Naurettavaa ja noloa jos aikuisella on sormus peukalossa!
đ€Łđ€ jotenkin noloa jos aikuinen nainen pitÀÀ sormusta peukalossa! MitĂ€ yrittÀÀ esittÀÀ?? Onko sillĂ€ joku piiloviesti?
Kommentit (57)
Onpa kumma kun kaikki on muka "noloa". ItsellÀs vissiin on tatuointeja kaikki paikat tÀynnÀ.
KieltÀmÀttÀ se on typerÀn nÀköistÀ.
sehÀn voi olla joku oura sormus joka kerÀÀ dataa, eikÀ mikÀÀn one ring to rule them all.
Vierailija kirjoitti:
Lapsella siis ok???
Lapsella ja teinillÀ vielÀ ok. Sitten muuttuu noloksi homma.
MinÀ ainakin pidÀn sormusta siinÀ sormessa mihin mahtuu ja missÀ pysyy. Jos se ainut sopiva sormi on peukalo niin sitten sormus on peukalossa.
SillĂ€ naisella on myös kahvipusseista tehty laukku ja juomtölkin kliseistĂ€ tehty kaulakoru. đ
Vierailija kirjoitti:
sehÀn voi olla joku oura sormus joka kerÀÀ dataa, eikÀ mikÀÀn one ring to rule them all.
EiköhÀn sitÀ pidÀ pitÀÀ jossain muussa sormessa kun peukalossa! KyllÀ se pitÀÀ osata ostaa sopivan kokoinen.
Kaikenlaista jotkut ihmiset miettiikin :D
Vierailija kirjoitti:
Se on ainoa sormi, jossa pystyn tuota sormusta pitÀmÀÀn. Voit katsoa muualle, jos satunnainen sormuksenkÀyttöni ahdistaa.
PiiloviestistÀ sen verran, ettÀ kyseessÀ on nyt jo kuolleelta lÀhiomaiselta saatu sormus. Onyksista sormusta ei niin vaan pienennetÀkÀÀn, joten kÀytÀn tasan siinÀ sormessa, jossa tuota pystyy pitÀmÀÀn.
Siksi mulla on ja tulee olemaankin sormus ajoittain vasemmassa peukalossa.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ ihmeen vÀliÀ?
Jos ei saa jalkovÀliÀ.
Eikö ole tÀrkeÀmpÀÀ millainen tÀmÀ henkilö on ihmisenÀ kuin, ettÀ miltÀ hÀn nÀyttÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
SillĂ€ naisella on myös kahvipusseista tehty laukku ja juomtölkin kliseistĂ€ tehty kaulakoru. đ
Kiitostos naurusta. Kuuluuko tÀhÀn vielÀ Pirkka niksit joita pitÀÀ omina oivalluksia.
TÀmÀ aloitus on jÀlleen yksi todiste siitÀ, kuinka erikoista porukkaa tÀÀllÀ kÀy. MinÀ luulin olevani kummallinen mutta olen itse asiassa ihan asiallinen tyyppi joihinkin tÀÀllÀ kirjoitteleviin verrattuna. Ainakaan en naureskele jonkun sormuksenpitotyylille tai kengÀnnauhojen solmimistyylille enkÀ jankuta vuodesta toiseen jonkin Munsalan kansallispuvun perÀÀn :D
Se on ollut peukalossani vuodesta 2001 eikÀ lÀhde enÀÀ irti. PitÀisi katkaista enkÀ ala siihen, miksi alkaisin kun ei purista eikÀ hÀiritse.
EntÀs jos se on mies ja (huippu) kokki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsella siis ok???
Lapsella ja teinillÀ vielÀ ok. Sitten muuttuu noloksi homma.
Siis mikÀ juttu tÀÀ on? Miksi se on lasten ja nuorten juttu? Itse en kÀytÀ sormuksia ollenkaan, joten en saa lainkaan kiinni pointista.
Samaa mieltÀ ap:n kanssa. Sormuspeukalotyyppi menee automaattisesti mulla joukkoon "En halua tavata enÀÀ koskaan, juntti".
Se on ainoa sormi, jossa pystyn tuota sormusta pitÀmÀÀn. Voit katsoa muualle, jos satunnainen sormuksenkÀyttöni ahdistaa.