppinsa kehotuksesta.
Joka kesä yksi lokki pariskunta käy siellä mökillä näiden vieraana mutta loisivat kuitenkin vanhempieni puolella jossaon ns paremmat varusteet.
Avaimet sarjoitettiin uudelleen- viimeinkin.
Lapiot kuokat pokasahat rautakanget ym tarjolle ja tiedoksi että tuolla onkin kantoja kiskottavana, risukasoja raahattavana ja kaikenlaista muutakin mukavaa puuhastelua.
Meille ei pääse kutsumatta. Tämän tein selväksi melko monelle itse itsensä kutsujalle tässä viime vuosina.
He on vaivaannuttavia ihmisiä, joihin ei ole halua haaskata aikaa, vaivaa ja ylöspitoa.
Ei ole tuollaisia kokemuksia. Vieraat tulleet kutsuttuina ajallaan ja myös osanneet lähteä kotiin. Kivoja saunailtoja ja viikonloppuja vietetty vieraiden kanssa.
Onneks on saaressa, niin ei voi ihan suroaan kävellä ovelle.
No ei koskaan ole tullu vieraita kutsumatta mökille.
Mökki on sellaisessa paikassakin, ettei sinne pelkällä ohikulku matkalla ajaudu, vaan on lähdettävä asiakseen kylään mökillemme.
Sitäpaitsi sukulaisillamme ja ystävillä on omat kesämökit, monilla vielä talviasuttavat mökit, joissa aikaansa vapaalla kuluttavat.
Ei ne meidän pientä kesämökkiä järven rannalla, mihinkinkään tarvitse.
AP on toimittaja joka etsii jonkun tekemään omat työnsä
Siis tosi törkeitä ja pöyristyttäviä kommentteja täällä.
Ja tunkeilijaksi haukkumisia.
Toki jos tyyppi on vieras tai puolitutta, mutta jos te tunnette niin ei hän mikään tunkeilija ole, vaikka yllättäin tulisikin.
Te ootte törkeitä.
Esimerkiksi meillä ei ole mökkiä joten vierailemme monesti ystäviemme mökeillä mielellämme.
Tietysti sauna ja ruoka kuuluvat mökkeilyyn ja yleensä isäntä tarjoaa vieraille.
Vierailija kirjoitti:
Siis tosi törkeitä ja pöyristyttäviä kommentteja täällä.
Ja tunkeilijaksi haukkumisia.
Toki jos tyyppi on vieras tai puolitutta, mutta jos te tunnette niin ei hän mikään tunkeilija ole, vaikka yllättäin tulisikin.
Te ootte törkeitä.
Esimerkiksi meillä ei ole mökkiä joten vierailemme monesti ystäviemme mökeillä mielellämme.
Tietysti sauna ja ruoka kuuluvat mökkeilyyn ja yleensä isäntä tarjoaa vieraille.
Siis täh. Siis oikeasti 99% tunkeilijoista on tuttuja ja varmaan tuo 1 % jotain muita sekopäitä, jotka yrittävät tunkeutua vieraaseen paikkaan.
Miten niin tuttu ei voisi tunkeilija?. Harvoinhan tunkeilija tunkee vieraaseen paikkaan.
Sukulaiset tunkee mökille ihan etukäteen lupia kysymättä, tai ilmoittamatta. Täällä ollaan niin tomerina sitä mieltä ettei se ole mahdollista, jos heitä on kielletty, mutta mitäs teet, jos toiset ajaa vain pihamaalle yllättäen vaatien yösijaa?
Harvalla on kanttia ajaa sukulaisia pois, kun sana siitä leviää hyvin äkkiä koko suvun kesken.
Sillon soitetaan poliisit, jos sinne joku väkisin tunkeutuu.